Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за НЕШкода


Logrus

Recommended Posts

Колежката с новия Камик има една дърта Зафира, която вероятно до няколко дни ще цъфне на обява в мобилето, но някак си имам вътрешно усещане, да не ти я препоръчвам, въпреки че не съм чувал сериозни оплаквания от нея. Още повече, че е с 2.0 DTI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Logrus написа:

Абе натам отиват нещата ?
Но поне за 2-3 от възможните модели понаучих нещо (хеле па що се отнася до Орландото ? ). До тук махам Орландо, Грандис (там цените за части и поддръжка били убийствени, а разходът е неприемливо висок), Ситроен С8/Пежо 807, Мазда 5 (може да е на база на S-max, ама е много малка вътре). 
Междувременно си уредих тест драйв на S-max, а ще покарам и едно по-старичко Вито. Остава да си намеря и Зафира за проба. След това отивам да гледам бусове.

Хонда ОдиСей и Тойота Сиена са извън бюджета, а Вояджър....ми те като Шевито - в щатите незнаят за тях защото в гамата им не фигурирали подобни малолитражки - Крайслер Европа ползват мотори на Фиат за незнаещите.

Благодаря на всички отзовали се ?

За всичко съм съгласен, само не и за Вояджър - в Щатите мноооого добре си знаят за него, беше им любим семеен ван /нищо че е като европейски бус/, ама явно говорим за различни години, модели и модификации ;)

Впрочем, “S Max” ще ти хареса, както и Зафира-та, като изключим третиО еУемент … :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-Max има с турбо петцилиндров двигател на Волво, същия като Фокус СТ. 
Да коригирам @Боре  - Орландото няма нищо общо с Фиат Фриймонт, явно го бъркаш с Додж Джърни. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киа Карнавал в уравнението ли е? Авензис версо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.10.2021 г. at 21:05, niki написа:
Да коригирам @Боре  - Орландото няма нищо общо с Фиат Фриймонт, явно го бъркаш с Додж Джърни. 

Ники, прав си - моя грешка !

Лошото е, че и за трите важи едно и също - тотален кенеф !

Открийте 10-те разлики:

 

image.jpeg.62331169d48a952a5591519df2f5ac65.jpeg

image.thumb.jpeg.1f61b3c58faa04b6efc1377dfbf07301.jpeg

 

image.thumb.jpeg.b79c88187aeaf5269544c9c65a7dfb29.jpeg

 

Най-лошото е, че и собственици-ползватели, и авто-журналисти, и автомеханици, и самите компании-производители, намират въпросните  3 кенефа за абсолютен провал …

 

Даже намерих няколко класации, в които фигурират в челните места за най-несполучливи автомобили за последните 30 години.

 

Аз споделих опит с Орландо, мнението за Фиат е на мой приятел.

За Додж не мога да кажа нищо, но май няма и нужда…

 

Иначе, за толкова пари - толкова кола !

 

За всеки влак, си има пътници. То, още има хора, които си купуват Лада Нива, та защо не и Орландо :D

 

Иначе, повече негативи съм чувал само за тризнаците Пежо 4007, Митцубиши Аутлендър и Ситроен Ц-Кросър, които по едно и също време, имаха трима мои приятели.

И до момента, като им спомена за тях, правят физиономии на човек, току що изял лъжица гранясало олио подправено с “Веро” !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също така Мерцедес Виано:

https://m.mobile.bg/details/11612420893882381

https://m.mobile.bg/details/11632235161347094

Карал съм 2.2 с ръчни скорости година и половина и беше много приятно за каране. Голямо, комфортно - кара се като лека кола. Тогава карах и Хюндай H1 2.5 дизел с ръчни скорости - също много приятно за каране - задно предаване. Гледам, че има последни Шарани с 2.8 и ръчни скорости от 2007г - също са ок. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Виано/Вито подкрепям, сравнително приятно е за каране, само не знам как е с поддръжката. Знам със сигурност, че V6 дизела си има един много неприятен и скъп проблем със всмукателния колектор. Имат редовен проблем с ръждата обаче.

Първият посочен със сигурност не е 2011 година, защото е префейс със старото табло.

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, stanley написа:

Също така Мерцедес Виано:

https://m.mobile.bg/details/11612420893882381

https://m.mobile.bg/details/11632235161347094

Карал съм 2.2 с ръчни скорости година и половина и беше много приятно за каране. Голямо, комфортно - кара се като лека кола. Тогава карах и Хюндай H1 2.5 дизел с ръчни скорости - също много приятно за каране - задно предаване. Гледам, че има последни Шарани с 2.8 и ръчни скорости от 2007г - също са ок. 

