Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Exclusive Reifen (гумаджийница)


Stucata

Recommended Posts

Мястото е за хора, които искат джантите им да останат непокътнати след интервенцията!!! 

Георги Георгиев и Петър Коцов са опитни, дългогодишни кадри в Диана, в т.ч. работили и на ВИП-а до 2020г. През 2020г. са си оборудвали собствен сервиз - "Exclusive Reifen", при това на топ място за тази цел - Самоковско шосе 109, в един прекрасен комплекс, където има БлуПойнт, Вилнер, автокъщи, бургердцийница и т.н. благини. Сервизът е много чист и подреден.

1612270848604.thumb.jpg.22124f0f233abc449282a51225df3aa6.jpg 

 

Оборудването е най-висок клас Корги, в т.ч. безконтактния робот Corghi Artiglio Master Codе за вадене/монтаж на гуми, който прихваща гумата не със стандартните челюсти за долната част, които дерат лака и боята, а посредством захват през централния отвор. При демонтирането/монтирането на гума от/на джантата щанга НЕ играе! 

Демонтаж:

 

Монтаж:

 

При баланс машината положението е същото - прихваща джантата не чрез онова металното, дето се навива на резба и надира централния отвор, след което боята на джантите там се надига и корозира. Тук пристигането е чрез гума, която не наранява боята по никакъв начин.

 

 

За контакти:

1612678270624.thumb.jpg.6b8d24f558a940bf111f7387cc23f03c.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Когато имаш чисто нови джанти едва ли е от значение, че ще дадеш 30-40лв отгоре, поне за мен.  Аз лично на друго място няма да отида за смяна на гуми. Навремето исках да купя едни джанти, като преди да ги купя уговорката беше да се проверят при гумаджия. Е, отиваме на едно място, на които хора имах пълно доверие дотогава(а и бяха в района, където взимах джантите), провериха ги, казаха: прави са, взимай ги.

След покупката ги дадох да се боядисат. След това отидох Жоро да ги монтира, защото бях убеден, че няма да има следи и драскотини вследатвие на монтажа. Оказа се, че джантите са криви и трябваше да се изправят. Оставих ги, защото имаха много работа и си ги взех след няколко дни. Мога да кажа, че джантите бяха в същото визуално състояние, в което ги оставих! И преди съм изправял джанти при други гумаджии и винаги е имало следи, драскотини, напукана боя и т.н. вследствие на изправянето.

Та, ясно е че при Жоро не е оферта да ходят таксита, примерно (нищо лично, просто при тях цената е водеща, а не качеството).

Това са моите 5 стИнки по темата :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качество при боя,при центровка,при реглаж на фарове ако щеш ама качество при монтаж на гума. Това да няма следи по джантите си е задължително и не виждам нищо специално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да оставя и аз пет стинки по темата с цените.

За обръщане от летни към зимни гуми (или обратното), на читавите гумаджийници (Трансексперт, тая на Симеоновско, дето много шкодаджий ходят, забравих й името), плащам около 45 лв. Някой път 40, друг път 50.

Миналата есен, за сефте от зор с времето си оставих колата на "квартална" гумаджийница. Взеха ми 30 лв., но:

- Първото вдигане на 150 кмч. показа, че баланса някой го е правил с гъза си. Айде още 20 кинта за повторен баланс. До тук изравнихме вече сумата.

- Отивайки към гумаджийницата, макар, че си бях записал час и трябваше в 10:15 да си взема колата, заварих как ми свалят последната гума от нея, за да слагат тепърва зимните. Но това е едно на ръка. Второто е, че по болтовете на джантата се млатеше с чук, щото "то така е с алуминиевите джанти, правят си легло болтовете и майката си ебало". Не я бяха надрали. Поне не на видимите места, ама... нали. При положение, че си затягам сам болтовете с динамометричен ключ. Аре без приказки от шипковия храст.

Та накрая кво стана - дадох същите пари и с колата ми имаше махленско отношение и си утрепах някъде час време, защото не си спазиха часа. Цял живот се убеждавам, ден след ден, че евтиното винаги излиза скъпо.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Passi - Аз не познавам Човек, на който да не са му одирали джанта при гумаджия. Браво за късмета, че на ТЕБ не са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, tuningmania написа:

До @Passi - Аз не познавам Човек, на който да не са му одирали джанта при гумаджия. Браво за късмета, че на ТЕБ не са.

