Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia II - баницата


PIIIcoppermine

Recommended Posts

преди 2 минути, maxrpm написа:

Недей , че ще те погнат и тебе , че си некадърен,

Чакам ги!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 366
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    109

  • joro-120L

    50

  • PIIIcoppermine

    50

  • PRR

    31

преди 4 минути, maxrpm написа:

никой не ми показа как се взема завой на скорост

ПРР ти показа.

И аз ти показах.

Ама ти беше прекалено зает да пищиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Izolini написа:

ПРР ти показа.

И аз ти показах.

Ама ти беше прекалено зает да пищиш.

Всеки ден, дори и днес , се опитах да взема завой на скорост , или те дърпа или те бута , може би е възможно с 50 на 4та в момент на ускоряване при влизане на бул България. Няма как да се вземе завой с ниска скорост на включена предавка.

  • Объркан съм 1
  • Несъгласие 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, силно ме изкушаваш да те повозя някой път - само от Симеоново до Бистрица. Даже ще го минем два пъти - първият път някой ще те вози зад мен че да ми гледаш стоповете колко пъти ще светнат, на вторият те слагам до мен. Планинско, без спирачки, само на двата крайни педала (и говоря за бензинка, която не задържа на скорост като дизела)  и, ако няма някой да ми се пречка, скорост 60+ през цялото време (все пак не съм състезател) . Ако не ти хареса, ще те кача до наше село и от Икеа - там има два такива завоя дето можеш да си прочетеш сам задният номер.
Насереш/напикаеш ли ми седалката обаче плащаш пране на салон 😆

С твоят стил на каране, с взимане на завоите на спирачка и с натиснат съединител, колкото и да си бърз на правите, колкото и да се правиш на юнак там, на завоите губиш в пъти повече. Вервай ми, нагледал съм се на такива "драгаджии" - всеки ден има по няколко такива дето ми се пречкат. Карането не е само на правите и на магистралата. Ама ако се научиш да караш по завоите - другото вече е лесно. 

преди 20 минути, maxrpm написа:

или те дърпа или те бута

Така е - идеята е да се научиш да го обръщаш в твоя полза. При предното намаляваш преди завоя, подаваш газ в завоя и колата те изтегля. При задното оставяш колата да те бутне в завоя и отнемаш газта преди да те е завъртяла - намаляваш преди да излезнеш от кривата.
Всяко баране на спирачката е загуба - време, скорост, гориво.

Така че стига си го вадил голем с тоя 1.9 дизел, а първо се научи да караш ефективно - тогава можеш НАИСТИНА да си бърз, иначе си просто лаладжия.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие май изобщо не сте вникнали, в това което съм написал. При Сашо работата е на начално ниво. И кво се пънете само да го возите. Ако искате да го научите на нещо, сядате на предна дясна седалка. Аз му бях обещал, че като дойде в Пловдив ще ме вози, но прецених че няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Logrus написа:

Саше, силно ме изкушаваш да те повозя някой път - само от Симеоново до Бистрица. Даже ще го минем два пъти - първият път някой ще те вози зад мен че да ми гледаш стоповете колко пъти ще светнат, на вторият те слагам до мен. Планинско, без спирачки, само на двата крайни педала (и говоря за бензинка, която не задържа на скорост като дизела)  и, ако няма някой да ми се пречка, скорост 60+ през цялото време (все пак не съм състезател) . Ако не ти хареса, ще те кача до наше село и от Икеа - там има два такива завоя дето можеш да си прочетеш сам задният номер.
Насереш/напикаеш ли ми седалката обаче плащаш пране на салон 😆

С твоят стил на каране, с взимане на завоите на спирачка и с натиснат съединител, колкото и да си бърз на правите, колкото и да се правиш на юнак там, на завоите губиш в пъти повече. Вервай ми, нагледал съм се на такива "драгаджии" - всеки ден има по няколко такива дето ми се пречкат. Карането не е само на правите и на магистралата. Ама ако се научиш да караш по завоите - другото вече е лесно. 

