Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Tyre pressure loss indicator


piccinini

Recommended Posts

Привет на всички,

преди известно време се сдобихме с Октавия 3 2.0 тди с дсг, чудесна кола е, НО няколко пъти вече ни се случва при стартиране на автомобила да дава горепосочената грешка и двигателя не може да започне работа. След като оставим колата на мира за 15-20мин, стартира без никакъв помен от грешката. Четох в бришкода, че това е често срещан проблем, но какъв е начинът за лечение на тая простотия? Колата е с безключов достъп и безключово палене, не знам дали има някакво значение. Все още е в гаранция 1г, така че сигурно и еуратек ще трябва да ударят едно рамо.

 

Благодаря предварително :)
Влади

241941706_571316210678206_385448648878693478_n.jpg

241791548_374077217597700_7204431059402376454_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Директно в Еуратек я карай! Там да сменят, каквото е нужно. Чел съм и аз за подобни глупости за съжаление...

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е гаранционна - в ЕТ.

Иначе трябва да се види с VCDS-а, както точно не и харесва. Може да иска просто "reset",  но може и да е датчик.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Малко ъп на темата - най-накрая успях да закарам колата в еуратек. След един ден мислене юнаците там решиха, че в акумулатора е проблемът. Можело при старт да не дава достатъчно високо напрежение и да дава тази грешка - та смениха го гаранционно и сега ще чакаме дали пак ще има изненади.

Междувременно смениха и ангренажния ремък, че имаше едно като съскане отпред - това било решението по предписание ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се присетих, че като карах супърба с "патерицата" TPS-а се ошашка и го докарах горе долу до твоето състояние. След като върнах нормалната гума и ресетнах компютъра драми не съм имал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Продължение на темата, защото до колкото чета, това не е изолиран случай и вероятно и други собственици страдат от същия проблем.

След смяната на акумулатора в края на 2021г грешката спря да се появява и колата палеше винаги.

В края на февруари т.г. оставих колата за обслужване на 60 000км - смяна масло и филтри на двг, смяна масло и филтър на дсг, смяна спирачна течност. 1 седмица след това грешката пак започна да излиза и колата да не пали. Записах нов час в Еуратек за диагностика (21 март) и ще видим как ще се развие този доста, доста дразнещ проблем. При невъзможност да го решат, смятам да пиша до Шкода, защото гаранцията изтича след 7-8месеца и предполагам, че ще се опитат да ме мотаят до тогава. Друг вариант е да се чуя с Евгени от Трансексперт и той да каже дали е срещал подобен проблем и какво е решението. Лошото е, че твърде вероятно трябва да я закачи и да прочете грешките, а с това гаранцията директно отпада.

P.S. - като цяло съм доста доволен от колата, пътувам много и е изключително удобна и подходяща за дълъг път. Януари пътувах София - Варна - Бургас - София за 1 ден (около 1000км) и в края на деня като се прибрах не бях особено уморен. Имам идея в скоро време да я заменя за чисто нова (може би супърб, скоро време трябва да излезе новия модел и предполагам, че ще дадат добри цени на стария, макар с тази война и задълбочаващата се криза за полупроводници да няма такива оферти), но при невъзможността за решение на този проблем, няма да избера отново шкода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, piccinini написа:

...Лошото е, че твърде вероятно трябва да я закачи и да прочете грешките, а с това гаранцията директно отпада.

това със сигурност не е вярно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, почва се с четенето на грешките. И няма как да ти отпадне гаранцията от това, че си ги прочел. То така нямаше да има гаранционна кола ;) Отпада, ако пипаш/променяш, и то не всичко.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, joro_kem написа:

това със сигурност не е вярно

 

преди 48 минути, PRR написа:

Всъщност, почва се с четенето на грешките. И няма как да ти отпадне гаранцията от това, че си ги прочел. То така нямаше да има гаранционна кола ;) Отпада, ако пипаш/променяш, и то не всичко.

 

Това вече много полезно, не го знаех. Много благодаря за инфото, значи ще трябва да се чуя и да видя кога ще има възможност да ме приеме. 