Факт! Последния път един в Примекс направо ми изтърва колелото на бетона с джантата напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимни гуми на едни джанти летни на други.Купувам гуми монтират и си ги сменям аз.Джанта са ми надирали един единствен път на Семинарията ама беше неделя и гумата беше спукана. Че качеството на услугите в България е на ниво 19 век съм съгласен ама горният текст така както е написан звучи като нещо много сложно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложното е, човекът който го прави, да вложи старание, а не просто да се оправдава че бърза, защото има много работа. 

Относно тия на Семинарията, веднъж се подведох да отида при тях, но няма да повторя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз ходя при Младен на Симеоновско и нямам оплаквания - момчетата са бързи, работят качествено, а и внимават - нито колата, нито джанта ми е страдала при тях.

Относно цените - днес по спешност посетих гумаджийница в кв.Сердика - сваляне/качване на джанта, демонтаж/лепене/монтаж/баланс на гума - 21,10лв. Нямам идея много ли е, малко ли е, но бях на зор и не съм го мислил. Отделно, че хората бяха затрупани с работа, но ме вместиха м/у другите. Направи ми впечатление и че като свалиха капачката на джантата я поставиха внимателно с емблемата нагоре, а не я използваха като чаша за болтовете, както съм виждал другаде. Хваля ги ?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.06.2021 г. at 9:59, Passi написа:

Качество при боя,при центровка,при реглаж на фарове ако щеш ама качество при монтаж на гума. Това да няма следи по джантите си е задължително и не виждам нищо специално.

Преди две години намерих рапидка в една от гумите. На път за нас спрях при първия срещнат гумаджия. Попитах го дали може да ми оправи гумата без да надраска джантата. Човека откровено ми каза “не”. 
 

В една друга тема онзи ден го написах. В България масово труда не се цени, съответно често няма как стандартна услуга да е качествена, без значение за какво иде реч (разбира се, винаги има изключения). Когато започнем взаимно да ценим труда си, включително да има справедливо заплащане за него, чак тогава няма да има значение коя гумаджийница ще посетиш. А до тогава, който иска перфектна услуга, ще посещава “бутикови” сервизи, в които хората получават адекватно заплащане за уменията си, а клиента - нужното внимание.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
На 4.06.2021 г. at 11:21, Passi написа:

Зимни гуми на едни джанти летни на други.Купувам гуми монтират и си ги сменям аз.Джанта са ми надирали един единствен път на Семинарията ама беше неделя и гумата беше спукана. Че качеството на услугите в България е на ниво 19 век съм съгласен ама горният текст така както е написан звучи като нещо много сложно.

Сложно е и то много. Единствено безконтактните машини които е споменал @Stucata са способни да запазят джантата без да има забележки по нея. Услугата,изпълнявана по този начин не се среща на много места в България. 
Аз например съм с един комплект джанти и по никакъв начин не ме интересува това,че тази ВИП услуга е по-скъпа. Важното е да не треперя ,че

някой ще насере джантата.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, има хсобственици, които дори да им надерат джантите им, те дори не разбират и са си доволни, нямат забележки (баща ми няма да разбере дори да липсва цяла спица от джантата :D ). Аз обаче съм от онези луди, чиито джанти са в състояние все едно сега са изскочили от магазина. И държа това да бъде така колкото се може по-дълго във времето. Сменил съм 7 комплекта джанти на Супърба, пак щото съм ЛУД на тази тема. Имал съм 3 комплекта ОЕМ джанти, имал съм евтини, имам и скъпи, но всички ги третирам с еднакво внимание. Позволете ми да кажа, че всяка една джанта, която е захваната на машина за вадене/слагане на гумата, която "захапва" джантата с голи железни "челюсти", вече е надрала ръба на джантата, маркирала го е от захвата, ма нали е от вътрешната страна, няма ядове, щото не се вижда... След това ви мятат, ама буквално ги мятат, джантите на "шиша" на реглаж машината, който често еб@ва мамата на боята около централния отвор на джантата, която ако не е ОЕМ и с оригиналната боя, след 1 зима има риск да почне да се люпи. И накрая така ви отвиват/завиват болтовете, че боята по гнездата се оказва премахната. Оборудването в Райфен са high-end версиите на Корхи. Но и момчетата много внимават, защото ако си ***, с всякакво оборудване, дори и с най-доброто, пак ще осереш рал'тата. Който където иска, там да си сменя/обслужва гумите! Гумаджийници дал господ. Който има финансовата възможност и не иска да му дерат джантите, мястото е Райфен. Щом на тях им се доверяват основно автомобили от луксозния сегмент, просто повярвайте, че има защо. Ако тия киселяци с Поршета, Ферарита, Ламборджинита и всички останали не бяха доволни от услугата, нямаше да са там.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състояние на джантите на моя Супърб, след като го взех.

