Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Citroen


Recommended Posts

  • Отговори 54
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    14

  • joro-120L

    10

  • Logrus

    9

  • Алекси Георгиев

    5

Как пък тоя тупан не е разбрал защо е извито задното стъкло. Много ме дразни, как се подиграва на някои коли, за да печели тъпанарската американска публика. Пък ако наистина ги мисли тези неща, по-зле за него. Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели. 

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Мога ли да използвам темата за едно питане, относно марката?

 

Наскоро баща ми купи един Ситроен ксара (1.4 75коня)

Запазена кола за годините си. Той е на 70 години вече и му трябва от село да дойде до града 2 пъти в седмицата.

Та накратко...

Обсужена от към ремъци, ролки, масло, водна помпа... Колата не загрява както трябва - или температурата минава 90° или не загрява както хората. Ту има парно, ту няма. Сменен радиатор, темп. датчик и термостат - същата работа. Отзад пуши доста, но пушека няма характерен мирис. Маслото не е на боза, антифриз не губи. Прави ни впечатление, че на всяко отваряне на капачката на антифриза се чува бълболикане. Възглавница ли прави някъде по системата, защо я прави...

Идната седмица колата отива за смяна на гарнитура на главата. Това е последното, което може да измислим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези Пежо мотори от сериите TU и HU това им е болката - моето Пежо е със същият, макар и 1.1 и минах по същият път с тези смени (само термостатът още не съм) и обслужвания и все имах ядове с температурата докато един ден не станах производител на облаци (красиви и бели 😆). Наливат си антифриз в цилиндрите при скапана гарнитура. Свали свещите и предполагам че ще намериш поне една измита.

Главата долу, шлайф, нова гарнитура, нови гумички на клапаните нов семеринг на разпределителният вал и е препоръчителна (това ме посъветваха и мен) смяна на семеринги.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.04.2021 г. at 22:25, niki написа:

Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели. 

+1

Бих добавил вече и ХМ. Защо не и ВХ. Модели, които все още си имат характерния дизайн. Може би, като бъдеща класика виждам С6.

Преди години имах мерак да си взема Ксантия 2.0 HDI. После заглеждах С5, С6, но си останах с мерака. Липсваше ми решителност. :)

Между другото, познавам добър или най-добрия майстор по хидравликите в Пловдив. Първо се занимаваше с ремонт на задномоторни Шкоди, после се специализира по Ситроен. Има ХМ и е наредил още 5-6 бракувани в двора. Возил ме е. С 60 не ги усеща легналите полицаи.

 

Преди 12 часа, Алекси Георгиев написа:

Идната седмица колата отива за смяна на гарнитура на главата. Това е последното, което може да измислим.

Проверете главата за пукнатина и дали не е крива. Тоест, както Чавдар каза - шлайф.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера свалихме главата. Има шупла, която се пада баш до гарнитурата, откъм 4-ти цилиндър. Гарнитурата буквално се разпадна на части. Вероятно това ще е причината. Намерили сме глава (от морга), която днес или утре по обяд ще мине за шлайф. 

Чаво добре подсети за гумичките на клапаните и семеринга на р.в че в тая бъркотия така щяхме да си я съберем.

Ще пиша пак какво се случва.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

Само да кажа, че татко вече се движи дет се вика като бял човек. Ситроена вече е почти на 200км от оня ден, след ремонта. Загрява нормално, има си парно, температурата я държи стабилно. Няма пушек, антифриза за сега си го държи на ниво, а и двигателчето сякаш работи по-равномерно. 

Явно проблема е бил комплексен, а и клапаните на 4-ти цилиндър не бяха читави. Всички сега са ок, с нови пръстени, припаснати... Просто излезе цялостна ревизия на глава.

Сега колата мърка, татко е щастлив и дано всичко остане така още дълго време.

Благодаря и лека вечер.

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за татко ти - Ксара-та вози много приятно, типично по френски, макар и без прословутата ситроенска хидравлика. 

Доколкото разбирам не сте сменяли сегменти?

Би ли споделил ориентировъчна цена на цялото удоволствие - сваляне/качване на глава, шлайф, гумички и гарнитура, клапани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре франкофилите , кога ще разберете , че най-хубавата френска кола е продадената служебна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, The Best Forman написа:

Абре франкофилите , кога ще разберете , че най-хубавата френска кола е продадената служебна?

Гена, от 0 до 500 000 км. служебен Рено Мастер, само консумативи - масло, накладки, дискове, жила на ръчна, лагер главини, изгорели крушки ... да, и помпа в резервоара, съединител к-т на 300к км. На 400к км. му се запали ДПФ и бе изтърбушен.

За феновете на бензиностанциите, зареждан само на OMV.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.11.2024 г. at 12:02, Logrus написа:

Доколкото разбирам не сте сменяли сегменти?