Големият въпрос, който изниква тук е: след като дадеш 60-70-80, че даже вече и над 100 000лв за нова кола, защо трябва да си губиш времето за ходене по сервизи? Дори да ходиш по неоторизирани сервизи, за да ти решат някакъв проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск от спам-колкото по-нови, по-големи боклуци. Освен от продажби много се разчита и на сервизно обслужване. Наскоро четох, че има случаи на продаване на коли върнати от лизинг в Англия на цени малко под пазарната с условие за гаранционно обслужване при съответния дилър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, piccinini написа:

Големият въпрос, който изниква тук е: след като дадеш 60-70-80, че даже вече и над 100 000лв за нова кола, защо трябва да си губиш времето за ходене по сервизи? Дори да ходиш по неоторизирани сервизи, за да ти решат някакъв проблем

Не знам в кой от сервизите на ЕТ си ходил, но съм силно изненадан от това, че не могат да прочетат и да ти кажат грешката. Щом има лампа на таблото, значи има и записана грешка. Това не са колите от 80те, които нямаха компютър и лампи та да се чудят. Между другото, всеки с VCDS може да ти прочете грешките та поне да знаеш откъде да почнеш. 

Между другото в ТАЗИ тема съм пуснал два варианта за "джаджи", които се закачат към OBD порта и освен показването на "живи" данни от компютъра имат и четене на грешки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, PRR написа:

Не знам в кой от сервизите на ЕТ си ходил, но съм силно изненадан от това, че не могат да прочетат и да ти кажат грешката. Щом има лампа на таблото, значи има и записана грешка. Това не са колите от 80те, които нямаха компютър и лампи та да се чудят. Между другото, всеки с VCDS може да ти прочете грешките та поне да знаеш откъде да почнеш. 

Между другото в ТАЗИ тема съм пуснал два варианта за "джаджи", които се закачат към OBD порта и освен показването на "живи" данни от компютъра имат и четене на грешки. 

И двата пъти беше в комплекса им в Дружба - уж там трябва да е най-добре, тъй като е ново и модерно. И аз доста се учудих, че два дни не могат да открият причината и почвам да си мисля, че това със смяната на акумулатора е било просто налучкване и да се свърши нещо с надеждата да са уцелили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последно видях "стария" диагностик в Надежда. Май той е от тия, които не са се преместили. А този в Дружба не го знам :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Привет колеги, сякаш проблемът най-накрая е разрешен, но искам да изкажа негативното впечатление от сервиза на еуратек в дружба.

Предварително казвам, че поради безключовото палене и достъп, има монтиран допълнителен имобилайзер, с допълнителен предавател.

Също така предоставих доста голям обем от снимки с грешката, както и няколко видеа, на които се вижда какво точно се случава.

 

Оставих колата на 21.03 в понеделник  след предварително запазен час за диагностика, приемчикът каза, че ще се обадят веднага като я закачат. Мина денят, мина и вторник и реших след работа все пак да го чуя. Звъннах и пича ми каза - а закачихме я, но няма никаква записана грешка. Утре сутринта ще продължим да я "тестваме" и ще звънна веднага. Викам си - бре д**а и колата ?. По принцип се занимавам с различни видове софтуеъри и при някакъв проблем винаги има лог, но чакам - какво да правя?. Естествено мина и срядата, от тея младежи няма ни вест, ни кост и вече почнах да се ядосвам. Звъннах към края на работния ден - не ми вдигна, звъннах след час - дава ми, че говори, тоест видял е, че съм го търсил. След половин час пак звъннах и ми дигна, питам го какво се случва - вика ми "колата пали, няма никакъв проблем". Е като ми причерня ? Опитвайки се да запазя добрия тон, повиших малко децибелите - оказа се, че "тестването им" е да запалят колата веднъж сутринта и веднъж вечерта. Пелтечеше нещо пича, пак отиде да я пробва и след малко ми звъни - "а ето сега не запали". Прилича ми вика на нещо, но трябва да се сетя на какво. ? След половин час пак се чуваме - това може би е от имобилайзера. Направи тест, като остави имобилайзера на бюрото си и вуалаа - същата грешка. Вика ще сменим утре сутринта батерията в предавателя и си готов. Естествено никой не звъни сутринта, както и по обяд. Звъннах следобеда - "абе нямаме точно такава батерия в момента, трябваше да получим днес, но се бавят нещо". Реших да отида да си взема колата и сам да направя тази сложна манипулация. Питах го каква е батерията - "аа батерията е същата като в ключа". Купих си 2 батерийки, тъй като имам два ключа и два предавателя към тях, взех колата,  прибирам се, отварям дистанционното и що да видя - батерията не е същата ? Купих си правилните батерийки, смених ги и сякаш грешката вече не съществува.

