Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Пуши много бял и син дим


Антон Георгиев

Recommended Posts

Здравейте на всички! 

 

Колата е Фабия 1.4тди, при всяко каране на колата пуши адски много бял и син дим. Колата НЕ губи масло нито атифриз,не ми пипа разхода на гориво турбото си работи перфектно, някакви идея да имате. Благодаря предварително! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не гори масло , вода и гориво (повече от необходимото) , значи няма въздух или центровка. Ако няма центровка (прескочила верига/ремък). Ако няма въздух - клапата за плавно гасене (ако има такава) не съм наясно с трицилиндровия дизел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, дизела, ако не му достига въздух пуши черно. Богата смес.

За бял пушек, по-скоро е симптом за неизгоряла нафта. Евентуално дюзи или центровка, както казваш.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположение: турбо

На един приятел така изведнъж се е случило. А не ти намалява маслото, защото е станало скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 съмнява ме да не е някоя дюза трябва да се погледне показанията с vag-com евентуално при съмнение да се свали и провери на стенд

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуши много бял и син дим

Преди 2 часа, Антон Георгиев написа:

.......

Малко е объркващо. Хем бял, хем син, или е светлосин. :)

Бялото казах от какво е, като изключваме охл. течност в цилиндъра. Синьото е масло.

На какво мирише пушека? Масло или нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега изчистих дроселовата клапа и по късно ще видя кво ще стане и ще пиша. Беше тотал щета 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, joro-120L написа:

Гена, дизела, ако не му достига въздух пуши черно. Богата смес.

....

 

Жоре , позволи да не се съглася - черен дим излиза , когато има постоянен поток въздух , а ти сипваш с кофата нафта и се получава непълно изгаряне .. аз говоря за липса на въздух (парцал във филтъра) , но ние гадаем , защото има оскъдна информация ... нищо не се казва за маркучите на интейка (твърди ли са или двигателя се опитва да ги свие) , мощност има ли колата или не върви , палили ли нормално , шума при работа нормален ли е или все едно троши камъни и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма прекъсване двигателя си работи перфектно както и маркучи те са перфектни сега забелязах че като дими мирише малко на масло и нафта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Антон Георгиев написа:

Няма прекъсване двигателя си работи перфектно както и маркучи те са перфектни сега забелязах че като дими мирише малко на масло и нафта...

Да няма повредена дюза и това , което е в картера да е смес на масло и нафта , а ти да си мислиш , че не пипа маслото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Жоре , позволи да не се съглася - черен дим излиза , когато има постоянен поток въздух , а ти сипваш с кофата нафта и се получава непълно изгаряне .. аз говоря за липса на въздух (парцал във филтъра)

Така де. Нафтата е повече от въздуха. А на дизела му трябва много въздух. При напълно запушване няма да запали или ще работи неравномерно и не се форсира. Нали знаеш как се пали нафтата. Компресира се въздух и по този начин се загрява в цилиндъра и пали нафтата.

 Говоря от опит. Вярно, с архаичен дизел - Перкинс, но принципа не се е променил.

При силно замърсен въздушен филтър пуши черно. След смяната на филтъра, изчисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...това , което е в картера да е смес на масло и нафта..."

 

Може и така да е станало. Да помирише щеката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще разглобява майстора колата! Ще пиша да кажа от какво е. Успешен ден на всички и само ЛОКО. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво ще разглобява. Това да не е някой стар Чепел. Не се ли прави първо диагностика... vag-com.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката показа дроселова клапа, изчистина преди 1 ден пак си дими, утре ще види кво ще е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, майстора каза нафта в маслото, колко парички мислете че ще излезе ремонта? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи на какви пари намериш дюзи нови или втора употреба ,ако са втора употреба проверка на стенд  дифтунги труд по свляне и качване 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Антон Георгиев написа:

Здравейте колеги, майстора каза нафта в маслото....

Здравей,

Друго не ти ли каза майстора? Каква е причината? Как ще се отстрани? Цена на ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.