 

Имам познат от една организация, които имат няколко такива. Не знам дали баш същите години и с тия мотори. Казва, че са много удобни и здрави. Но в редките моменти, в които се трошат, се трошат за много пари. Ама то като със всяко нещо. Малко или много е хвърляне на боб.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже в първото мнение не стана въпрос за Шаран, мисля че има причина да не е включен. Преди 2 години врътнах едно кръгче с такъв автобус и ми хареса. Ако влиза в бюджета и няма някакви основателни доводи да не бъде, аз бих се спрял на Шаран или производните му. Със сигурност има по-голям избор на екземпляри. 

 

Вито/Виано вече са в друг клас - бусове, а и заради мерника цената скача още. За ръждата не е лъжа, но не само това е проблем. Моя опит с тези машини не е добра база за сравнение, защото тези машини се използваха в много тежки условия и всяко задкормилно устройство беше все по-лошо от предишното. Правил съм кардани, рейки, лентови кабели, прозорци, врати, а на едно уж най-запазеното два пъти отваряхме двигател заради пикаещи дюзи. 

Редактирано от ghost_rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, ghost_rider написа:

Понеже в първото мнение не стана въпрос за Шаран, мисля че има причина да не е включен. Преди 2 години врътнах едно кръгче с такъв автобус и ми хареса. Ако влиза в бюджета и няма някакви основателни доводи да не бъде, аз бих се спрял на Шаран или производните му. Със сигурност има по-голям избор на екземпляри. 

 

Вито/Виано вече са в друг клас - бусове, а и заради мерника цената скача още. За ръждата не е лъжа, но не само това е проблем. Моя опит с тези машини не е добра база за сравнение, защото тези машини се използваха в много тежки условия и всяко задкормилно устройство беше все по-лошо от предишното. Правил съм кардани, рейки, лентови кабели, прозорци, врати, а на едно уж най-запазеното два пъти отваряхме двигател заради пикаещи дюзи. 

Да - Шаран, Алхамбра и Галакси не са в списъка, основно заради ръждата, а и са със старите мотори, което им сваля и категорията. 

След известно ровене и четене обаче, Галакси от последните е вариант, тъй като предлага повече място за третия ред от S-Max.

Вито и Виано също ми харесват, но по-старите са ръждилници, а по-новите са далеч над бюджета. Иначе размерът и това, че са повече бусове не ме притеснява.

Карах едно старо Вито 230V - чудесна возия, много добра динамика, разход 17-18 градско, но ръждата го е подкарала, а въздушното окачване е сменено с пружини (обща болка на старите V-класи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Така - имаше някакво развитие (макар и не точно предвиденото) по темата - иначе казано взехме две коли - едната Шевролет Орландо 1.8 бензин, ръчка, и втората Сеат АаХамбар 1.9 ТДи, автомат (моята покупка). 
На кратко - нещата не се случиха (причини разни) в следствие на което Орландо-то се продаде преди 4 дни и то със яка загуба, а аз от Сеат-а се отървах сравнително бързо (за две седмици го шитнах и то с лека печалба).
От всичко, което карах и гледах и съобразявайки се бюджета, който имахме мога да кажа, че ВАГ производните (Шаран, Галакси, Алхамбра) са единствените, които имат икономически издържана обосновка да се купуват (части и майстори бол и то на прилични цени, а и са сравнително лесни за препродажба), но ако говорим за място, комфорт, вървеж и возия -  Мерцедес са си Мерцедес (още ме е яд за едно малко по-старо Вито, ама пустата ръжда). За Орландо вече напълно споделям мнението на Боре - ебати проблемният навес (само дето е наистина голям вътре). Зафира е кофти, ако става дума за 7 души (остава и място за багаж) - за 5 е повече от добра (ама си вози и върви като хлОпел). Оризарките (японките де) ги подминах, макар че пробвах една Авенсис Версо - като Зафирата, но поне върви по-добре. Форд С(S)-макс също е идеален за 5 души - третият ред седалки е за някакви недорасляци и оставаш без багажник (copy/paste за Мазда 5). 
Това накратко са моите наблюдения - ако някой друг опре до същата дилема.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф: Аз ли изпуснах, или нещо се промени и вече не ти е нужна такава кола, че си ги разкарал и двете? Или пак търсиш, но нещо по-читаво? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, ghost_rider написа:

Малко офф: Аз ли изпуснах, или нещо се промени и вече не ти е нужна такава кола, че си ги разкарал и двете? Или пак търсиш, но нещо по-читаво? 

Ми бизнес идеята ни пропадна (нали орташка кобила и кучета не я ръфат)и това наложи продажбите на колите. Хубавото е, че аз не съм вътре - реално съм 0:0, така че не ме е яд ?
Иначе в скоро време пак ще трябва да се оглеждам за някакво возило, че на моята бабичка й идва времето да си заминава, но вече отпада нуждата да е толкова голям автомобил - като стигна до там ще гледам някое комби, баничарка или пак ван, но вече без толкова претенции - 5 места, ръчка на газ и туй то ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.