Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Жълт сигнал на светофара


Radiskoda

Recommended Posts

Преди 12 часа, zloQQ написа:

Така е, прав си! Но...са 15 километра. Колко пък толкова да закъснееш за крайната дестинация? 10 минути? 15?

 

Пак да напиша...

Положението при аварийна ситуация ще бъде абсолютно същото, както когато ги нямаше. Имаме си по едно платно в посока - точно толкова, колкото и преди. Ако пък случайно не знаете - може да се газят тези колчета :)

 

Само като информация...

Това БЕШЕ една от най-критичните точки в Бг с много катастрофи и не малко смъртни случаи.

От както са сложени въпросните колчета - няма нито една катастрофа!

За мен - работят :)

 

Не е въпроса до загубата на време. Макар че за някой доставчик, 15 минути в посока всеки божи ден сигурно са много, но да речем, че не са. Въпроса е в това, че по пътищата в България проблемите продължават да се решават с други проблеми. Това е малко като да си удариш малкият пръст в шкафа, но после да се шибнеш в та***ите, че да се премести болката. Проблема е мега комплексен и не можеш да го решаваш на парче. То е обучение, контрол, инфраструктура, адекватно законодателство... 2022г. е. От столицата до третият по големина град (официално, вероятно е вторият вече), които е и пристанищен не можеш да стигнеш за под 5 часа и половина ако спазваш всяко ограничение. Стане някъде катастрофа - бам колчета и камери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sauber, аз не казвам, че е правилно решение. Инфраструктурата е под всякаква критика - така е. Има обаче и едно друго нещо, участващо в уравнение - мат'риала! На овцете им шибваш ограда и седят послушни зад нея. Толкова. Няма произшествия вече. Ако масово се ползваше мозък при управлението на автомобила, а не се парадираше и се използваше за дървене на пацата - на дали бихме коментирали колчетата в дефилето :)

За доставчика също мисля, че 15 минути няма да са проблем. Да, всички в Бг бързат, че нещата са били "за вчера". Закъснелият камион ще го разговарят ако трябва на следващият ден, но тоя камион, който не пристигне въобще до крайната дестинация - няма как да го разтоварят. Поне моето висене по пътищата на това ме е научило.

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам всяко мнение. Но продължавам и вероятно никога няма да успея да разбера, как може да сме ок с нещо, което е тотално неадекватно. Коментираме разделителни колчета, поставени на отсечка с ограничение 50 кмч. извън населено място. И това явно е ок.

Колкото до задкормилното устройство, както казах и по-горе, проблема е комплексен. Нужно е на първо място обучение и на второ място контрол. Ако те не са налични, колчета, сополчета, квото искат да слагат. Някой ако кара като дебил, ще започне да го прави веднага след колчетата. Концентрацията на пътен травматизъм ще се премести с 10 км. "по-нататък", голям прас.

Всички измрели хора и щети за сигурно десетки милиони лева в тая отсечка са на сметката на зелените терористи. Но ние решаваме проблема с колчета, бога ми...

Другото мислене, което също няма да възприема е комплайърското. Все едно населението е някакво стадо, което трябва перманентно да се котролира. Марш на ваксина, марш на протест, марш да не се къпеш да пестим газ, марш да караш с 30 щото да не се убиеш. И има хора, които се кефят на това?!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм на различно мнение от теб. Наистина трябва обучение и контрол, а не да се крият зад храста с радар мишоците. Страдаме и от към инфрастуктура и от към мисловен капацитет на милиционерите и воля за каквото и да е (освен пари под масата).

Просто казвам, че ограничението в дефилето не се спазва масово, всеки винаги е закъснял и...е ясно до какво води демонстрацията на конски сили в комплект с отрицателно IQ. Просто е пълно с говеда на пътя. И съответно, мерките са като за говеда - ограда и колци. И е факт, че работи. Материала е такъв и знам, че си наясно отлично с това. Ако всичко беше ОК, нямаше да има нужда от колци. Навсякъде (преди/след) дефилето няма грижа да се изпреварва.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15мин на Кресна, още толкова преди нея и след нея до границата. За 110км в Гърция правя други 15-20. И в месеца са ми 8-9ч... А като натискам здраво свалям още 30мин в посока. Час, час и половина в петък вечер и понеделник сутрин са си час, час и половина(в моя редовен маршрут 1/3 средно от времето за пътуване). Важното е да си прецяваме възможностите на колата и способностите като водачи! Има хора, които карат силни коли и могат да карат добре, други, които карат силно и са рискови на един, и същи маршрут с една, и съща скорост и трафик. Други пък си гледат знаците и ако решиш да го изпревариш в дребно нарушение дава газ до долу. Сякаш седи и дебне на огледалото за обратно виждане. Затова по-мощна кола и сериозно внимание към пътя, иначе си в колона с Пешо, който се наслаждава на природата, за да гони нисък разход на гориво или след Петя, която тепърва се учи да кара и на всеки завой натиска спирачка от 50 до 30кмч!

