Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Избор на Octavia II facelift 2.0 TDI 140 кс. или октавия 3 150кс


ti4koae

Recommended Posts

преди 58 минути, zloQQ написа:

Има, оказва се, какви ли не вариации. На моята кола например, не пали фара за мъгла с "мигач", а само при навиване на волана. Други могат и с "мигач". Явно зависи от някой модул (версията му)

 

При мен с мигач светва. И е много полезно, особено за неосветени второстепенни улици. Още преди да направя завоя виждам какво е положението там. Говорим за кръстовище, разбира се.

 

Преведе на английски писаното от предния ми пост? :) Този път ме домързя да снимам книжката и го ударих на преразказ.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Жорка, просто го пляснах директно от книжката, даже без превод.

Реално, основните фарове завиват при движение над 10 км/ч.

Фаровете за мъгла осветяват завоя до 40 (ако не се лъжа). Определено е полезно и дори при мен, дето нямам странична секция (като при нормална О2) на фара за мъгла, се осветява прилично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, zloQQ написа:

Не, Жорка, просто го пляснах директно от книжката, даже без превод.

Реално, основните фарове завиват при движение над 10 км/ч.

Фаровете за мъгла осветяват завоя до 40 (ако не се лъжа). Определено е полезно и дори при мен, дето нямам странична секция (като при нормална О2) на фара за мъгла, се осветява прилично.

И освен това при мен при включване на задна скорост светват и двата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Izolini написа:

И освен това при мен при включване на задна скорост светват и двата.

Ммм, да, Ице! Това го забравих. Имам го като функция. Явно ми "бягат" само мигачите, хахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет хора, прегледах бялата Октавия, купето беше окей имаше разминаване и вдлъбнатина на предния десен калник и грешка на airbag , грешка за крушка вероятно мигача, относно светлините не можах да разбера дали са движещи лупи изглеждаха така , че имат място да се въртят, при навиване на волана на запалена кола на място не се движеха. Самата кола отвътре изглеждаше захабена съмнява ме да е на 250к километра. Работата на мотора изглеждаше нормална, dsg лоста беше счупен предавките като, пе ли се сменяха нормално, нямаше претрисане при потегляне или при превключване,търговецът отказва да бъде карана в сервиз затова и ще се насоча към друг екземпляр а и също така ми се видя доста карана.

 

Сега съм се насочил към други два екземпляра на о3 които изглеждат доста идентични като този с по-високата цена ми се вижда по- достоверен освен това са и регистрирани, моля за мнения:

 

https://mobile.bg/11663663320437068

 

по-скъпата: https://mobile.bg/11674215094037050

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично бих заложил на по-скъпата и не заради софийската регистрация.

Колкото до Скаута - добре си направил , че си се отказал .. това е кола за автомонтьор с много свободно време (за ремонт на всички бъгове) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Аз лично бих заложил на по-скъпата и не заради софийската регистрация

Факт е, че изглежда по-добре на снимките. Пазарджишката е с много смачкана шофьорска седалка, не като за тези километри. 

Но това, че е обслужвана само в Еуратек не е голям плюс - може да е по тея криви правила на 30к км, пък и нали според ЕТ халдекса нямал нужда от обслужване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скъпата има повечко екстри (климатроник, подгряване на седалки, а със сигурност има още). Минаваш през Жорката за една читава мултимедия и камера и си ти. Задължително обслужване на всички масла ако е време (щом има пълна история). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехе много благодаря за мненията, говорих с двамата собственици.

 

1. Тази от София: проверих VIN в CarVertical - не излиза детайлна информация въпреки, че справката е пълна, излизат две повреди които собственикът потвърди сам без да знае, че съм гледал колата по телефона. Обслужена преди около 2 години. Имаме възможност да я караме и да я видим в Еуратек в понеделник. Продава се поради покупка на електрически. Колата е карана сериозно което е добре за дп-фа- по около 50к на година. Човекът звучеше доста адекватно. Ще направя оглед в понеделник и ще я закарам в Еуратек тъй като само там е ходила. Както колегата каза - мултимедията не е никакъв проблем за напред.

