Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

2ре сменен обтегач пистов ремък 1.9tdi


vladkant

Recommended Posts

Здравейте, началото на юни започна да ми просвирва хидравликата заради хлабав обтегач, беше оригиналния който не си знае километрите, до сега са сменяли само ролката но не и обтегача. Ремъка беше разтегнат и изяден

След 3 хиляди км сменям пълен комплект- обтегач, ролка и ремък защото започва отново да просвирва. При първата смяна помолих да проверят хидравликата, компресора на климатика, водна помпа....общо взето всичко което минава през този ремък- отговора е че всичко е ОК

Днес, след като е сменен два пъти обтегача, ремъка отново се пробва да просвирва като на хлабав ремък. Понеже подмяната на обтегача го поеха гаранционно, с обяснението че вече не е ясно кое е читаво като чаркове. Първия път е сложен обтегач "ина", сега в момента е със SKF, макар че при свалянето се оказа че двата обтегача са едно към едно.....

Т, какво може да прецаква обтегача и да му разказва играта за има няма хиляда километра....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според сервиза са прегледали всичко и нямало нещо което да запъва ремъка че да съсипва обтегача. Аз лично имам съмнения за климатика, но според сервиза и там няма проблем....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е шайбата на алтернатора, не би ли трябвало да имам проблеми със зареждането на акумулатора, в смисъл да са два проблема- да прецаква обтегача и да не зарежда акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, ако е блокирал се появява точно описаното от теб присвирване. Даже може да се усили ако го натовариш с хидравликата като завъртиш волана в крайно положение за момент.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй, нищо пари е, а виж как ти е утрепала два обтегача. Аз я сменям с всеки ангренаж. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, днес влиза в бокса за тази ролка.

60 кинта е ролката, марка ще пиша по късно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди като ми обясняваха, че частите за по-старите автомобили са мега зле, гледах и си виках "тия луди ли са".

След като свалих обтегач на ангренажа на 40К, който беше на cunt hair away да изтърве (при положение, че ангренажният комплект му дават 120К пробег) и "качествени свещи" на 18-19К (на които им дават 60К пробег), които правеха мисфаери и изглеждаха все едно са на 150К...

И горното е при положение, че много си гледам частите, подбират се за мен, гледа се къде са произведени преди да се взимат. Абе това е положението...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа.....преди полавин час колата беше в сервиза за смяна на майне фрау....ролка.

В случая аз съм си виновен (от части и сервизите, но това е друга тема).

От както колата е моя- около 8 години по спомен, хидравликата винаги е свирела в крайно положение (което за мен беше нормално), отново от първите моменти като собственик на автомобила, при включване на климатика, той е издавал леко стряскащи звуци и при включване и при работа. Винаги от сервизите са твърдяли че е добре и че няма проблем.

Днес след смяната на тази ролка, за първи път хидравликата НЕ свири при крайно положение. Днес след смяната на тази ролка, климатика дори не разбрах че се включва нито че работи.....

Огромни благодарности на всички които дадоха като насока тази ролка ?

И евала на сервиза че смениха обтегача (преди да се разбере за ролката) гаранционно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, sauber написа:

Преди като ми обясняваха, че частите за по-старите автомобили са мега зле, гледах и си виках "тия луди ли са".

След като свалих обтегач на ангренажа на 40К, който беше на cunt hair away да изтърве (при положение, че ангренажният комплект му дават 120К пробег) и "качествени свещи" на 18-19К (на които им дават 60К пробег), които правеха мисфаери и изглеждаха все едно са на 150К...

И горното е при положение, че много си гледам частите, подбират се за мен, гледа се къде са произведени преди да се взимат. Абе това е положението...

Хидравличен тампон на двигателя, марка "Сасик", опаковка оригинална на Рено, дават го за първоначално вграждане, цена 176лв. (без труд).....и след няма месец и 2000+км. ми го смениха по гаранция - само тампона де, трудът си го плащах и двата пъти. Така че напълно подкрепям твърдението за калпавите части - направо играем лотария и на кой к'во му се падне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, преди 15 години се знаеше, че като дадеш повече пари получаваш качествена част. Сега даваш и …. Се оказва че скъпото е по-калпаво от евтиното.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.