Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Fabia II - баницата


PIIIcoppermine

Recommended Posts

Хехе този списък ме накара да се позамисля....всъщност возилото, с което имам най-много километри е точно нафтова печка - Пежо Боксер 2.5 ТДИ. За две години му навъртях 340 000 километра - София-Варна-София по 3-5 дни в седмицата + разни други къси курсове до Търново и Пловдив + градско в София.
Следващият ми е 1.7 атмосферен дизел на Фиат Пунто - 90 хиляди. И 1.6ТД на Фолксваген - 40 хиляди със Транспортер и 15 с Пасат. 
Тея със по 10-15К не ги пиша.

 

Това като си говорим кой колко дизели е карал 😁

При бензиновите нещата са по-зле - често ги сменям просто, но само на любимият на Сашко Меган 2 имам 160 хиляди, а на Лагуната 62. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 366
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    109

  • joro-120L

    50

  • PIIIcoppermine

    50

  • PRR

    31

преди 19 минути, joro-120L написа:

Аз да почвам ли? :)

С леки коли няма да ви занимавам. УАЗ 452, УАЗ 469, ГАЗ 63, ГАЗ 66, ЗиЛ 130, ЗиЛ 131, ЗиЛ 135, Урал 375, Урал 4320, КАМАЗ 4310, КрАЗ 255 и 600к км. за 8 години на бус Рено Мастер.

Жорка, ще ме унищожат , след поста на Ицо. Мани не се бутай , и аз съм карал 7 120ки , ама те ми изгниха пред очите, недей, сега е времето на хищниците в тая тема... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 19 минути, maxrpm написа:

 сега е времето на хищниците в тая тема... ;)

Да, по-добре да си лягам.

п.п. в списъка съм пропуснал ЗиЛ 157, Шкода Мадара. имам и към 100к км. на Mitsubishi L 200

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност, няма никакво значение какво и колко си карал, но влязох във вашия тон.

То като не ти идва отвътре, като нямаш усет към автомобила е все тая. Бих казал, необходими са и вродени качества.

Ако подлежиш на развитие и усъвършенстване, управлението на различни автомобили, и като мотори и габарити е голям плюс. Натрупването на километри, също. Мен ме е возил човек с наредени всички категории в книжката. Ами, имаше какво да се желае още в техниката му на управление. Но, той така си ги разбира нещата.

Също много помага да се знае устройството на автомобила и принципа на действие на някои чаркове. Бързото каране, пилежи, свредели и т.н. съвсем не е критерий,че си станал шофьор. С това не се изчерпва управлението на един автомобил.

  • Одобрявам 4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да влезна и аз в тона :D Аз па имам 30к км на Протон 😛 ... и не знам колко на други коли. Което не пречи, чак преди 2 години да разбера, че не карам, а се возя ;) И, с мнооого малки изключения, карането близко до възможностите на аФтомобила, извън писта, е, меко казано, идиотско! Защото никога не знаеш къде и колко масло/антифриз/вода е изсипал таралясника минал малко преди теб. И, понеже си "отворко" и си си оставил нулев резерв събираш мантинелката и влизаш в новините ;) И, да не стане грешка, продължавам да НЕ мога да карам. Основно се возя.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, сетих се, че си фен на Формула 1. Дай да си говорим за нормално ежедневно каране и да не намесваме писти. :)

Поне аз това имах предвид с горния си пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, joro-120L написа:

 Дай да си говорим за нормално ежедневно каране и да не намесваме писти. :)

Ми че то в форум на марка спортни коли , това ни се води ежедневно каране. Ся', PRR то, че малко си по- може е друга тема. Ама ся комбито , като го взех, го въртя Малкия , че Пешо го нямаше. :)

 

  

Преди 1 час, joro-120L написа:

Бързото каране, пилежи, свредели и т.н. съвсем не е критерий,че си станал шофьор. С това не се изчерпва управлението на един автомобил.

Така е , аз тея 5 неща ги правех още на 18. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, maxrpm написа:

Ся', PRR то, че малко си по- може е друга тема.

Нека си го може човека. Лошо няма. И без да ми казваш, подозирам че е така. Понякога и без да те вози някой, само по приказките можеш да разбереш много неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, joro-120L написа:

Нека си го може човека. Лошо няма. И без да ми казваш, подозирам че е така. Понякога и без да те вози някой, само по приказките можеш да разбереш много неща.

