Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мобилни оператори, интернет и телевизия


The Best Forman

Recommended Posts

Някой разправял ли се е скоро с пазарлъци с мобилните оператори?

Мен лично от години ме ядосват и ми е интересно как заобикаляте една клауза , вкарана при промяна на тарифния план в рамките на действащ договор , но си позволяват да се позовават на нея при подновяване , а именно , че може на същата или по-висока цена (тарифен план) да се променят условията. И така за 18 години към един оператор леко се доближих до петдесетака , въпреки че не ползвам нищо друго освен телефония. Когато им обяснявам на девойките по офисите и на младежите от центровете , че не ми трябват останалите шитни , те ми се подсмихват и се измъкват с оправданието , че това им е позволено. Последната глупост , която ми хрумна е на две години да прехвърлям номера си от оператор на оператор , за да не влизам в графата "лоялен клиент".

Как мислите , това изпълнимо ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, The Best Forman написа:

Последната глупост , която ми хрумна е на две години да прехвърлям номера си от оператор на оператор , за да не влизам в графата "лоялен клиент".

Не е глупост. Понеже у нас единствената цел е да откраднат клиентите на другите оператори има изобилие от преференции за "нов договор", но за лоялност (това според мениджмънта е заболяване на дебелото черво) получаваш само завишения. Аз единствено с Виваком поддържам що годе читави отношения (като физическо лице) - подписвам срочни договори и ми правят отстъпки, но става въпрос за нет и тв, телефония не ползвам и не знам как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само телефон във Виваком няма проблем да си пуснеш. С минимални данни. На баща ми е такъв. Беше на ~28 лева преди. Сега преподписах и му го направих най-ниския възможен - 18 лева май беше. А иначе, моя с преподписване и апарат - мога само нагоре да мърдам. Не за друго, но няма като моя статия план. Разликата ми е 2 лева май. Нещо от сорта на 37 лева. Ама ако съм нов клиент - 35 лева щеше да е. Не знам, как си стигнал близо 50 лева...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпитвам сериозно напрежение, като се стигне до момента, в който трябва да се подновява абонамента и винаги ме товарят с +2 лева отгоре, а не дават нищо повече или поне не и това, което може да ми е полезно. Като сложим и индексациите, които са модерни в последните години, ми идва в повече. Последно съпругата ми смени оператора и мисля, че добре направи, защото таксата си беше сериозна, а алчността им безкрайна. Не е вярно това, че трябва да си на същата или по-висока такса при подновяване. Може и на минимална такса да минеш, ама сигурно ще имаш режим на телефона, като с водата в някои села в безводните месеци... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:

... Не знам, как си стигнал близо 50 лева...

Е па всеки път с по два нагоре и те ти за 18 години промоционални пакети като лоялен клиент. Последния път за интернета в кабинета ме пуснаха пакет с телевизия и приемника вече почти четири години събира прах. Глобулците ми бяха пуснали някаква защита , за която на третия месец се опитаха да ми искат по още три пари на месец , та и с това се разправях  .. вече всеки път като звъннат или в офис им казвам , че не искам да гледат на мен като лоялен , ама на , няма отърване .. явно ще обикалям като цветарка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

... не искам да гледат на мен като лоялен , ама на , няма отърване ..

Ами виж да пропуснеш няколко плащания и бързичко ще станеш НЕлоялен ?

Аз от А1 не се оплаквам много засега - преди половин година преподписах и все още няма индексация, инфлация или друга простотия - плащам си 250 на месец и много се обичаме с тях ? Е, понякога малко повечко ги псувам (например като ме треснат със 100лв за минута нет), ама после ми минава и си ги псувам както обикновено, ежедневно такова ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, The Best Forman написа:

Последната глупост, която ми хрумна е на две години да прехвърлям номера си от оператор на оператор , за да не влизам в графата "лоялен клиент".

Как мислите , това изпълнимо ли е?

