Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Винаги съм харесвал american muscle. Заради звука, кефа от работата на мотора, в частност дизайна на някои от тях и не на последно място - почти неограничната възможност за тунинг. Но фаворита сред фаворитите ми е един единствен - R34 на Nissan. Изключително красив дизайн, който не остарява с времето. Може би 2JZ двигателя на Toyota е една идея по-добър, но при Nissan това се компенсира от трансмисията, която по думи на познат, болен на тема японски автомобили, дори към днешна дата тя е еталон за автомобилостроенето и много производители, ако имаха възможност, щяха да я вграждат в ... съвременните си бИгачки. Nissan Skyline GT-R R34 се предлага в различни модификации, но до която и от тях да имах възможност да се докосна, щях да бъда адски щастлив. До преди няколко години модела не се предлагаше в Щатите заради редица ограничения. Откакто, обаче, те отпаднаха, цената за запазен екземпляр стана космическа, а в някои случаи надхвърля тази за чисто нов R35 от магазина. Другия основен за мен проблем е, че дори да имах възможност да си купя този модел, за съжаление той никога не е бил произвеждан с лява дирекция.

 

Ето една кратка, но много интересна история, разказваща за началото на Skyline и последващото трансформиране в серията GT-R:

 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съгласен - няма кола, която да звучи като Хамерикански мускул и която така да изпъква на пътя,дори без промени по екстериора.
Чисто визуално най-близък до американските мускули е Skyline H/T2000GT-R от 1973-та - много приятен модел, но далеч по-непопулярен от H/T2000GT-X от '72-ра.
А що се отнася до R34 - за разлика от R35 той не беше такава конфекция, а доста по-бутиков и е нормално да е далеч по-ценен (даже и без да се вдъхновяваме от Бързи и яростни ? ). За мен е странно, че навсякъде можеш да видиш/прочетеш за R32 и R34, а R33 (който аз много харесвам като визия) остава в сянка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.