Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Рестартиране на DSG DQ250


Vinsent

Recommended Posts

преди 54 минути, sauber написа:

Според мен и това ще се измисли. Мерц нали преди години вкараха една система, която следи 50-100 метра напред за неравности и подготвя окачването. Ще направят нещо и за завой. Или ще черпи от навигацията, не знам. Или ние няма да участваме в шофирането, което е по-вероятно май...

 

Аз очаквам предното стъкло да стане дисплей. ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, joro-120L написа:

 

Аз очаквам предното стъкло да стане дисплей. ?

Оспамихме вече, та да продължим ?

 

Аз очаквам ЕС да въведат регулация, с която да вкарат в новите модели връзване на камерата за знаци с активния круиз контрол и да ни накарат всички да караме с ограниченията.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Оспамихме вече, та да продължим ?

Ми чакаме резултат от рестарта. Кво да праим. :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, joro-120L написа:

Ми чакаме резултат от рестарта. Кво да праим. :)

Приятели с тоя рестарт нищо различно не усетих с кутията.Може би не съм я рестартирал правилно.Знам ли ?!?‍♂️ Според мен щом всичко си е ок от рестартиране няма смисъл.Явно това се прави,когато има някакъв проблем.

Друго да питам Аз-вярно ли е,че ако не се сменят на 80-100хил.км комплект гумички и пръстени на помпа-дуза се подкопава главата и излиза дефект в нея?? Просто от любопитство питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 17 часа, zloQQ написа:

Жоре, няма бъг, никъде не съм писал такова нещо.

Имах предвид, че не е нужно време, камо ли минути, часове и километри за преадаптация на кутията от един стил на каране към друг, както сподели в първия си пост в темата, и както навсякъде се тръби в нета. Ако е така, това е конструктивен недостатък, бъг. Тоест- заводски. Или дефект, настъпил в следствие на експлоатация. Говорим за DQ 250.

Боря се да развенчая този мит и бях малко рязък в репликата към теб. ?

Преди 23 часа, joro-120L написа:

Велко да ме извини

 

Преди 3 часа, Vinsent написа:

Приятели с тоя рестарт нищо различно не усетих с кутията.Може би не съм я рестартирал правилно.Знам ли ?!?‍♂️

Според мен щом всичко си е ок от рестартиране няма смисъл.Явно това се прави,когато има някакъв проблем.

Специалистите по рестарт могат да направят анализ. Както споменах по-рано, не съм подготвен по тази тема.

Най-вероятно, нямаш проблем с кутията.

 

Преди 3 часа, Vinsent написа:

Друго да питам Аз-вярно ли е,че ако не се сменят на 80-100хил.км комплект гумички и пръстени на помпа-дюза се подкопава главата и излиза дефект в нея?? Просто от любопитство питам.

Чувал съм, че освен да вкара нафта в маслото, друго не може да стане. Не знам дали и кога се прави профилактична смяна на уплътнителите. Когато се напълни картера, със сигурност. ?

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.