Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, колеги!

 

Извинявам се, че пиша за кола, която не е Шкода, но мисля че проблема съществуваи при шкодите..

 

Колата е с 1.6 ТДИ 110 коня с cxxb двигател. От известно време забелязвам странно изчезване на антифриза от разширителното казанче. Като казвам изчезване, наистина не виждам никъде теч. Забелязъл съм, че може да карам близо 1000 км и да няма проблем. Антифриз посредата между мин и макс. И изведнъж както карам светва алармата за ниско ниво. Това става след приключване на регенерацията. Винаги след регенерация. Сметнах, че може да е от капачката на разширителя и я смених. Нова оригинална от Порше. Известно време седя на макс. После падна до мин и остана там също дълго време. И днес акто карам по цариградско и бам аларма. 

 

Това което съм направил до сега:

 

Смених капачката на разширителния съд без успех.

Проверка  на налягане и външни течове в Порше - няма външни течове и колата държи налягане.

 

 

Публикувано

Като следваща стъпка искат да свалят егр и входящ колектор. В чуждите форуми откривам, че при такива симптоми успешно решават проблема със смяна на радиаторчето на парното.

Публикувано (Редактирано)

Долей само вода следващия път. На познат така спря да му изчезва антифриза.

Редактирано от JORDITO
Публикувано
Преди 2 часа, Деян написа:

...при такива симптоми успешно решават проблема със смяна на радиаторчето на парното.

Ако е радиаторчето на парното , ще има симптоми - ще поти стъклата , ще се събира антифриз в краката на шофьора и т.н.

 

Публикувано (Редактирано)

Говоря за запушване. Което нарушава охлаждането на егр (който д точно зад него) и от там кипване и изхвърляне през капачката.

Редактирано от Деян
Публикувано (Редактирано)

My latest diagnosis is that right after regeneration, the EGR valve opens (if you are driving it under light load or lift the accelerator pedal - during regen is allways shut) and blows very hot air from after DPF into EGR cooler. There it boils because of insufficient/restricted water flow trough heater matrix which is right after EGR cooler.

 

и с превод:

 

Последната ми диагноза е, че веднага след регенерацията EGR клапанът се отваря (ако го карате при леко натоварване или повдигнете педала на газта - по време на регенерацията винаги е затворен) и издухва много горещ въздух от след DPF в EGR охладителя. Там кипи поради недостатъчен / ограничен воден поток през матрицата на нагревателя, която е непосредствено след EGR охладителя.

Редактирано от Деян
Публикувано

Залагам на водния кулер на турбото или топлообменника на егр-а. 

П. П. Може да тече и от водната помпа. 

Публикувано (Редактирано)

Видими течове няма. Потвърдено и от сервиза. Не би ли трябвало да го хванат с теста под налягане? ЕГР-а е заподозрян. Той има връзка с регенерацията. Но, ако е водния кулер на турбото не би ли трябвало да губя антифриз във всички режими? Не само при регенерация. Не съм 100% сигурен, но вече втори път го хващам, че се случва само при ДПФ регенерация. Проблема е доста странен и за самите Фолксваген. Те следват определени процедури за откриването му. Провериха системата под налягане. И казаха, че тук нямам проблем. Следвало разкачане на ЕГР и този охладител. Последно се вдига главата за смяна на гарнитура.

Редактирано от Деян
Публикувано

На моята Октавия имах проблем с водната помпа, губеше антифриз. Видими течове нямаше доста време след това се появи. Майсторът ми каза че проблемът е бил от доста време преди да протече, защото за да протече антифриза трябваше да разяде уплътнението на пластмасовата кутия на водната помпа.

Публикувано

За моя изненада при Евро 6 има два ЕГР-а. И двата са на водно охлаждане. Чакам с нетърпение да свалят кулера да видим какво има вътре.

Публикувано

А като знам от предната ми кола Валео колко е съединител, предполагам и с кулера как са се справили. За първо вграждане кулера е Валео. 

Публикувано

Протекъл воден кулен на турбото Надуха я в Порше без да го демонтират. Лошото е, че искат много сериозни пари за подмяната му и търся алтернативни сервизи преди да отида отново при тях.

Публикувано

Трансексперт?

Публикувано

Не съм звънял там.Ще ги чуя. Благодаря много!

Публикувано

Не взимат евтино и там, но ако има начин/вариант, предлагат и алтернативни части с гаранция. Освен т'ва са си читави хора и професионалисти. Ако си член на клуба, с картата има и отстъпки в сервиза...

Успех с решаването на проблема!

Публикувано
На 16.05.2021 г. at 23:18, Pepino написа:

Залагам на водния кулер на турбото... 

Провери от алтернативни доставчици на части. 

Публикувано

Намерих го от чужбина на доста прилична цена. И защото колата е Евро6 кулера върви и с ЕГР клапанчето за високо налягане. Питането ми е като се монтира нов ЕГР трябва ли някакво адаптиране?

Публикувано

Започна да прекъсва при подаване на по-рязко газ. Рещих да видя какво ще каже VCDS за температурния датчик закачн на кулера. Бях шокиран от стойноста. Беше някакво огромно числп. Вероятно е глътнал антифриз.

Публикувано (Редактирано)

Частите са събрани. Утре ги слагаме и дано това да реши проблема. Хубавоте е, че това е комплект с ЕГР и ако има пропуск по моя ще го преборим и него.

 

 

0-02-05-572e666a3ab261d34f8a4468616a9cdb267da3550cb23d942e552fe44c5d0508_41f0fd3f64687057.jpg

0-02-05-7be3ea758f56af027eca4454249232f2e72e0f43e4677e4fc50adfc2cf4fd912_6b14cbce57414ffc.jpg

0-02-05-922890810d1596bf7c30525bb3310a13a90e2c7dd6f121a312b65264abdfa7e0_288082bacaa7e63d.jpg

0-02-0a-f331afde6636cd0197ed72d239e42eeb1c24b170588efc961e65431d6332b719_a54c80bd1b549d2e.jpg

Редактирано от Деян
Публикувано

Не че мисля да си купувам дизелова кола скоро или поне бих избягнал това поколение, но за всеки случай да съм подготвен, колко ти струва това "удоволствие", като части?

Публикувано (Редактирано)

Частите са близо 800 лева. За труд ще дам около 200. Успокояващото е, че в Порше (официален представител на Фолксваген) искат 2000.

Редактирано от Деян
Публикувано

Оферта си е да минеш с половината пари и все пак да вложиш нови части. Дано всичко да е наред след смяната. 

Публикувано

Реално часта е тази която слагат и във Порше. По ори номера им излиза точно това. Е на кашона не пише Фолксваген ама ще го преживея. От няколко места попадам на хора с този проблем. Може да се очертае като масов при тоззи тип двигатели. Утре я оставям да го сменят и ще споделя.

Публикувано

Малко е лоша снимката, а и така в плика немога да го видя хубаво. Но майстора кача, че е имало следи от антифриз. Сега ще покараме и да видим. Дано да нямам повече проблеми.

image.png

Публикувано

За сега само 150 км от смяната. Нивото не е мръднало. Струва ми се, че колата работи някак по-меко. Утре мисля да я разходя до Пловдив и обратно. Това ще е реалния тест.

  • Одобрявам 1

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.