Караме все по-сигурни, стабилни и мощни коли, а намаляме ограниченията на скоростите, точно както се сваля нивото на обучение за придобиване правоспособност за шофиране. Защо няма статистика на такива участъци като Кресна и Бургас - Варна, примерно, от какви на възраст, образование, стаж зад волана, мощност на автомобил и тн. са големия процент от черната статистика??? Да ограничат старите, неподдържани и мощни коли, правото на водач със стаж под 5г да управлява мотор над 50кс и кола над 100кс. Също и такива, имащи книжка и не карали редовно. А "шоколадовите бандити" с платени книжки, каращи ръживи скрап МПСта за 1к лв, без гуми, спирачки и окачване? Такъв образ в учебна кола някой виждал ли е? Те повечето са неграмотни, ама правоспособни!

Най-лесно е по-този начин, с манипулация на общественото мнение, чрез скриване на обективната истина и изместване центъра на проблема с изкуствено създаден такъв! 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, zloQQ написа:

Аз не съм на различно мнение от теб. Наистина трябва обучение и контрол, а не да се крият зад храста с радар мишоците. Страдаме и от към инфрастуктура и от към мисловен капацитет на милиционерите и воля за каквото и да е (освен пари под масата).

Просто казвам, че ограничението в дефилето не се спазва масово, всеки винаги е закъснял и...е ясно до какво води демонстрацията на конски сили в комплект с отрицателно IQ. Просто е пълно с говеда на пътя. И съответно, мерките са като за говеда - ограда и колци. И е факт, че работи. Материала е такъв и знам, че си наясно отлично с това. Ако всичко беше ОК, нямаше да има нужда от колци. Навсякъде (преди/след) дефилето няма грижа да се изпреварва.

Че имаше темерут-екстремисти в дефилето, имаше. Затова в горния си коментар споменавам работещи мерки за ограничаване точно на тази част от водачите. Велко, явно не го караш често конкретния път, но и преди, и след Кресна може да не можеш да изпреварваш безрисково, заради засичания, неспазване на дистанция или насрещен силен трафик. Магистралата няма и да я коментирам, там както на Тракия има моменти, в които караш в лява лента със 110-20кмч и си висиш в колона, понеже на някой му е кеф да изпреварва с позволена скорост други МПСта каращи със 100кмч десетки км без да му пука! Той си се смята, че е в право, изпреварва си, ама има морално право и усещане, които му липсват! 

 

Пробемът не е в Кресна, имаме грешно обучение за водачи и политика за организацията на движението, и поддръжка на пътната мрежа! А радарите да не коментираме, те са ясни и на децата - слагат ги на места тип "хранилки"! Скорошен пример - вози ме една приятелка към Варна с моята кола от Бургас. Преди Варна табела 80кмч (по-спомен, може и да е малко нагоре или надолу), сваляща от 130кмч. 150-200м след тази табела друга - за начало на град Варна. След 100-200м с тринога снимащи спряли в аварийната лента с немаркиран автомобил. 50м след тях - нова табела 80кмч (може и 90 или 70кмч, не помня). Мазната усмивка на униформения, докато минавахме покрай него някак ми остана за спомен в главата. А уейзът ме заблуди, имаше отбелязани доста сигнали за там, но за късмет преди първия знак за намаляне на скоростта виждам други как прибират камерата. Та 2ен капан, едни мерят тия на магистралата, а 500м след тях други вече уж в града. 

 

Редактирано от b3lq7a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sauberи @b3lq7aза предъвкването на "стадото" и "матряла" предлагам да се преместим в "Простотията българска"

Иначе ето една статия, която до голяма степен е уцелила реалността.

https://www.24chasa.bg/mneniya/article/12568742

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://btvnovinite.bg/predavania/tazi-sutrin/postavjat-novi-kolcheta-v-kresnenskoto-defile.html

 

А тава къде ще го преместиш, Ицо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.