 

Това е единственото спасение, ако нямаш човек някъде на средно-високо управленско ниво в някой оператор (разбирай, не продавач-консултант). Иначе винаги си в с*кса, ама от грешната му страна - тебе те е*ат демек. За 21 години вземане-даване с мобилни оператори съм ги минал всичките (и те мен по няколко пъти), още от Грашновия Мобилтел, който беше единствен тогава. Личните ми наблюдения досега са, че най-малко те клатят Globul/Telenor/Yettel , една идея по-малки тарикати са от другите 2 оператора (може би защото и портфолиото им с услуги не е толкова широко като на другите 2 оператора - като нямат домашен нет и телевизия - и съответно имат по-малко поле за врътки и маймунджълъци).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко са оплаквати, ни моъ ви разбера...

 

Ний сми на Вивацом.

 

Звъни неква самозабравила се и повервала си от колцентъра им. Предподисвайте, вика, ей ся, на секундата, тва са условията, те са топ, само аз мога да ви ги дам, тва иначе ни от офис, ни през нет мое ви се случи, аз съм Господ, мойто е най-яко, най-сладко и сички екстри....

 

Пробва се три пъти.

 

Условията скапани, ъпгрейд кажи-речи никакъв, за същите пари като досега.

 

Отидохме в най-близкия офис на Виваком.

 

Обяснихме какво искаме.

Провери дамата, която ни прие, любезна, учтива, каза, че няма проблем, пусна отстъпка за първите 6 месеца от общо 24 за целия договор, даде подарък за целия договор, записа ни час за техници.

 

Ъпгрейднахме всичко - плановете за телефонните номера, телевизията и интернета - след като изтекат 6 месеца ще плащаме колкото и при стария договор.

 

Обясни ни за връщането на старото оборудване, нагласи какво да е EON оборудването, че да тръгне на Филипса, дето е 2011 модел, разписа се всяка от страните, събрах договорите, усмихната дамата, пожелахме си всичко най-добро, казахме си довиждане и готово.

 

Нито е боляло, нито сме се минали, проверил съм какво може, поискал съм го, получих го, за тези пари, за които очаквах.

 

Дъртия Филипс стана Смарт, да му се ненадяваш...?

 

Поздрави.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, iavkata написа:

Личните ми наблюдения досега са, че най-малко те клатят Globul/Telenor/Yettel , една идея по-малки тарикати са от другите 2 оператора (може би защото и портфолиото им с услуги не е толкова широко като на другите 2 оператора - като нямат домашен нет и телевизия - и съответно имат по-малко поле за врътки и маймунджълъци).

И моите наблюдения са такива, но и Йеттел имат домашен нет и тв :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Vladi_a написа:

И моите наблюдения са такива, но и Йеттел имат домашен нет и тв :) 

Да и за разлика от БТК и Ментел нямат пакети за 3,5 и 55 лв. имат само 100 и 200 канала .. щеше ми се да не натрапват "пакетите" за мобилни услуги , ама това явно е мода и е навсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, iavkata написа:

 

...Личните ми наблюдения досега са, че най-малко те клатят Globul/Telenor/Yettel , една идея по-малки тарикати са от другите 2 оператора (може би защото и портфолиото им с услуги не е толкова широко като на другите 2 оператора - като нямат домашен нет и телевизия - и съответно имат по-малко поле за врътки и маймунджълъци).

Преди много се бъзикаха с минутите , сега като всеки предлага услуги без лимит , остава само да избереш на коя каса да плащаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук в близките 2-3 години не са ми предлагали нищо по-добро винаги искат повече за същото,аз  държа на старите условия те ме баламосват,че нямало такъв план вече след заплахи ,че прекратявам ,все пак се оказва ,че можело и на старите условия ,иначе при еднакви такси Виваком дават повече 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, skodafen написа:

тук в близките 2-3 години не са ми предлагали нищо по-добро винаги искат повече за същото,аз  държа на старите условия те ме баламосват,че нямало такъв план вече след заплахи ,че прекратявам ,все пак се оказва ,че можело и на старите условия ,иначе при еднакви такси Виваком дават повече 

А защо изобщо трябва да се караме .. харесвам си план , казвам че искам него и толкоз , па като видя , че ми е малко , ще си го променям.