Така е - идеята е да се научиш да го обръщаш в твоя полза. При предното намаляваш преди завоя, подаваш газ в завоя и колата те изтегля. При задното оставяш колата да те бутне в завоя и отнемаш газта преди да те е завъртяла - намаляваш преди да излезнеш от кривата.
Всяко баране на спирачката е загуба - време, скорост, гориво.

Така че стига си го вадил голем с тоя 1.9 дизел, а първо се научи да караш ефективно - тогава можеш НАИСТИНА да си бърз, иначе си просто лаладжия.

 

Дай да видим , лошото е че нямаш меган к4м 115 коня , та да ми е и кеф, ама за да е честен теста , трябва и аз да те извозя по същия маршрут с моята, за да ми покажеш грешките. И пак ми говориш за завой в извънградска среда , където не се очакват пешеходци , но айде , нека те видим , после да видим и мен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

Вие май изобщо не сте вникнали, в това което съм написал. При Сашо работата е на начално ниво. И кво се пънете само да го возите.

Ако искате да го научите на нещо, сядате на предна дясна седалка. Аз му бях обещал, че като дойде в Пловдив ще ме вози, но прецених че няма смисъл.

Много жега беше , така е! Но компанията и локацията си беше топ! И дано , следващия път да има Кока Кола ... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече нямам Меган (и е 112к.с.), верно - стана на капачки за буркани. Ама и със сегашната ми бабичка, със скромните 160 магарета стават нещата. А още по-забавно е с въшката - 1.1, 60к.с. - къси скорости и никакви асистенти (даже воланът е като без серво). Не е важна колата, а да знаеш какво да правиш с нея и как да я подчиниш. Автомобилите не са страшни, завоите не са страшни, страшни са неможещите карачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, joro-120L написа:

Вие май изобщо не сте вникнали, в това което съм написал. При Сашо работата е на начално ниво. И кво се пънете само да го возите.

Ако искате да го научите на нещо, сядате на предна дясна седалка. Аз му бях обещал, че като дойде в Пловдив ще ме вози, но прецених че няма смисъл.

Няма смисъл, така е - Сашо си е дървен философ. Ако започне и да чува, може и да се научи, ама неговото е малко като "старо псе нови номера не учи".

И, според мен, правилното е - качваш го, возиш го показваш му как се прави, после се сменяте и ....си скубеш косите 😁
В добавка: ако поемаше Сашко, най-добрият вариант е да се качи на непозната кола и то с някой добър учител (аз не съм такъв)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Logrus написа:

Вече нямам Меган (и е 112к.с.), верно - стана на капачки за буркани. Ама и със сегашната ми бабичка, със скромните 160 магарета стават нещата. А още по-забавно е с въшката - 1.1, 60к.с. - къси скорости и никакви асистенти (даже воланът е като без серво). Не е важна колата, а да знаеш какво да правиш с нея и как да я подчиниш. Автомобилите не са страшни, завоите не са страшни, страшни са неможещите карачи.

Обадих се специално на добрев , за да го питам кои мотор к4м става , оказа се че си прав 112 коня е ок имало 113 и 115 който са не не . С 1.1 ако се появиш , не се хвали , това е колело , моля те , дано е на газ, че не заслужава да живее дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, maxrpm написа:

 С 1.1 ако се появиш , не се хвали , това е колело , моля те , дано е на газ, че не заслужава да живее дълго.

Ми другата седмица го вкарвам за глава и някои други дреболии и след това пак си го яхвам - до сега е живяло 21 години (за които е минало цели 144 хиляди километра), мисля да изкара поне още 10 при мен 😁 И да - на газ е и още по-забавното е че пак е френско 🤣

Освен това K4M го има в бая повече варианти:
 

Applications (K4M 16v):

 

Engine 

K4M 490 (E4)77 kW (105 PS; 103 hp) 5750 rpm

K4M 69x66 to 77 kW (90 to 105 PS; 89 to 103 hp) at 5750 rpm
K4M 606 (4x4)77 kW (105 PS; 103 hp) at 5750 rpm

K4M 616 (LPG E5)

K4M 642 (LPG E5b)