Пораженията 100% са от премятане на джантите по гумаджийниците. Два пъти годишно. На тях са се въртяли зимни и летни гуми.

В подкрепа на Стуцата - окъртен лак на централния отвор от баланс машината и други поражения по ръбове и спици.

 

75561480_2398337513828564_3522141399132667904_n.jpg.718b9a3ddd62ffadc453b77e6278a74d.jpg.bfc224f6d409b365e8818b83cbcec275.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Един от дните през миналата седмица ми се наложи да изкарам колата вечерта и да мина през центъра. Карайки по Васил Левски, точно пред бившата Алфа Банк, се чу дум-дум. Посетих трап. Думкането звучеше като средно към гадно по скалата на Рихтер. Не изкънтя на метал, в които случаи съм се оказвал с изкривена джанта 3 пъти през последните 5-6 години. Ето маршрутът и дупката:

 

След случката, на другия ден имах магистрално шофиране, като експериментирах със скоростта, за да видя дали има нежелани вибрации, които са признак за изкривяване. За щастие нямаше. Има ли, обикновено кривините не са малки и са видими с просто око. Колкото и малка и незначителна да ви изглежда на клипчето, дупката е около 4см дълбока, с остри ръбове и излизането от нея не е полегато, което е предпоставка за кривини. Хайде, малко в картинки:

IMG_20211120_153601.thumb.jpg.174866c0aa6ca0be7a45518ac6214e0d.jpgIMG_20211120_153332.thumb.jpg.956d90b484692e6d69560fdc2f300b45.jpgIMG_20211120_153233.thumb.jpg.13e9dbc39af932c4bb88d309282cba8f.jpgIMG_20211120_153503.thumb.jpg.1651a2e65bdbbd7fbbe60f0224f7fe1f.jpg

 

 

Развалих си съня и реших да посетя Жорката и Пепи за да видим ще има ли диагноза.

1637416370242.thumb.jpg.9497a5e91dc8df187a1c97f3591256f1.jpg

Както винаги, много внимателно свалиха колелата и ги завъртяха на баланс машината. Започнахме с това, което влезе в дупката. Присъдата - джантата е на струна! Или OZ-ките са достатъчно корави, или дупката не е достатъчно дълбока, или и двете. Което и да е, важното е, че си спесхтих 1 джанта пари :DОлекна ми и ми дойде настроението :) Гумата леко шаваше, което се коригира с демонтаж, монтаж и ново балансиране. Евала на момчетата, задето пипат толкова внимателно! Махат старите тежести и полират мястото, за да падне старото лепило. Където има съприкосновение на джантата с метал (например със шиша на баланс машината), поставянето е адски внимателно за да няма щети по боята. Безконтактният робот е ясен - безценен е, но развиването и завиването на болтовете при свалянето и монтажа на колелата също е много внимателен, за да няма драма с гнездата на болтовете. Абе, перфектна работа. Да ти е кеф да си им пациент :D

 

P.S. ето и малко тема за размисъл:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.11.2021 г. at 15:56, Stucata написа:

по Васил Левски, точно пред бившата Алфа Банк

offtopic, но след като споделих с човек, от който зависи почти всичко в София, дупката вчера бе изрязана, а днес вече и асфалтирана:

IMG_20211123_174644.thumb.jpg.99be369a3fe3563705eff1b42b25d998.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

По съвет на Тони ( @Stucata ) и Тони ( @v13 ), вчера посетих Exclusive Reifen. Потвърждавам написаното по-горе от @Stucata - този сервиз за гуми е ТОП. Отношението към колата, джантата и клиента е на изключително високо ниво. Знам, че не всеки би оценил това, както се вижда от някои коментари, но... Услугите и начина на работа не са скъпи, заплащането е напълно справедливо спрямо качеството.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 години по-късно...

Мой пропуск е, че не съм драскал отдавна в тази тема. Вече няколко пъти от последния пост посещавам сервиза, бях при тях и в петък миналата седмица. Както винаги супер отзивчиви, работят с желание и е видно уважението към клиента и автомобила. Не по-малко важен е факта, че си спазват запазените часове, съответно това създава допълнително удобство, когато си планираш деня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.