Сега нещо друго взе да ме тормози - като сключа договор с друг оператор (след като изтече този) , трябва ли да ходя да прекратявам този (при положение , че прехвърлям номера).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Сега нещо друго взе да ме тормози - като сключа договор с друг оператор (след като изтече този) , трябва ли да ходя да прекратявам този (при положение , че прехвърлям номера).

 

Не. Новият оператор върши всичко вместо теб. И г*за ще ти избърше с Емека, ако му кажеш, само и само да те върже с договор и да открадне клиент на конкуренцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Vladi_a написа:

И моите наблюдения са такива, но и Йеттел имат домашен нет и тв :) 

 

Имат отскоро, ама по 5G, не по стандартна инфраструктура (кабел/оптика). И ТВ-то не съм сигурен дали не е само за мобилни ус-ва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е, ползвам и тази тяхна услуга. Връзва си се тв бокс към телевизора, като при другите. През интернетЯ :) 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.07.2023 г. at 13:52, Vladi_a написа:

Не е, ползвам и тази тяхна услуга. Връзва си се тв бокс към телевизора, като при другите. През интернетЯ :) 

 

Полезно инфо, мерси. Понеже на сайта им намирам противоречаща си информация по отношение на предлаганите канали - предлагат ли Диемите (Диема 3 в частност ме интересува) и Мах каналите на А1? ? И ако ги предлагат и ги ползваш, би ли споделил колко плащаш за пакета (вкл. и интернета), ако не е тайна (може и на ЛС, ако предпочиташ)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали се предлагат не знам. Аз ги нямам. Иначе плащам по 1 лев за телевизията първите 6 месеца, след това става 19 лв. Общо с интернета ще са 36 лв след шестия месец.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @The Best Forman - Аз преди няколко Месеца седнах и на един лист написах подробно какви услуги ползвам, като разбивката направих първо по адреси, че са няколко отделни, после на кои адреси да има Интернет и с каква скорост ме устройва, после Телевизия на колко приемника и с какви канали и последно колко Мобилни Телефони и с какви Минути/Мобилен Интернет. Този лист го копирах 3 пъти и с по 1 копие отидох в рамките на около 2 Часа при "Vivacom", "Yettel" и "A1". На всички им казах, че ще ходя и при другите. Най-добра пакетна Цена ми направиха от "А1" - с около 20% по-малко от "Vivacom", което е реално около 50 Лева по-малко, спрямо колкото плащах преди. "Yettel" са толкова зле, че даже не искам да си амортизирам "Touch Screen"-а да пиша за тях. Смятай.. Там като ми видяха списъка и като чуха, че идвам от другите оператори, почти в прав текст ми казаха, че няма как да ми предложат нищо адекватно. Кажи ми какви услуги ТИ трябват, за да сравня долу-горе с при мен..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, tuningmania написа:

"Yettel" са толкова зле, че даже не искам да си амортизирам "Touch Screen"-а да пиша за тях. Смятай.. Там като ми видяха списъка и като чуха, че идвам от другите оператори, почти в прав текст ми казаха, че няма как да ми предложат нищо адекватно.

Значи не са зле като обслужване и отношение, а не покриват всичко, което ти трябва на теб. Но пък честно са ти казали "не", вместо да шикалкавят, което заслужава адмирации

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, tuningmania написа:

До @The Best Forman - .... Кажи ми какви услуги ТИ трябват, за да сравня долу-горе с при мен..

На практика нищо излишно не искам. Интернет ползвам от един оператор , телевизия от друг и телефон от третия. Нагласил съм си нещата да ми е удобно и да не излизат фактурите накуп. 

Имам един абонамент за интернет , който изтича скоро и мога да го комбинирам с телефон. Към другия оператор имам телевизия , който договор наследиха (безсрочен) , който също мога да комбинирам , но не искам.