K4M 646 (4x4)

K4M 696 (Hi-flex)
K4M 70x71 to 81 kW (97 to 110 PS; 95 to 109 hp) at 5750 rpm
K4M 71081 kW (110 PS; 109 hp) at 5750 rpm

K4M 71686 kW (117 PS; 115 hp) at 5750 rpm

K4M 72x81 kW (110 PS; 109 hp) at 5750 rpm

K4M 78290 kW (122 PS; 121 hp) at 5500 rpm

K4M 78879 kW (107 PS; 106 hp) at 5750 rpm

K4M 812/813/85886 kW (117 PS; 115 hp) at 6000 rpm

K4M 856 (flexfuel)77 kW (105 PS; 103 hp) at 5750 rpm

K4M 82481 kW (110 PS; 109 hp) at 6000 rpm

K4M 83882 kW (111 PS; 110 hp) at 6000 rpm

K4M 84874 kW (101 PS; 99 hp) at 5500 rpm

K4M RS (or 854)99 kW (135 PS; 133 hp) at 6750 rpm

K4M 86294 kW (128 PS; 126 hp) at 6750 rpm

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Logrus написа:

Ми другата седмица го вкарвам за глава и някои други дреболии и след това пак си го яхвам - до сега е живяло 21 години (за които е минало цели 144 хиляди километра), мисля да изкара поне още 10 при мен 😁 И да - на газ е и още по-забавното е че пак е френско 🤣

Ужас, как се мъчиш зорлем, както аз с комбито, само дето гарнитура още не съм сменил , на тоя постен бавняр... Ужас... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, Logrus написа:

И, според мен, правилното е - качваш го, возиш го показваш му как се прави, после се сменяте и ....си скубеш косите 😁

Да, виждам от много возене докъде е стигнал. Те инструкторите предимно возят курсистите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка , пичага си , ама аз карам от 13годишен иначе искам усмихнато човече за реакция във форума :) Ако ще те возя искам 120 ката с работеща ръчна плащам данък , го и гтп , ама ти ще четеш вестник и ще сме на бензин. :P

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

може би е възможно с 50 на 4та в момент на ускоряване при влизане на бул България.

С 50 на 2ра, максимум 3та за да имаш контрол. Иначе само се возиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Izolini написа:

С 50 на 2ра, максимум 3та за да имаш контрол. Иначе само се возиш.

50 е много за 2ра много за 3та , тогава не ти, а колата ти казва какво да правите , неправилно е. Добре че караш автомат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, joro-120L написа:

. Те инструкторите предимно возят курсистите.

На първия ми час кормуване инструктора ме отбива два пъти. Първия път защото не се карало из полигона с 50+.

Втория, защото не ползвах ръчна на един светофар в наклон и оставих 5 метра шев зад мен, че не бях свикнал още със съединителя 😅

преди 2 минути, maxrpm написа:

Добре че караш автомат.

Саше, само днес има над 150 км на бус с ръчни скорости и задно предаване. На мен колата не ми казва какво да правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, maxrpm написа:

50 е много за 2ра и е малко за 3та

А ти на 4та?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, maxrpm написа:

Ужас, как се мъчиш зорлем, както аз с комбито, само дето гарнитура още не съм сменил , на тоя постен бавняр... Ужас... :(

Хич не се мъча - напротив даже, забавлявам се. В града си е пушка, на магистрала си подържа 130 без проблем (е, на баир малко отпада) - идеално ми е.

преди 4 минути, joro-120L написа:

Да, виждам от много возене докъде е стигнал. Те инструкторите предимно возят курсистите.

 

Жоре, пак казвам - Сашо НЕ ЧУВА. Не се заяждам или споря с теб, просто той си знае само "1.9ТДИ и ша ми папкате попарката". Виж, ако беше чул, видял и запомнил нещо от казано/показаното му досега, щеше да е друг разговора.

