Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте! Налага ми се да сменя помпата за вторичен въздух на моята Октавия 1.8т, 2003г. 4х4. Има ли нещо специфично и как точно става?

Публикувано

Ба го! Т'ва даже не знам, че съществува... Я, по-знаещите да кажат за тая магия бре ?

Публикувано

Ето я ! Смяната е почти plug and play , но трябва да е със същия каталожен номер като " старата " 

 

Публикувано

Каква е причината за смяна. Питам, че и аз имам проблем и същата кола.

При палене все едно съм пуснал стара прахосмукачка ... така се чува ? и то над 3-4 градуса външна температура. При по-ниска температура не се включва.

Това четох, че е от датчика на входящият въздух, който също е за смяна.

Пиши как и къде си направил подмятата, че и аз да отида .. най-после :)

 

И успех ;)

Публикувано
Преди 22 часа, rijiq написа:

Каква е причината за смяна. Питам, че и аз имам проблем и същата кола.

При палене все едно съм пуснал стара прахосмукачка ... така се чува ? и то над 3-4 градуса външна температура. При по-ниска температура не се включва.

Това четох, че е от датчика на входящият въздух, който също е за смяна.

Пиши как и къде си направил подмятата, че и аз да отида .. най-после :)

 

И успех ;)

Нормално е да я чуваш като прахосмукачка. Така си работи. Когато спре да работи, както моята, технически проблем за колата няма, но почва да свети чека на таблото, а мен това ме дразни. Вече ми я сменяха веднъж в сервиз. Сега мисля да се пробвам дам.

Публикувано

В един сервиз ми казаха, че някакъв лагер се е разбил и трябвало да се смени.

Наистина много силно се чува ?

Публикувано

Дали може упътване с обяснение (за снимка черпа бира) къде се намира тази помпа. 

Стана ми интересно, и дали я има на дизеларките.

Публикувано

Ако мога да бъда полезен, до скоро бях с подобен проблем(със същия автомобил съм, на газ) , първоначално започна с това, че един път я чувам прахосмукачката като запаля друг път не, и чека взе да се включва. 

Тъкмо намерих 2ра употреба за 50лв. и щях да я взема, но реших да я види майстора. 

Той видя някви маркучета малки, от които имаше пробив и  дърпаше въздух, един маркуч за картерните газове, не знам дали имаше отношение също бе сменен.

Мисълта ми е, преди да смените така наречената прахосмукачка, се уверете, че отнякъде няма пробив с въздуха, защото след отстраняване на проблема, при мен прахосмукачката работи и чека спря да свети. 

Дано съм помогнал?

  • Благодаря 1
Публикувано
Преди 23 часа, vladkant написа:

Дали може упътване с обяснение (за снимка черпа бира) къде се намира тази помпа. 

Стана ми интересно, и дали я има на дизеларките.

Доколкото знам при дизелите е друга помпа, без тази вторичната.

  • Благодаря 1
Публикувано

Нищо съществено не се прави, по скоро гайкаджийска работа! РаКачаш двата маркуча от въздушната кутия и към дросела. Махаш куплонга с кабелите . След което развиваш трите болта на стойката с тампоните и издърпваш назад . Сглобяваето по обратния начин …

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.