Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със старт бутона


Valdez

Recommended Posts

Здравейте колеги. Нов съм във форума и поздравявам всички. Имам питане на някой от вас случвало ли се е да има проблем със старт бутона, от известно време започна да пали след изнервящи 5,6 а понякога и повече пъти.Ще се радвам ако някой даде инфо или да ме напъти за някой сервиз или да ходя в Шкода направо. Става въпрос за СуперВ 2016 гд Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подменяха ги гаранционно! Виж дали и теб няма да те огрее. Имаше някаква грижа по спомен, но беше отдавна. Най-добре, провери е ЕТек к'во-що. Може да си късметлия и да се подменят гаранционно заради дефекти. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 години по-късно...

Здравейте, Колеги. Суперба ми е със Старт/Стоп бутон (безключово) за запалване и гасене на автомобила. Днес при палене на автомобила ми изписа в малкия дисплей между скоростомера и оборотомера , че не намира ключа, който беше джоба ми като светна и жълтата индикация на таблото жълт волан и удивителен. Извадих ключа от джоба и от втория път запали без проблем. Колата я карах цял ден като все успявах да я запаля от втория или третия път . По таблото не светят никакви грешки както и нищо не изписва като грешка на дисплея. Колата звучи отлично , а и преди няколко седмици мина технически преглед , който беше доста обстоен и човекът я похвали. Реших , че батерията ми е паднала, но след като цял ден бях навън и все запалвах колата от втория или третия път като се прибрах взех резервния ключ, който е с чисто нова батерия и колата с него 3 пъти не запалваше въобще и разбрах, че всъщност проблема не в батериите на ключа. Въпросът ми е на какво може да се дължи и дали е възможно да е Бутона за палене и гасене. Гаранционно е сменян на 90 хиляди , а сега колата е на 165 хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и резервния е стоял доста време (година+) не пречи и неговата батерия да е заминала. Пробвай да смениш батерията на единия ключ и да видиш дали проблема ще продължи. Освен това, според книжката на Шкода, може да пробваш да палиш, като натискаш бутона със самия ключ (с плоската му страна, обратната на бутоните). Така разстоянието между ключа и приемника (в бутона е) е на практика нулево и дори с поизхабена батерия би трябвало да няма проблеми да запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.