И не говоря за шофьорски курс (се си се научил на нещо там 😐), а за подобряване на "уменията" му - уж вече знае как да кара, за да стане по-добър трябва да му направиш демонстрация и след това да  го накараш да го повтори под твой контрол, а ако не се справи пак да му покажеш - с приказки само не става. И това не само за него се отнася - поне според мен, това е най-добрият начин. Но така ги разбирам аз нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Logrus написа:

Хич не се мъча - напротив даже, забавлявам се. В града си е пушка, на магистрала си подържа 130 без проблем (е, на баир малко отпада) - идеално ми е.

Жоре, пак казвам - Сашо НЕ ЧУВА. Не се заяждам или споря с теб, просто той си знае само "1.9ТДИ и ша ми папкате попарката". Виж, ако беше чул, видял и запомнил нещо от казано/показаното му досега, щеше да е друг разговора.

И не говоря за шофьорски курс (се си се научил на нещо там 😐), а за подобряване на "уменията" му - уж вече знае как да кара, за да стане по-добър трябва да му направиш демонстрация и след това да  го накараш да го повтори под твой контрол, а ако не се справи пак да му покажеш - с приказки само не става. И това не само за него се отнася - поне според мен, това е най-добрият начин. Но така ги разбирам аз нещата.

Пичове, този човек не е карал 1.9 TDI ... :)

  • Объркан съм 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, maxrpm написа:

50 е много за 2ра много за 3та , тогава не ти, а колата ти казва какво да правите , неправилно е. Добре че караш автомат.

На 50, на 4-та, в завой - шансът да загаснеш (особено с бензинка) и/или да не успееш да се изнесеш достатъчно бързо е огромен. Пречиш щот си бавен. Трета и игра със съединителя, без спирачки.

А на Ицо ти не му надничай в паницата - карал е и кара толкова коли, дето бройката им я няма на паркинга пред блока ти. Поне за знам за Меган, Аурис, Смарт, Вишната, Варела, Румстър, Патфайндър, Секвоя, едно-две "умрели" АМГ-та, неизброими Дачии и един дявол знае колко тежки машини. Ич не се мери с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, maxrpm написа:

Пичове, този човек не е карал 1.9 TDI ... :)

Всъщност.....съм. Няколко. Плюс 2.5ТДИ поне два различни, на различни производители, плюс 3.0 ТДИ. И добавям и няколко атмосферни дизела с разни кубатури. Смея да твърдя, че имам някакъв опит.

 

НО....се тая....нема да схванеш.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

Жоре, пак казвам - Сашо НЕ ЧУВА. Не се заяждам или споря с теб, просто той си знае само "1.9ТДИ и ша ми папкате попарката". Виж, ако беше чул, видял и запомнил нещо от казано/показаното му досега, щеше да е друг разговора.

И не говоря за шофьорски курс (се си се научил на нещо там 😐), а за подобряване на "уменията" му - уж вече знае как да кара, за да стане по-добър трябва да му направиш демонстрация и след това да  го накараш да го повтори под твой контрол, а ако не се справи пак да му покажеш - с приказки само не става. И това не само за него се отнася - поне според мен, това е най-добрият начин. Но така ги разбирам аз нещата.

Няма проблем Чавдаре. Аз имам други разбирания и подход. Сядам на дясна седалка и нищо не показвам, а казвам. Говоря. Сашко кара.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20240824_000355.thumb.jpg.4b2aa36657a6ee5d9cba701f4add582d.jpg

преди 32 минути, Logrus написа:

А на Ицо ти не му надничай в паницата - карал е и кара толкова коли, дето бройката им я няма на паркинга пред блока ти. Поне за знам за Меган, Аурис, Смарт, Вишната, Варела, Румстър, Патфайндър, Секвоя, едно-две "умрели" АМГ-та, неизброими Дачии и един дявол знае колко тежки машини. Ич не се мери с него.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да почвам ли? :)

С леки коли няма да ви занимавам. УАЗ 452, УАЗ 469, ГАЗ 63, ГАЗ 66, ЗиЛ 130, ЗиЛ 131, ЗиЛ 135, Урал 375, Урал 4320, КАМАЗ 4310, КрАЗ 255 и 600к км. за 8 години на бус Рено Мастер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.