Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабия 2 1.2HTP - проблем задна (пета) врата


Logrus

Recommended Posts

Привет.
Пускам темата от името на познат, собственик на споменатият в заглавието миксер. Ако има значение - хеч.  Пиша каквото ми каза той.

Проблемът е че задният капак се отваря когато си поиска - понякога от раз (ама рядко), понякога на 20-30 опита веднъж, понякога сам в движение, а понякога след 10 дни. Сменена му е бравата, сменен е и "бутонът", проверени са жиците в гофрето от купето към капака. Бравата заключва/отключва от централното, но отварянето е малко на лотариен принцип. Човекът се е видял в чудо и търси съдействие, та давайте идеи.

П.П. Не е плащач - ремонтът ще го прави той или ако успее да ме излъже ще се хвана аз, та обяснявайте като за лаици моля ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Logrus написа:

....
П.П. Не е плащач - ремонтът ще го прави той или ако успее да ме излъже ще се хвана аз, та обяснявайте като за лаици моля ? 

Да разбираме ли , че сменените части са втора ръка с уверение от продавача , че до последно са работили или бравата и бутона са нови от ЕураТек?

Защото подобно обяснение говори директно за бутон , но ако е втора ръка , да се върне до моргата и да търси по-работещ.

Другото , което се сещам - реглажа .. ако е пренатегната скобата и вратата се затваря под напрежение , може бравата да не може да преодолее натоварването. Пробвай да натиснеш вратата надолу и тогава натисни бутона ако отвори , започвайте да я регулирате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, The Best Forman написа:

Да разбираме ли , че сменените части са втора ръка с уверение от продавача , че до последно са работили или бравата и бутона са нови от ЕураТек?

Защото подобно обяснение говори директно за бутон , но ако е втора ръка , да се върне до моргата и да търси по-работещ.

Другото , което се сещам - реглажа .. ако е пренатегната скобата и вратата се затваря под напрежение , може бравата да не може да преодолее натоварването.

Нови, нови, ама не от Еуратек, а де да знам от къде - не съм ги взимал аз. 
Аз се пробвах да я отворя само веднъж (безуспешно) - при мен всичко е електро и се чува моторчето което освобождава бравата (м/у другото, нищо че е френска, не лоша измишльотина - и конструктивно и като изпълнение), но при Шкодата не се чу нищо....и капака не се отвори де. Коя скоба имаш предвид?

П.П. Колата е купувана чисто нова от Еуратек и само моят познат си я кара/подържа, така че няма намеса от джамбази

Редактирано от Logrus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имах на Октавията. Виновникът се оказа едно реле в комфорт модула. 

Мисля че беше второто сиво от снимката. Показвам само за да добиеш представа, иначе самия модул на Фабията, не го знам къде е и какъв е. 

IMG_20200127_201232.jpg

IMG_20190621_191230.jpg

IMG_20190621_191241.jpg

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е това категорично няма да се занимавам аз - да се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.