 

Тук имам няколко питания, до колкото разбрах става само със запазване на час. Какво трябва да кажа за да получа максимално добро обслужване от персонала там? Как да подходя, какво включва цялостен преглед? Диагностиката включва ли този преглед? Горе долу каква цена е? 

 

2. Велинградската шкода - може би днес ще мина да я огледам. Там информацията е следната- човекът е купил колата нов внос от Италия преди около 2000км. Обслужил е ремъци ролки тогава. Колата я е купил за синът му който е млад шофьор, но му била голяма. Също така ми дава опцията за преглед в Еуратек Пловдив. Взех VIN-a ,ще пробвам пак в Car Vertical понеже ми остана още една проверка така или иначе. Ако знаете по- надежден сайт споделете.

 

В заключение клоня повече към софийската, но се чудя дали мога да бутна малко от цената след огледа. Също така ми е интересно какво ще стане в Еуратек. 

 

За бялата, благодаря за потвърждението, не ми изглеждаше читава.

 

Продължавам смело напред, благодаря за мненията! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, zloQQ написа:

По-скъпата има повечко екстри (климатроник, подгряване на седалки, а със сигурност има още). Минаваш през Жорката за една читава мултимедия и камера и си ти. Задължително обслужване на всички масла ако е време (щом има пълна история). 

Напълно съм съгласен с теб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

Факт е, че изглежда по-добре на снимките. Пазарджишката е с много смачкана шофьорска седалка, не като за тези километри. 

Но това, че е обслужвана само в Еуратек не е голям плюс - може да е по тея криви правила на 30к км, пък и нали според ЕТ халдекса нямал нужда от обслужване?

Все още не знам до колко са доверени Еуратек, но самата кола излиза само с две повреди на чукване отпред в дясно. Не мога да сложа снимката но пише преден десен фар и десен буфер отпред каквото и да значи това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите на Велинградската шкода изглеждат реални, според сайта - май месец 2020г. Е била на 225 000 км, сега е на 252000 км което изглежда напълно достоверно. Самото проследяване е било до Италия, след това - няма информация. Най - вероятно е за обслужване въпреки, че той твърди, че е обслужвана. Според мен я е обслужвил 2020г. при вноса и сега кара вече 30к километра което пак не е много, но все пак. Реално според сайта за 2год и 7 месеца са минати 30к километра. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ходите за пазарджишката виж на италианския талон кога е отрегистрирана колата и ще си направиш сметка дали има разминаване в километрите. Очевидно италианеца е навъртал средно по 35хил на година. Едно пъроначално обслужване в Еуратек на всичките възли (ангренаж, пистов, ремък маслена помпа, халдекс, масла + филтри и т.н приблизително 2000лв, ако няма и нещо друго) близо 10% от обявената цена е.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Останах силно впечатлен от Пазарджишката, скоростите се превключваха много мазно без никакво затруднение. Работата на мотора също беше без забележка. Екстрите са както са обявени. Всичко работеше. Забележките са: дисковете, предните имаха ръб и накладки, гумите са за смяна също. Много запазен интериор без забележки.

Леко вдлъбнат десен праг на място от около 10см почти незабележимо.

Озадачи ме защо на място при запален автомобил мога да форсирам само до 2500 оборота - това нормално ли е?

 

Направих един тест драйв и останах силно впечатлен. Колата е много пъргава стегната без луфтове и носене. Нямаше вибрации воланът беше прав при пускане. Визията - на ниво. 

 

Предстои преглед на софийската в понеделник. Ако при нея има същото усещане за стегнат и запазен автомобил и се докаже сервизната история в Еуратек при което няма да има нужда да стягам кой знае какво може би везните ще надделеят към нея.

 

Остава въпросът за цените - нормални ли са според вас?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид пазара в момента - цените даже са ниски...

Относно форсирането до 2500 об/минута - няма проблем - на място е така.

Виж и софийската и вземи тази, която ти е повече на сърце. Успех!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново, софийската шкода я прегледах и се оказа, че тя е по-малко запазената. Колата е служебна и се кара на дълго София- Варна - Бургас и съответно беше обслужвана само в Еуратек, не съм я карал на сервиз понеже не ме грабна с нищо пък и продавачът иска 19900 лв което спрямо състоянието на колата според мен е безумно. Съединителят вибрираше при потегляне, лагер имаше разбит който бучеше много силно към 80км/ч.

