Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мобилни оператори, интернет и телевизия


The Best Forman

Recommended Posts

преди 52 минути, Mishelle написа:

За "консултантите", че често са им смотани, е вярно. Факт е и голямото им текучество на кадри. Аз почти всеки път имам нов "консултант". Ама, брат, не мога да се съглася с теб, че очакваш консултанта в извънработно време или в неработен ден да ти вдигне. И той/тя е човек, има си работно време, преди и след което е нормално да не бачка. Но пък за сметка на това винаги можеш сам през мобилното приложение на А1 (или през сайта им) да си активираш допълнителен интернет. Даже за такива неща никога не съм звънял на *88 или на консултант. Удобно и бързо е, грамотно е направено. Само трябва да се внимава какво и как се активира, не че не е написано ясно и точно. Но има услуги/неща, които се активират само еднократно, а други се реактивират всеки месец автоматично докато не ги спреш.

 

Да да, аз не съм очаквал да вдигне в почивен ден, човек е знам, няма как да стане, нормално. Просто казвам, че не можеш да си свършиш работа без него, най-вече в почивен ден. Иначе, мобилното приложение, сайт и т.н. не работи за фирмата... поне при мене не иска да работи. Пробвах всичко, ама всичко :) Опитах и с смс-и и през мобилния телефон и през титулярния телефон, нищо не става. Не става и не става. Питах ги по телефона - не можело да се пусне за фирмата. През админ панела в сайта им my a1 също не бачкаше нищо и навсякъде пишеше да се обадиш на консултант. От тогава не съм за снимавал да видя, дали се е променило нещо. Сайтът им го ползвам само за фактури и това е. Не го разглеждам. 

 

преди 54 минути, Mishelle написа:

И друго, за нета в роуминг от А1. Не ми остава време да проверя кое, как и защо. Но единия от номерата беше в Испания за месец. Издумкал е нета в роуминг, съответно от А1 не са го спряли, както си мисля, че е логично и както би се случило, ако си в България - изхабяваш мегабайтите на маскимална скорост и падаш на неизползваймите KB. Вместо това са го оставили да бичи на макс скорост и да ползва колкото си поиска. Което съответно беше отразено и в месечната фактура като допълнителна такса. Което е тъпо. Изразходил е и точка. Ако аз искам, ще му активирам пакет допълнителни мегабайти, ама ако не искам, не разбирам те какво и защо са направили.

Мда, това е така, защото нямат контрол, уж. Тоест, ти ползваш мрежата на чуждия оператор, към който се свържеш и правилата са малко по-различни. Ментел не получават информация какво си правил, докато не им се фактурира и те ти я фактурират на теб. Затова казват, че в роуминг не могат да следят, а уж трбяваше да спират на 150лв, ама като си в роуминг можеш и 15к лева да направиш и няма да разбереш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се , че това да знаеш до кога ти е договора е голямо богатство .. днес ми звъни поредната кака от поредния "друг" телефон (останилите са в графа спамери) , да ми предлага. Казах и , че го правят през ден и , че знам до кога ми е договора и ще се видим тогава и и увехна пипера. Не знам до октомври колко номера ще блокирам още ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкъщи се ползва телевизия и нет от А1. Щото... и аз не знам защо. То толкова и се ползва де. Телевизия никой не гледа, нета захранва лаптопите ако се върши нещо от вкъщи и "Ейчбиот" и "Некфликс" (както казва дъщеря ми). За чилифонъ използвам Йетел.

 

С А1 процедирам по следният начин:

След като поради някаква причина е дошло време нещо си да преподписвам, отивам в техен офис, чакам на опашка с бабите 30 минути, заставам с решителна стойка пред служителя (който рядко е с above room temperature IQ) и му заявявам на леко по-висок тон - "Идвам да си преподпиша договора. Искам точно същата услуга, ни повече, ни по-малко за точно същите пари. Абсолютно нищо друго по никакъв повод не ме интересува. Ако разговора ни тръгне и за секунда в страни си тръгвам и отивам да го свърша другаде." Гледат ме тъпо, мислят, че съм поредния киселяк и се случва това, което искам. На периодичните позвънявания за "МЕГА ГИГА ЯКИТЕ ОФЕРТИ САМО ЗА ВАС" прекъсвам и отговарям с "Нямам интерес" и моментално затварям. Обикновено следва още едно позвъняване в същият ден, на което или процедирам по същият начин или въобще не вдигам ако съм запомнил номера от по-рано.

 

С Йетел горе долу същото:

Като дойде време за преподписване, отивам в офис и им задавам въпроса "Кой е най-евтиният план с неограничен интернет". Казвам им, че сумата следва да ме устройва, инак бягам в А1 (нещо, което никога няма да направя, ама те не знаят :D). Обяснявам им, че минути, смс, ммс, мелодийки и нови "тилифончита" изобщо не ме интересуват. Чувам нещо между 30 и 40 лв. преподписвам и толкоз. Две години не ги чувам и виждам.

