Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Молба за съвет за покупка на Fabia II Combi


Pupesha

Recommended Posts

Привет, в момента съм горд собственик на Fabia I Combi 1,9 TDI. Определено съм много доволен от нея, но стана на години и се замислям за нова. Ще ми се да мина на Fabia II Combi, но имам малко колебания за модификацията. Използвам автомобила предимно на дълъг път. Карам го в града единствено, ако трябва да пренеса, някакъв по-обемен товар. Доста често шофирам в планината и затова се радвам на големия въртящ момент на дизелите. Чета доста различни мнения за 1,6 TDI мотора, ще съм благодарен, който има опит да сподели, как се представя в сравнeние с 1,9 TDI. Същото така, как е автомобила, като поведение на пътя. От това, което изчетох в нета, оставам с впечатление, че Fabia II е по-склонна към боди рол заради по-голямата височина на купето. Другото, което ме притеснява е отделни мнения отново от нета, че сглобката на Fabia II е по-лоша от тази на Fabia I.

 

И за финал в момента заглеждам ето тази шкода: Fabia II Cmbi


Ще се радвам да споделите мнение, какво мислите за нея. Благодаря предварително за отговорите и успешна седмица!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

карам точно този модел вече 11-та година и над 100 000 км, като 95% от тях са на извънградско и на дълъг път. Двигателят е изключително икономичен и, при добра грижа, здрав - за 11 години освен консумативи друго не ми се е налагало да сменям, с изключение на body control module-a, който предаде Богу дух на 4-тата година.

 

По отношение на нещата, които конкретно задаваш като въпроси:

 

1. Поведението на пътя:

 

Силно субективен фактор, в зависимост от вкусовете и възприятията на водача. Ако не си състезател, ще останеш приятно изненадан от пъргавостта на двигателя (с оглед мощността му, разбира се) и икономичността му. С лекота се поддържат 150-160 км/ч дори при включен климатик (с уговорката, че моята е хечбек, не комби). Над 160 км/ч колата вече става доста нестабилна! Проблеми при изпреварване не съм имал. Сега, ако се опиташ да изпревариш 3 ТИР-а наведнъж на баир с натоварена кола, със сигурност няма да ти стигне мощност, но за нормални изпреварвания си е напълно достатъчна.

 

2. Боди рол-а:

 

Да, купето е изнесено високо, но ако не взимаш завоите с ръчна, няма да усетиш нищо драматично. Това, което със сигурност се усеща доста неприятно, е при разминаване с ТИР/автобус с висока скорост или ако те изпревари някой, каращ със 180 км/ч - тогава колата се клати доста осезаемо.

 

3. Сглобка:

 

Фабията е бюджетен автомобил, където се конфронтират инженерната мисъл и икономическата реалност - с други думи, каквото е можело да се спести по тази кола, е спестено фактически. Сглобката е калпава, пластмасите също. Всичко скърца и тропа по таблото, и то от състояние чисто нова. Това си е факт, който нито може да се скрие, нито да се отрече. Дразнещо е, но с хубава музика в колата се компенсира, поне за мен :)

 

Конкретно тази, която гледаш ти, изглежда направо страхотно от гледна точка оборудване на Фабия - фар с лупа, подлакътник, заден парктроник, климатроник, 4 ел. стъкла, кожен мултиволан, макси-дот... Единственото, което аз лично веднага бих изскубал и заменил, е мултимедията, която не става за нищо, и бих боднал нещо по-висок клас с навигация - оригинално или китайче.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.