Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Паркинг системи за гараж


Speedster

Recommended Posts

Здравейте,

 

Оглеждам гараж с паркинг система в която могат да паркират две коли една над друга.

Някой да има опит и случайно да ползва подобни системи. Може ли да сподели информация относно поддръжка сигурност и тн.

Снимката е илюстративна

 

lift.PNG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Служебния ми гараж беше с такава система. Като цяло не лошо решение, ако помещението има достатъчна височина. Недостатъците, с които се сблъсках аз:

1. Джимнито не можеше да влезне отдолу, защото платформата не се вдига достатъчно високо

2. Горната точка не е фиксирана и един колега унищожи багажник за ски в подемника. За щастие без щети по колата.

3. За да свалиш горната кола задължително вадиш първо долната. Т.е. не е за коли, които се карат всеки ден.

4. Качването и свалянето не са от най-бързите операции, отнема си време. А, ако си късметлия и спре тока, чакаш.

6. Имат ограничение за теглото на колата горе на платформата. Май до тон и половина беше този при мен, но не гарантирам за точност.

7. Пази си главата, тия железа много болят.

За периода от 4 години не се сещам за проблем с механиката, но и ние реално ползвахме само долните места, горните бяха заети от коли, които рядко се караха.

Дано съм бил полезен.

  • Благодаря 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега много ми беше полезен.

Имах съмнения относно механиката.

Иначе гаража е висок.Правих реален тест с две коли и над двете има височина.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кооперацията, в която живея, сме с такава платформа (вместо рампа) за подземните гаражи. Но принципът на действие е един и същ. В допълнение към написаното по-горе - ако се спреш на такова решение, задължително помисли и за резервно захранване, защото при спиране на тока (което по нашите географски ширини като цяло не е голяма рядкост) "увисваш" - при нас решението е дизел генератор, който включва автоматично след 1 минута липса на ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има условия може да се направи и подземно място. Условието с резервно захранване си остава.

 

137740319_.png.ea6e48ce5d43f4de3ba5ebb7de7185de.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, winrg написа:

Ако има условия може да се направи и подземно място. Условието с резервно захранване си остава.

А резервно изваждане има ли или ще търсим "паяк". По-добре да го използвам за басейн. :)

Трябва да се върже и към обратна вода, че при един порой.... Сигурно е добре уплътнено, но все пак.

Освен това има вероятност и да кондензира влага в дупката. Не бих съхранявал автомобил по този начин.

Иначе е ефектно, да.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, iavkata написа:

В допълнение към написаното по-горе - ако се спреш на такова решение, задължително помисли и за резервно захранване, защото при спиране на тока (което по нашите географски ширини като цяло не е голяма рядкост) "увисваш" - при нас решението е дизел генератор, който включва автоматично след 1 минута липса на ток.

Явката е прав, задължително трябва да има резервно захранване. Въпросното чудо не харчи много и при положение, че става въпрос за един автомобил, а не цял подземен паркинг, може да се мине и с UPS. А и ако не се лъжа тези единичните имат и латерна за екстремни ситуации.

 

Жоре, тези съоръжения са много добре изолирани от вода през "покрива".  Правят се в плътна бетонна клетка (която естествено трябва да се хидроизилира отвън). Освен това на дъното се прави "кладенец", в който се слага помпа с поплавък ако все пак влезе вода от някъде. Отделно имат вентилация. Абе като цяло са МНОГО по-скъпи и капризни от открития двуетажен вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Абе като цяло са МНОГО по-скъпи и капризни от открития двуетажен вариант.

Да. В крайна сметка това имах предвид. Съгласен съм и с останалото, което си написал.

Каквото и да има, като вкараш загрял автомобил в тази дупка, конденза е неизбежен. Но, пак казвам, съгласен съм с написаното, че хората са се постарали да предвидят нещата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Izolini написа:

... може да се мине и с UPS.

 

Аз лично не знам за толкова мощен UPS, който да е способен да задвижи такъв тип платформа, барабар с товара й (а тези платформи обикновено имат до 3.5 т товароносимост).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.