Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за Octavia vRS 2.0 170 коня (2008г.)


златитрапов

Recommended Posts

Искам да ви попитам за мнението ви, относно Шкода октавия 2008 г.   2.0 дизел RS 170 коня.Здрави ли са като цяло и да ли си заслужава да се купи? Благодаря ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като цяло този е най-проблемият с пиезо дюзи Сименс, моята препоръка е да търсиш 2.0 140кс с код BMM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zloQQ, мисля, че кара такава. Ако е така, мнението му би ти било полезно. Само да види темата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Mishelle changed the title to Мнение за Octavia vRS 2.0 170 коня (2008г.)

Мисля, че тази, която е харесал човека е преди фейса. Там по спомен са PD двигатели с малки изключения. Аз съм с CR. Демек, за двигателя не мога да кажа май нищо, но от към окачване е чудесна! Една диагностика с подходящ човек би трябвало да каже всичко. Показания на дюзи най-вече. Другото при покупка е: слушаш турбото да не вие, пробваш съединителя на 4-а предавка от възможно най-ниски обороти и настъпваш до дупка педала - не трябва да приплъзва. Тва, ако е ръчка. Също пробваш всичко ел. по колата по 2 пъти! Климатика обезателно! Компресора има склонност да се предава.

Ако имаш възможност - виж фейслифта. Разправят, че са по-добри двигателите. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Аз съм с такава кола с двигател PD - код BMN. Имам я от три години. Проблеми абсолютно никакви не само с двигателя, а с всичко друго. Освен регулярните обслужвания, нищо друго. Единствено съм сменил датчик за високо налягане. Както каза и zloQQ откъм окачване са перфектни и евтини за обслужване, в сравнение с пасат или ауди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да разбера едно нещо. Защо за пореден път Октавия се сравнява с Пасат, като са различнен клас? Еквивалента на Октавията е Голф, а на Пасата - Супърб.

Редактирано от ghost_rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно ми е, че октавията и голфът са на една платформа. Акцентът тук е за впечатления и опит с автомобила.

Аз съм изключително доволен /за сега/ от него - и от двигател, и от окачване, от пространство, най-вече от вървежа. Особено при изпреварвания е топ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах 5 години точно такава. В моя случай дюзите бяха сменени и не съм имал никога проблеми. Може да провериш историята на колата дали е направена такава процедура и няма да имаш проблеми ако са сменени.

Като цяло бях изключително доволен. Бях сменил, ангренаж, съединител, но това са консумативи. Като проблем се сещам компресора на климатика, но и той не е болка за умиране. Като цяло има евтина подръжка на фона на останалите в класа.

Моята я продадох на 200Км и беше в перфектно състояние. Стига да не е много уморена, ще ти служи вярно!

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.