Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен проблем с Газова на Шкода 1.6 101hpAKL


epoc

Recommended Posts

Здравейте нов съм във форума и ако на някой му се е случило такъв проблем би могъл да ми помогне. Значи проблема е следния станах собственик на Шкода октавия 1.6 SR 101 коня AKL  колицата си е много яка но сложих чисто нова газова уредба като компютъра е Bigaz дюзите Baracuda изпарителя е турски и бутилката та проблема започна от тогава на газ преди пешеходна легнал полицай или завой като натисна съединителя за да превключа на по ниска предавка колата забива оборотите и гасне. Не всеки път но един ден може да не го направи друг ден гасне по няколко пъти. Та борбата стана епична с този проблем, започнах със смяна на следните елементи:

Свещи NJK които си ги дават за колата,  Ламбда сонда за колата Bosh, кабели Bosh, Бобина Beru, дроселова клапа втора употреба, пробвах и с дебитомер който взех само за тест и така една година съм по мъките. Според газаджията ми дебитомера ми стойностите му на въздуха играят като едната е в ниския диапазон 1.8 а другата е 2.8  но не може да останови от къде идва проблема. На бензин колата има много леки колебания в ниските обороти примерно 760 800 760 800 и стрелката играе много леко. Като има и много леко прекъсване но от време на време на бензин но не гасне нито прекъсва върви си перфектно как мина на газ и се почва. Та някой срещал ли е подобен проблем и ако е как го е оправил. Или ако може някой да ми каже добър диагностик на Шкода който да ми каже от къде би могъл да е проблема на бензин с оборотите на празен ход като и с 2 та дросела моя и другия който купих прави едно и също. 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако разсъждавам малко, ми прилича, като да влиза въздух от някъде където не трябва. Другото са дроселите, все пак и двата са стари и не са в перфектно здраве. Трето, което ми се струва по-малко вероятно е позицията на изпарителя. Познавам случай, при който напречно разположен изпарител при по рязко спиране от инерционната сила мембраната спира притока на газ и колата гасне често на светофари и пешеходни пътеки. След завъртане на 90 градуаса проблема се реши. 

И последно, но не на последно място, въздушния филтър на двигателя. При работа на газ, двигателя е доста по-чувствителен и си иска чист филтър. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е чисто нов надяваха системата но казаха че няма проблем с нея от никъде не изпуска пушек за изпарителя не са го въртяли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Това с изпарителя отпада, все пак е газов инжекцион. Проблема със завъртането решаваше проблемите на колите с обикновени газови уредби ( с плочка). Според мен проблема е в настройките ( я неправилна смес, я неправилно налягане на изпарителя, или пък неправилен размер на дюзите).  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата,с подобни проблеми.Глъхнеше,гаснеше,и все по светофарите и кръстовища, като намалиш/спреш.

Свещи, кабели,бобина, настройки и нищо.

Оказаха се О- пръстени на всмукателния колектор.Дърпсла въздух от там.

Смяна с нови и ела да видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.