Би ли споделил ориентировъчна цена на цялото удоволствие - сваляне/качване на глава, шлайф, гумички и гарнитура, клапани?

 

Към 350лв!

Главата от моргата струваше 160лв, цялата, с вала. Колко точно струват отделно самия шлайф, гарнитура, семеринги, гумички... и като цяло работата на човека - общо 200лв. За един ден работа.

Затова и решихме да му я дадем на него, че в началото бяхме тръгнали с брат ми да я правим, а това не знам колко време щеше да е, предвид че и двамата сме на работа до 17:00

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А къде у Враца правихте главъта?

На 24.11.2024 г. at 9:13, The Best Forman написа:

Абре франкофилите , кога ще разберете , че най-хубавата френска кола е продадената служебна?

Лафове от преди 1990 година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, cuca7 написа:

...

Лафове от преди 1990 година

Някои сме деца на '90 те ;)

Инак само френски двигател може да духне гарнитура , да спре да пали и да му изчезне компресията :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

 

Инак само френски двигател може да духне гарнитура , да спре да пали и да му изчезне компресията :) 

Говориш баш като Сашко, сипеш "лафове" на maxrpm .....вчера май бая те надуха по Пернишко? 😁

 

И тая на Алекси, и моята духнаха гарнитури, но продължиха да си се движат. А за разлика от прехвалените ваг*ини цената на ремонта е смешно ниска. 

Така че нидяй мноо зна ми си глей там кариесчетата 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, Logrus написа:

 

.... А за разлика от прехвалените ваг*ини цената на ремонта е смешно ниска....

За сметка на това са на често 🤣

 

img_1_1732540793246.thumb.jpg.7eba9a01c9d6c7946588546150c9f383.jpg

Не съм го казал аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, cuca7 написа:

Е аз кво казах, лафове от 90 години, колата в снимката е от итя години

Колата е от 80те, щото Гената е дете на 80те, през 90те вече е бил дърт

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.11.2024 г. at 9:13, The Best Forman написа:

Абре франкофилите , кога ще разберете , че най-хубавата френска кола е продадената служебна?

Гена, никога не е късно да се изложиш, при това публично :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Mishelle написа:

Гена, никога не е късно да се изложиш, при това публично :P

Знам , че Рая кара френска кола , ама нали и тя е служебна .. с ккаво съм се изложил. Ай няма да ти пожелавам да смениш Октавията с едно красиво и тясно Пежо или някоя С5 -ца 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.automobiledimension.com/model/peugeot/508 и https://www.automobiledimension.com/model/citroen/c5....тясно, а? Я погледни пак https://www.automobiledimension.com/model/skoda/octavia-combi  
То ясно че старо куче нови номера не учи, ма май е време да приемеш че има и други коли освен Голф2 и Фабия 1 😁

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, Logrus написа:

https://www.automobiledimension.com/model/peugeot/508 и https://www.automobiledimension.com/model/citroen/c5....тясно, а? Я погледни пак https://www.automobiledimension.com/model/skoda/octavia-combi  
То ясно че старо куче нови номера не учи, ма май е време да приемеш че има и други коли освен Голф2 и Фабия 1 😁

Ай да не зачекваме темата "вътрешно пространство" на сдружението PSA и Опел .. гледаш отвън кораби , вътре подпираш по ъглите на кибрита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, The Best Forman написа:

Ай да не зачекваме темата "вътрешно пространство" на сдружението PSA и Опел .. гледаш отвън кораби , вътре подпираш по ъглите на кибрита.

Красотата изисква жертви 😂 Което за Опел не важи - там няма красота, само жертви 🤣
И все пак, специално за ПСА това остана назад - ако имаш възможност седни в някоя 508 или С5 и после пак ще си говорим 🙂 

А и на Рая "джипката" (като я спомена) може да те изненада. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Logrus написа:

Красотата изисква жертви 😂 Което за Опел не важи - там няма красота, само жертви 🤣
И все пак, специално за ПСА това остана назад - ако имаш възможност седни в някоя 508 или С5 и после пак ще си говорим 🙂 

А и на Рая "джипката" (като я спомена) може да те изненада. 

Значи , като сравняваш , сравнявай модели от един клас - като говориш за С5 , ами качи се или опъни ролетка в Супърба на ПРР , щот Клио или 208 са далеко от вътрешноста на моита Фабия (моита е като катедрала в сравнение с тия черупки , Корса верно е още по-зле) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Значи , като сравняваш , сравнявай модели от един клас - като говориш за С5 , ами качи се или опъни ролетка в Супърба на ПРР

Значи, Супърб трябва да се сравнява с С6! С5 с Октавия. С4, може би с Фабия. По комфорт Ситроен превъзхожда. За возия да не говорим. Без да опъваш ролетка, размерите са долу на страницата.

https://c6owners.org/plugins/content/content.php?content.6

  • Несъгласие 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.