Чуваше се свирукане от турбото при ускорение. Гумите не бяха износени равномерно. Интериорът никак не беше запазен имаше скъсвания по кожуха на лоста, тънката лайсна покрай централните въздуховоди беше изкривена. Имаше външни забележки. Екстрите работеха, светлините бяха адаптивни. Имаше и блутут. Работата на мотора беше добра само при гасене на двигателя точно секунда след като спира да работи се чува шум все едно вакуум засмуква нещо. При пазарджишката имаше леко тропване ори изключване на двигателя. 

 

Тук идва въпросът, тези двигатели така ли работят? Какви шумове трябва да се чуват при гасене и изобщо нормално ли е да се чуват някакви? Това са Комънрейл двигатели. 2.0 tdi 150кс. Кодовете на двата двигателя са CKFC.

 

В заключение в сравнение с двете коли Пазарджишката е много по- запазена и стегната интериорът също беше доста запазен, но пък нямаше екстри. Колите са на еднакви километри като при Пазарджишката е доказано също така се продава за 17 600.

 

Търсенето продължава, но цените на пазара са високи. Ако изпадне някоя шкодичка моля дръжте ме в течение.

 

На 4.03.2023 г. at 22:37, zloQQ написа:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо интересно, това което ме притеснява е , че е в Горубляне. Като цяло е моделът който има всичко което искам и цената съвпада с бюджета ми. 

https://www.cars.bg/offer/636d1a63f2ae581c320a8e52 - моля за мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тема - Чуденка като моята преди 6 месеца.

И наистина пазарът е полудял с цени... За 20к + още някой лев, мисля че можеш да намериш Октавия 3 ФЛ (почва някъде от 2017-та като модел и визуално лесно се различава от първата Октавия 3 - по фаровете).

За кола над 200к км (и дизел) се готви за проблеми с ДПФ-а, че от него идват МНОГО ядове. Тук Пепино може да ти помогне :)

Както са писали колегите преди мен - прегледай дюзи, турбо, демпфер.

 

Давам ти и жокер (нещо което аз научих по трудния начин) - като идеш да гледаш някой дизел, задължително, разбира се, проверяваш нивото на моторното масло! Ако е над максимума, "не са ѝ наляли повече в сервиза при последната смяна", ами заради неуспешни регенерации на ДПФ е влезнал дизел в картера при моторното масло! Съответно трябва лечение на ДПФ-а и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да смениш ОТНОВО маслото... дори и да е правено преди 100 км!

 

Избягвай коли внесени от Германия, Швейцария и най-вече Австрия! Заради ръждата!

 

*За моята О2 ФЛ дадох малко над 15к.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jorojoro, проблем с колите от Швейцария принципно няма. Е, освен ако не е 15 годишна. В 99% от случаите - няма ръжда като при австрийски и германски коли.

Високото ниво на маслото не идва чак толкова от прекъснати/неуспешни регенерации, а повече е заради многото чести такива. Коли с "еко" софтуер заради "дизелгейт" са това. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
На 2.03.2023 г. at 14:06, zloQQ написа:

На моята кола например, не пали фара за мъгла с "мигач", а само при навиване на волана.

Моята също не палеше фара за мъгла с мигач, но след намеса с VCDS вече може. При теб трябва да го има същото като опция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.03.2023 г. at 12:58, ti4koae написа:

човекът е купил колата нов внос от Италия преди около 2000км. Обслужил е ремъци ролки тогава. Колата я е купил за синът му който е млад шофьор, но му била голяма. Също така ми дава опцията за преглед в Еуратек Пловдив. Взех VIN-a ,ще пробвам пак в Car Vertical понеже ми остана още една проверка така или иначе. Ако знаете по- надежден сайт споделете

Най-сладки за проверка са италианките. С оригиналните италиански номера, можеш да провериш на този сайт за реалните километри. Там можеш да видиш на последния технически преглед на колко пробег е била. 

 

https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.