Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Citroen


Recommended Posts

Как пък тоя тупан не е разбрал защо е извито задното стъкло. Много ме дразни, как се подиграва на някои коли, за да печели тъпанарската американска публика. Пък ако наистина ги мисли тези неща, по-зле за него. Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели. 

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Мога ли да използвам темата за едно питане, относно марката?

 

Наскоро баща ми купи един Ситроен ксара (1.4 75коня)

Запазена кола за годините си. Той е на 70 години вече и му трябва от село да дойде до града 2 пъти в седмицата.

Та накратко...

Обсужена от към ремъци, ролки, масло, водна помпа... Колата не загрява както трябва - или температурата минава 90° или не загрява както хората. Ту има парно, ту няма. Сменен радиатор, темп. датчик и термостат - същата работа. Отзад пуши доста, но пушека няма характерен мирис. Маслото не е на боза, антифриз не губи. Прави ни впечатление, че на всяко отваряне на капачката на антифриза се чува бълболикане. Възглавница ли прави някъде по системата, защо я прави...

Идната седмица колата отива за смяна на гарнитура на главата. Това е последното, което може да измислим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези Пежо мотори от сериите TU и HU това им е болката - моето Пежо е със същият, макар и 1.1 и минах по същият път с тези смени (само термостатът още не съм) и обслужвания и все имах ядове с температурата докато един ден не станах производител на облаци (красиви и бели 😆). Наливат си антифриз в цилиндрите при скапана гарнитура. Свали свещите и предполагам че ще намериш поне една измита.

Главата долу, шлайф, нова гарнитура, нови гумички на клапаните нов семеринг на разпределителният вал и е препоръчителна (това ме посъветваха и мен) смяна на семеринги.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 17.04.2021 г. at 22:25, niki написа:

Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели. 

+1

Бих добавил вече и ХМ. Защо не и ВХ. Модели, които все още си имат характерния дизайн. Може би, като бъдеща класика виждам С6.

Преди години имах мерак да си взема Ксантия 2.0 HDI. После заглеждах С5, С6, но си останах с мерака. Липсваше ми решителност. :)

Между другото, познавам добър или най-добрия майстор по хидравликите в Пловдив. Първо се занимаваше с ремонт на задномоторни Шкоди, после се специализира по Ситроен. Има ХМ и е наредил още 5-6 бракувани в двора. Возил ме е. С 60 не ги усеща легналите полицаи.

 

Преди 12 часа, Алекси Георгиев написа:

Идната седмица колата отива за смяна на гарнитура на главата. Това е последното, което може да измислим.

Проверете главата за пукнатина и дали не е крива. Тоест, както Чавдар каза - шлайф.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера свалихме главата. Има шупла, която се пада баш до гарнитурата, откъм 4-ти цилиндър. Гарнитурата буквално се разпадна на части. Вероятно това ще е причината. Намерили сме глава (от морга), която днес или утре по обяд ще мине за шлайф. 

Чаво добре подсети за гумичките на клапаните и семеринга на р.в че в тая бъркотия така щяхме да си я съберем.

Ще пиша пак какво се случва.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! 

Само да кажа, че татко вече се движи дет се вика като бял човек. Ситроена вече е почти на 200км от оня ден, след ремонта. Загрява нормално, има си парно, температурата я държи стабилно. Няма пушек, антифриза за сега си го държи на ниво, а и двигателчето сякаш работи по-равномерно. 

Явно проблема е бил комплексен, а и клапаните на 4-ти цилиндър не бяха читави. Всички сега са ок, с нови пръстени, припаснати... Просто излезе цялостна ревизия на глава.

Сега колата мърка, татко е щастлив и дано всичко остане така още дълго време.

Благодаря и лека вечер.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се за татко ти - Ксара-та вози много приятно, типично по френски, макар и без прословутата ситроенска хидравлика. 

Доколкото разбирам не сте сменяли сегменти?

Би ли споделил ориентировъчна цена на цялото удоволствие - сваляне/качване на глава, шлайф, гумички и гарнитура, клапани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.