Очевидно проблемът не е бил в колата, но цялата тази историйка означава, че тези хора не си дават грам зор, за да решат какво и да е било. Не са погледнали клиповете, които им изпратих и по които на приемчика можеше да му светне лампата в главата още понеделник в 8:30. Нямаше да им се налага да губят време да я закачват, да я "тестват" 3 дни и т.н. Никой не се напъва да събере 2+2, че щом няма записана грешка и има допълнително монтиран имобилайзер - барем той прави някаква шмекерия. Отделно - предлага ми да сменят те батерията, а дори не са си направили труда да отворят предавателелчето. 
И това се случва в гаранционния сервиз на един от 3-те най-големи вносители на чисто нови автомобили.

Както бях споменал по-горе, имахме някакви не много далечни идеи в семейството да продадем тази като изтече гаранцията и да вземем нова, но след такава невъзможност или нележание за вършене на работа от страна на сервиза - май няма да си го причинявам?

Евгени и Трансексперт да са живи и здрави, като падне гаранцията - ще имат още една кола на опашката :) 
Поздрави,
Влади
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неразбрах много. Би ли обяснил за този допълнителен имобилайзер? Това е допълнително сложено от Шкода или е слагано някога от някого?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, като чета,тея верни работят от немай къде и само в краен случай почват да мърдат мозъчните клетки. Толко пък да няма мисъл или поне малко самоинициатива да се прояви... Явно, след като са на заплата и си я получават на определено число, хич не им дреме за свършената работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Деян написа:

Неразбрах много. Би ли обяснил за този допълнителен имобилайзер? Това е допълнително сложено от Шкода или е слагано някога от някого?

Имобилайзерът е сложен до колкото знам по изискване на застрахователите, аз купих колата на 45 000км и не е слаган от мен. Имам документ от фирмата, която го е монтирала.

Идеята на дългия ми пост беше, че както обляза zloQQ, пичовете грам не си дават зор за каквото и да било. Важното е заплатката да крета

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до някъде ги разбирам. Това е нещо, което е сложено допълнително и колата не е излязла стандартно с него. Те имат сервизна документация и поредица от процедури, които следват. Но те са за неща, които са в стандартното обопудване на автомобила. Няма как да знаят за допълнителния имобилайзер. Как е вързан и как работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.04.2022 г. at 15:25, Деян написа:

Аз до някъде ги разбирам. Това е нещо, което е сложено допълнително и колата не е излязла стандартно с него. Те имат сервизна документация и поредица от процедури, които следват.

Човек, няма как да ги разбера. Не може поредицата от процедури да е палене сутрин и вечер докато не даде грешката. Това за мен е абсолютно отбиване на номера.

На 4.04.2022 г. at 15:25, Деян написа:

Няма как да знаят за допълнителния имобилайзер. Как е вързан и как работи.

Напротив - има как да знаят за монтирания имобилайзер, защото многократно беше коментирано. Отделно всички клипове, които показват какво точно се случва при проявяване на грешката им бяха предоставени, просто никой не си прави труда дори да ги погледне. 

P.S. - аз отговарям за продажбата, следпродажбено обслуване и поддръжка на машини и софтуеъри в малка фирма в определен бранш. Ако клиент ни звънне и каже, че има проблем и ние 4 дни не си направим труда да му помогнем, не се свързваме с него или нарочно не си вдигаме телефоните - мисля, че това ще ни е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, piccinini написа:

Човек, няма как да ги разбера. Не може поредицата от процедури да е палене сутрин и вечер докато не даде грешката. Това за мен е абсолютно отбиване на номера.

Напротив - има как да знаят за монтирания имобилайзер, защото многократно беше коментирано. Отделно всички клипове, които показват какво точно се случва при проявяване на грешката им бяха предоставени, просто никой не си прави труда дори да ги погледне. 

P.S. - аз отговарям за продажбата, следпродажбено обслуване и поддръжка на машини и софтуеъри в малка фирма в определен бранш. Ако клиент ни звънне и каже, че има проблем и ние 4 дни не си направим труда да му помогнем, не се свързваме с него или нарочно не си вдигаме телефоните - мисля, че това ще ни е ?

Абсолютно съм съгласен с теб. Моето обяснение е обаче, че си пишат повече часове работа по колата, затова имат интерес да виси при тях и след като е гаранционна (ако правилно съм запомнил), парите идват от завода, щом не плаща клиента. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.