 

До тука горната схема работи отлично. Като обаче следва да се има предвид, че от всички подобни услуги, които ползвам, единствената ми претенция е да имам неограничен нет на телефона. Какви телевизии имам, скорост на интернета, а-у - грам не ме вълнува. Вероятно и за това ми се получава.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След преравяне на плановете на всичките три оператора , стигнах до извода , че навсякъде предлагат почти едно и също на приблизително еднакви пари. Разликата идва от различните "благинки". Демек ако те интересува едно нещо , където и да отидеш , ще плащаш едни пари +/- левче (когато не се договаря пакетна цена на няколко услуги).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.07.2023 г. at 15:30, shaft написа:

 

Да да, аз не съм очаквал да вдигне в почивен ден, човек е знам, няма как да стане, нормално. Просто казвам, че не можеш да си свършиш работа без него, най-вече в почивен ден. Иначе, мобилното приложение, сайт и т.н. не работи за фирмата... поне при мене не иска да работи. Пробвах всичко, ама всичко :) Опитах и с смс-и и през мобилния телефон и през титулярния телефон, нищо не става. Не става и не става. Питах ги по телефона - не можело да се пусне за фирмата. През админ панела в сайта им my a1 също не бачкаше нищо и навсякъде пишеше да се обадиш на консултант. От тогава не съм за снимавал да видя, дали се е променило нещо. Сайтът им го ползвам само за фактури и това е. Не го разглеждам. 

 

Мда, това е така, защото нямат контрол, уж. Тоест, ти ползваш мрежата на чуждия оператор, към който се свържеш и правилата са малко по-различни. Ментел не получават информация какво си правил, докато не им се фактурира и те ти я фактурират на теб. Затова казват, че в роуминг не могат да следят, а уж трбяваше да спират на 150лв, ама като си в роуминг можеш и 15к лева да направиш и няма да разбереш. 

Виваком в роуминг ти пращат смс-и преди да изразходиш мб в плана си и когато ги изразходиш, че почва платено. Това е пт 2-3г поне. Бях на Мтел  преди това на основния тел и съм го ял. Имам и Виваком и мтел карти… Мтел са супер зле извън градовете! Не знам коя колко струва като план, но и 2те са с неограничени минути и мб. Интересно ми е тия Глобул/йетел как са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, b3lq7a написа:

.... Интересно ми е тия Глобул/йетел как са?

Аз съм от 2005 год. и не съм забелязал да е имало някъде проблеми с мрежата .. дори и на Орлова скала , където всички се радваха на липсата на покритие , на места глобулската ми карта работеше.

П.П. В движение не ползвам приложения , на които им трябва интернет (навигация и информация за камери , задръствания и ремонти)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, The Best Forman написа:

След преравяне на плановете на всичките три оператора , стигнах до извода , че навсякъде предлагат почти едно и също на приблизително еднакви пари. Разликата идва от различните "благинки". Демек ако те интересува едно нещо , където и да отидеш , ще плащаш едни пари +/- левче (когато не се договаря пакетна цена на няколко услуги).

 

И дума не може да става за картел, не, в никой случай... ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от бензиностанциите , които все пак купуват бензина , операторите са като скачени съдове - един свали ли цените , започва едно преливане на клиенти , а и веднъж изградена мрежата , услугите им са на цената на тока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, The Best Forman написа:

веднъж изградена мрежата , услугите им са на цената на тока

Ами заплатите, осигуровките, поддръжката?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @The Best Forman - ТИ колко плащаш и какво ползваш? Лично аз ползвам за сега от "А1":

1. Мобилен план: Неограничени Минути към всички в България, Неограничен Интернет на максимална скорост (телефона ми не е "5G" и скороста ми достига до около 300Mbps - повече не съм виждал, като разбира се и много надолу се случва да е);

2. Домашен Интернет с оптика вътре в Апартамента ми: Скорост 300Mbps (около 290Mbps си държи постоянно);

3. Домашна "IP"-Телевизия: За 1 Телевизор, Среден Пакет канали, май се води 170+, с опция за връщане назад за около 7 Дни на 100-ина от тях (лично аз, без това връщане не мога повече - направо се чудя как съм гледал Телевизия до сега, заради досадните реклами. Реклами не съм гледал вече от 2-3 Години).

 

Всичко гореописано ми струва 45 Лева за 1 Месец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Izolini - 

 

На 26.07.2023 г. at 7:58, Izolini написа:

Значи не са зле като обслужване и отношение, а не покриват всичко, което ти трябва на теб. Но пък честно са ти казали "не", вместо да шикалкавят, което заслужава адмирации

 

Как си представяш шикалкавенето на един мобилен оператор, като дойде Клиент, поиска това, това и това, като вече знае колко ще му струват нещата на другите две места?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телефонът ми е на Йетел/Теленор/Глобул може би 20тина години вече и такива драми с преподписването на договора не съм имал. Когато изтече, не са ми отказвали да подпиша нов договор на по-ниска цена. Единствената ситуация, която съм имал с тях беше преди няколко години. Исках да си взема телефон на лизинг с преподписването на договора ми и отидох в техен офис на място, където обаче една госпожичка ми каза, че мога да го взема само с план, който беше доста по-скъп от актуалния ми. Изгледах я доста подозрително и й пожелах хубав ден. 10 мин по-късно си поръчах телефона без никакви проблеми заедно с плана, който исках от онлайн магазина им. С тази случка, стъпването ми в офисите им приключи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, tuningmania написа:

До @Izolini - 

 

 

Как си представяш шикалкавенето на един мобилен оператор, като дойде Клиент, поиска това, това и това, като вече знае колко ще му струват нещата на другите две места?

вЕрвай, мога много живо да си го представя.

Но пък със служебните телефони процедирам точно като теб - отивам при трите и казвам "ползвам това, искам същото или по-добро при същата или по-ниска цена". И от години си седя в Теленор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.