Преди години , когато ходех с Нокия с фенерче , подписах договор без лимит на разговорите и интернет , защото друга оферта нямаше. Сега искат да ми натрапят всичко , което върви с 5G  (телевизии , игри и други тъпотии) , а телефона ми е 4G .. какво да ги правя тези шитни. Искам да нямам лимит на разговорите и интернет , колкото да не е без хич и таксата да не 3-4Х.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От както имам мобилен телефон, винаги за телефония съм ползвал услугите на А1. През годините не съм намирал основателна причина да минавам на друг оператор, със сигурност всеки си има плюсове и минуси, перфектен едва ли има. Докато не ми кипна в началото на месеца. Звъни ми лелка от А1 с оферта, валидна само от нея и никъде другаде няма да я получа, аналогично на това, което някой написа по-горе. Без значение, че телефоните са фирмени и обикновено офертите идват от някакъв "личен" консултант. Помолих я да се чуем след седмица, да прегледам предложението й. В офертата даваха малко повече (което не ми трябва) за малко повече пари на месец. Отделно, до сега на едни телефони имам интернет, на други достъпа до нета е много малко, защото не ми трябва, ползват се основно за разговори в България и чужбина. Според офертата всички телефони вече трябва да са с един и същи план, не може на единия нета да е повече, на другия за сметка на нета разговорите с чужбина да са приоритет. Надъхан отивам във Виваком, защото от телевизията им и интернета съм супер доволен, да видим какво ще кажат. Ами при тях може телефоните да са на различни планове според подребността. Даже номерата за разговори с чужбина щяха да са с доста по-ниска месечна такса. Прибирам се доволен, бях решил, че и аз най-накрая ще видя какво е да смениш оператор. Нещо ме накара да извадя действащия с А1 договор. И какво да видя - подписал съм го за 24 месеца, ама само преди 1 година, т.е. имам още 1 година. А бях решил, че изтича, защото от А1 винаги се свързват с мен когато останат 3 и по-малко месеци до изтичането му. Излиза, че от А1 искат да преподпиша с 1 година по-рано договора, в резултат на което да започна да им плащам повече. Няма да ви казвам/написвам какво й чуха ушите на лелката от А1, когато ми звънна след седмица. Единствения що-годе смислен отговор, който успя да ми даде беше "господине, това са перфектни условия, които не мога да ви гарантирам, че ще мога да ви дам след 1 година". Та не стига, че си набиват скапаните индексации и договорените такси вече не са същите, ами искат и да преподпиша 1 година по-рано, за да им плащам още повече. Баси наглостта. Та след 11 месеца ще има "Виваком, здравейте"... Отделно, че предлагат комбиниране на услуги, заради което разделени на 24 месеца таксите за всичко са на доста прилични цени.

 

И една проста сметка на алчността и наглостта на А1. С 3лв. без ДДС едни примерно 2 милиона души или собственици на 2 милиона мобилни номера да се 'лъзнат - това са 6 милиона лева. На месец. Махаме данъка и остават "само" 5 400 000лв. Логично е да инвестират в заплати на лелки - 'лъзгачки, като тази, която ми звънна с "великата оферта".

  • Благодаря 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Mishelle написа:

...услугите на А1.


От А1 с любов
Три истории за това как един телеком може да изнудва клиентите си да останат при него – и те да не могат да отидат при друг доставчик, без да застрашат своя бизнес.
Линк


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откакто минахме всички фирмени телефони на А1 само главоболия имам :) Къде с покритие (няма), къде с бавен нет (имат доста бавен нет понякога), къде телефонът е пуснат и имам покритие на макс, ама каза "Абонатът е изключил телефона си" и т.н. и т.н. Подавахме колективна жалба много хора, да вземат да видят какво се случва - върнаха отговор, че нямало какво да направят, това е. Не можело да подобрят сигнала /аз съм на 200 метра по права линия до антената им и пак е зле/. :D 

Искаш нещо да си добавиш, извън работен ден - консултантчето не вдига телефона изобщо, няма как на 123 или каквото е там *88 да се обадиш и да кажеш, че искаш един пакет интернет до края на месеца (от тия временните пакети, например си на почивка и искаш още нет, защото си го издухал), няма как да го пуснеш с смс или по какъвто и да било начин без правилната човешка намеса. Нищо не можеш да направиш, без да се обадиш на великия консултант, който рядко вдига телефона, дори и в работен ден и винаги е кисел. :) Трима се смениха, а по едно време фирмата нямаше назначен никакъв консултант и търсиш, ходиш, мрънкаш, молиш се, караш се, всичко правиш, и никой не може да ти помогне в тая фирма... тотал щета. 

