Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

Имам много близък приятел с дизелова Тойота. Една от дюзите му е с драма. Бях го пращал при Евгени, които е установил, че проблема е по-скоро в електрическата им част и беше препоръчал подмяна. Човека сега издирва читав, проверен и безкомпромисен дизел майстор. Аз не знам къде да го изпратя, тъй като дизелова кола не съм правил до сега. Още повече пък и за нещо толкова тясно специално. Дюзите са от пиезо типа и до колкото разбрах са на Дензо. Ако имате идея къде може да му се свърши работа, аз ще имам да почерпя. Той е склонен да ги праща и из страната, стига да е на читав човек.

 

Публикувано

Знам за човек в гр. Карлово с доста отзиви за него.

Не го познавам лично, но мога да потърся контакти в Понеделник и да ти пратя на лично.

 

Публикувано
Преди 1 час, Voyslav Filipov написа:

Знам за човек в гр. Карлово с доста отзиви за него.

Не го познавам лично, но мога да потърся контакти в Понеделник и да ти пратя на лично.

 

 

Бих бил благодарен! Аз ще го разуча от там насетне :)

 

Публикувано
преди 17 минути, sauber написа:

 

Бих бил благодарен! Аз ще го разуча от там насетне :)

 

Ок, ще потърся контакти. Дано да помогме

  • Благодаря 1
Публикувано

Готово. Писах ти на лично.

  • Благодаря 1
Публикувано

Моят съвет е да смените дюзата. D4D (Дай 4 Дюзи?) е известен с проблемни дюзи, както и с не малко пробити бутала. Та, докато още е здрав мотора не си правете експерименти с рециклиране. :)

Публикувано
Преди 8 часа, Vladi_a написа:

Моят съвет е да смените дюзата. D4D (Дай 4 Дюзи?) е известен с проблемни дюзи, както и с не малко пробити бутала. Та, докато още е здрав мотора не си правете експерименти с рециклиране. :)

 

Питах го собственика за това. Не помня точният отговор, но имаше аргумент, че се сменят всичките. Което е 4х1100 за дюзи + цената на ремонта. Иначе и той ми каза, че ако не се адресира проблема, започвали дупки в буталата. Аз съм изненадан като цяло. Винаги съм живял с мисълта, че това е много читав мотор. Разбира се без да имам преки няблюдения. Ама явно не е баш читав...

Публикувано

Абе читав е, но не е вечен. За да заминат дюзите значи е на не малко километри. Но при дизел на годинки е така- дюзи, егр-и, дпф-и……. Аз лично бих занесъл дюзите за тест на стенд, защото (според мен) са в почти еднакво състояние. Знам, че са скъпи, но ако пък направиш компромис колко ще струва ремонта на мотора? Не по-малко пари + едни дюзи. 

Публикувано (Редактирано)
Преди 14 часа, sauber написа:

 

Питах го собственика за това. Не помня точният отговор, но имаше аргумент, че се сменят всичките. Което е 4х1100 за дюзи + цената на ремонта. Иначе и той ми каза, че ако не се адресира проблема, започвали дупки в буталата. Аз съм изненадан като цяло. Винаги съм живял с мисълта, че това е много читав мотор. Разбира се без да имам преки няблюдения. Ама явно не е баш читав...

Хич не е читав този мотор (D4D), напротив голям скандал е. Карах 5 години такава тойота, след 30к километра започна да ми гори по 2 литра масло на 5 хиляди пробег. Не съм имал прпблем с дюза но на работното място имахме 7-8 такива служебни тойоти, всички колеги се оплакваха от разни проблеми.

тойота ли, да е далеч от мен.

Бензиновите тойоти са по без проблемни, сестра ми има бензинова (1.33 кубика) стана 60к километра кара без проблем и то предимно градско.

Редактирано от Levcho

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.