Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Superb Mk III 2018 Combi 2.0/190hp 4x4 плафони на задни врати (Еуратек, вие сериозни ли сте? )


korween

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

 

От десетина дена съм собственик на Skoda Superb Mk III 2018 Combi , таман излязла от гаранция.

Като реших да почистя колата, ми направи впечатление, че плафона на задна лява врата не свети, а на задна дясна изобщо липсва.

Продавача, беше и той в ступор, като научи, за момент не се съмнявам, че е знаел, и не ми е казал, защото се оказа колега, и имаме общи познати.

Та, като собственик, на сравнително нов автомобил звъннах в Еуратек Дружба и си поръчах плафонче, което дойде днес, и отидох при мои добри приятели, да ми го монтират (то е на plug and play) и на две щипки.

За мой ужас и възмущение, се оказа, че задните плафони, изобщо не са предвидени, и това което беше сложено, са просто декоративни капачки и няма и помен от инсталация, за задни плафони....ама НИЩО

До дъното на душата си съм възмутен, и разочарован, как автомобил , който продават нов за над 80К , са решили да спестят , от задни плафони, мамка му, по две жици в корите, са наистина ли?

Въпроса ми към вас колеги е, сблъсквал ли се е някой с подобен проблем и много ли е сложно, да се дръпнат кабели, и тези плафони, да не само за украса?

Всякакви мнения, са добре дощли, благодаря на всичко отзовали се, телефона ми е 359876965794, имам всички познати месинджъри на човечеството на този номер.

 

Поздрави, 

Редактирано от korween
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за Superb 3 Мнения и Впечатления, не знам как е попаднала тук, извинявам се за което, не виждам, как да я изтрия и прехвърля в правилния раздел, ако може админите да го направят, благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам може да се вземе сигнал от кабелите на предните врати, но си е разправия. Закачаш, прокарваш през гофрето (трудно е, защото хем се сгъват, хем снопа е голям), после под прага до задната врата, качвайки се в Б колонката, отново тегаво минаване през гофрето... Дето се вика - няма невъзможни неща! Аз лично бих си го спестил това упражнение. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко , ти като стар таксиджия - през Кайлъка за гарата :)

Две кабелчета към плафоните от централния по тавана и приключваме темата - вратите са свързани към модула на централната електроника и ни трябват един постоянен плюс за  постоянно светене и един командван от модула и толкоз .. минуса трябва да се лови някъде около плафона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, искаш да кажеш, че няма да вкарва кабели във вратите ли? Нещо не схванах идеята ти, но аз съм си тъп, та не е нещо ново, хахаха :)

Ето малко по темата...

https://www.briskoda.net/forums/topic/442112-installing-rear-door-warning-lights-in-sportline/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посипвам си главата с пепел .. не знам , защо през цялото време си мисля за плафоните над задните врати. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, колеги,

 

Ще питам в Шкода, макар, че там, като гледах за Амбишън оборудването пише ей това само :(

"Обезопасителни светлини в панелите на предните врати" , а за всички врати . беше нещо към 500/600лв

Ще търся, опитни авто електричари, които да се навият да го направят, на някаква поносима Християнска цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, korween написа:

Благодаря ви, колеги,

 

Ще питам в Шкода, макар, че там, като гледах за Амбишън оборудването пише ей това само :(

"Обезопасителни светлини в панелите на предните врати" , а за всички врати . беше нещо към 500/600лв

Ще търся, опитни авто електричари, които да се навият да го направят, на някаква поносима Християнска цена.

Уви, в Еуратек, ми казха, че изобщо не се предлага стоково, и че няма изградена инсталация, и общо взето, "да знаеме как се чувстваш" , но си намери някой да ти го направи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оторизирания сервиз няма право да пипа по ел. инсталацията, т.е. да добавя кабели на своя глава. И не става дума само за Еуратек, а и за други. Познат му смениха цялата ел. инсталация на опела, само защото гризач (мишка или катерица) му беше прегризала кабела на единия датчик на ABS-а. И да, супер неприятно е, но уви. И те искат да си вържат гащите, че няма някой да сътвори някоя простотия и да се запали авбомобила, примерно, и да ги съдиш.

 

За самия монтаж преполагам няма да е кой-знае каква драма. До врата стига ток, ключе има, остава да се види по схема как точно се свързва. Предполагам интервенцията ще е само във вратите, а не да се опъват кабели по цялото купе.

 

Що се отнася до икономията - 100% подкрепям. В случая става дума дори за мизерия, предвид дължината и труда (ако горното ми предположение е вярно де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

По принцип за задният плафон има и бутон отпред който го задейства. Затова аз си мисля, че от самият модул ако се дръпне кабел ще е най добре и правилно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.