 

Виваком ги отеб@х, когато ми бяха обещали да пуснат услуга на адрес, дойде денят и 15 мин преди часа пратиха смс, че нямало да дойдат по никакъв начин. Отидох, разправях се с тях, казаха, че щом са казали, че няма как да дойдат - значи няма и трябва да си плащам още 1 година, докато изтече скапаният договор. По това време нямаше "дължиш им 3 месечни такси и довиждане". Като цяло, на тях услугата е по-добра, беше доста по-добра, но пък имат редица други трески за дялане... 

 

В интерес на истината преди 3 месеца и аз мислех да сменям пак към Виваком (14 карти), ама ми обявиха доста по-високи цени от ментелците за почти същите условия и затова си останах при познатите обирджии...

 

Всичките са тотал щета по различен начин - това е :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, mykacu написа:


От А1 с любов
Три истории за това как един телеком може да изнудва клиентите си да останат при него – и те да не могат да отидат при друг доставчик, без да застрашат своя бизнес.
Линк

Доста гадно и нелоялно, ако е вярно. Според написаното излиза, че по никакъв повод не трябва предварително да се съобщава на А1 за отказ от преподписване на договор.

 

Преди 19 часа, shaft написа:

Искаш нещо да си добавиш, извън работен ден - консултантчето не вдига телефона изобщо, няма как на 123 или каквото е там *88 да се обадиш и да кажеш, че искаш един пакет интернет до края на месеца (от тия временните пакети, например си на почивка и искаш още нет, защото си го издухал), няма как да го пуснеш с смс или по какъвто и да било начин без правилната човешка намеса. Нищо не можеш да направиш, без да се обадиш на великия консултант, който рядко вдига телефона, дори и в работен ден и винаги е кисел. :) Трима се смениха, а по едно време фирмата нямаше назначен никакъв консултант и търсиш, ходиш, мрънкаш, молиш се, караш се, всичко правиш, и никой не може да ти помогне в тая фирма... тотал щета.

За "консултантите", че често са им смотани, е вярно. Факт е и голямото им текучество на кадри. Аз почти всеки път имам нов "консултант". Ама, брат, не мога да се съглася с теб, че очакваш консултанта в извънработно време или в неработен ден да ти вдигне. И той/тя е човек, има си работно време, преди и след което е нормално да не бачка. Но пък за сметка на това винаги можеш сам през мобилното приложение на А1 (или през сайта им) да си активираш допълнителен интернет. Даже за такива неща никога не съм звънял на *88 или на консултант. Удобно и бързо е, грамотно е направено. Само трябва да се внимава какво и как се активира, не че не е написано ясно и точно. Но има услуги/неща, които се активират само еднократно, а други се реактивират всеки месец автоматично докато не ги спреш.

 

Иначе като повдигнах въпроса за мобилното приложение на А1, от месец насам се е бъгнало здраво. Показва ми, че съм изразходил всички мегабайти в роуминг, а аз не съм напускал България. Показва ми, че почти съм изчерпал нета на максимална скорост, а реално не съм изразходил и 1/3 от него. На телефоните, които ползваме за чужбински разговори дава, че всички минути са изразходени. А реално, като си вляза в профила през сайта им, всичко е наред и показва коректно. Къде се къса нишката, нямам идея.

 

И друго, за нета в роуминг от А1. Не ми остава време да проверя кое, как и защо. Но единия от номерата беше в Испания за месец. Издумкал е нета в роуминг, съответно от А1 не са го спряли, както си мисля, че е логично и както би се случило, ако си в България - изхабяваш мегабайтите на маскимална скорост и падаш на неизползваймите KB. Вместо това са го оставили да бичи на макс скорост и да ползва колкото си поиска. Което съответно беше отразено и в месечната фактура като допълнителна такса. Което е тъпо. Изразходил е и точка. Ако аз искам, ще му активирам пакет допълнителни мегабайти, ама ако не искам, не разбирам те какво и защо са направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.