Той ходи на някакво обучение на различни коли и там каза че е научил много, ама струваше майка си и баба си курса. Представи си погледа ми , когато човека дето е въртял макса в точка , чисто нов , (тогава се оказа че няма задни спирачки , само ръчна) и ми каже "аз миналата седмица разбрах че нищо не съм знаел за шофирането..." :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Така е , аз тея 5 неща ги правех още на 18. :)

И стана ли шофьор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, joro-120L написа:

И стана ли шофьор?

Ми да, карам доста добре. :) За жалост предното те прави пенсионер и забравих да карам задно... :( Колата с предно е нещо ужасно. Предния мотор е абсолютна глупост... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, maxrpm написа:

Ми да, карам доста добре. :)

 

Заключение: Не подлежи на обучение.

                                               /подпис/

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, joro-120L написа:

 

Заключение: Не подлежи на обучение.

                                               /подпис/

Eла да ти дам 5лв и да се разберем , тоя документ , така не може да остане за пред другарите и партията... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, maxrpm написа:

Eла да ти дам 5лв и да се разберем , тоя документ , така не може да остане за пред другарите и партията... :)

Ако продължаваш, ще ти издействам заключение и от психиатър.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, joro-120L написа:

Ако продължаваш, ще ти издействам заключение и от психиатър.

Не става , аз навремето, преди години си писах в aha.bg с една мацка психоложка, след около седмица ми каза, че и идвам в повече с мойте истории , извини се и спря да ми пише ... :) Още по - навремето аз съм на 19 на приятел брат му учи в НБУ , на купонче сме и си е поканил колежка психоложка , ама много яка , цепеняк , всички си легнаха от купончето кой къде намери, часа е примерно 2 , тая само като и казах че майка ми е долна к**ва , седяхме до 6 да си обясняваме защо, ама аз през цялото време и гледах циците, накрая стана от стола и вика аз с тебе не знам, не мога да се оправя ! :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, maxrpm написа:

мацка психоложка ....

колежка психоложка ....

Тежък случай си. Не правиш разлика между психолог и психиатър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, joro-120L написа:

Тежък случай си. Не правиш разлика между психолог и психиатър.

Първото ти казва как трябва да живееш, второто ти изписва приспивателни, за да не ти пука как живееш . ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, joro-120L написа:

Тежък случай си. Не правиш разлика между психолог и психиатър.

Напротив, просто се грижи да не си хабиш силите, щото вече си има диагноза 🤣

 

Преди 5 часа, joro-120L написа:

То като не ти идва отвътре, като нямаш усет към автомобила е все тая. Бих казал, необходими са и вродени качества.

Не мисля, че случая на Сашо е такъв. Той обича автомобилите, даже более за тях (виждал съм го как се завира под нечия кола на паркинга за да оправи кората със свински опашки), според мен обича и да кара. Просто си е изградил някакъв стил на шофиране, който според него е върха на професионализЪма и никой не може да го избие от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, Ице. Изградил си е грешен стил. Ненужен стил, от който няма никаква полза. Само вреди. Ако има някакъв усет към автомобила, нямаше да кара така. Няма да правя анализ. Запознати сме със случая. Може и други издънки да прави. Имам само 2 км. наблюдение, без да съм се качвал при него. Сигурно, ако ме повози, ще излезнат още неща. И това със съединителя си е проблем. Къде му е усета към автомобила. И като му кажеш, че не е правилно, казва че по друг начин не става. Къде е спал и инструктора, за да допусне такова нещо. Или и той е вдигнал ръце. Нека си обича автомобилите. Това е чудесно, но не е критерий. Сигурно има и хора без книжки, които обичат автомобилите. Готино момче, не толкова разбрано, готово винаги да помогне. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, joro-120L написа:

Къде е спал и инструктора, за да допусне такова нещо.

Не е спал, моя ми редеше същите простотии - в завоя се влизало с натиснат съединител, там включваш и като излезеш пускаш съединителя и ускоряваш.

Като почнах да вкарвам правилната предавка преди завоя и да го взимам на скорост, а и някои други работи (примерно не на всяко наклонче да дърпам ръчната и тръгвам от нея, а да си играя с полусъединител) започна да мрънка "така не става, ще ми съсипеш колата, аз с нея си вадя хляба".

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, от изключително значение е инструктора, учителя. В нашата фирма, когато карах, дойде да работи бивш инструктор. Не можеше да хване пътя. И не му дадоха да кара. Що бъзици отнесе... :)

За на Сашо съединителя, оставам с впечатление, че дори и да не е нужна смяна на предавката, той си ги прави завоите с натиснат съединител. Аз затова ви казвам, дали ти Ице, или някой друг, качете се и вижте какво прави. Не само да го размятате, като куфар и да му показвате висш пилотаж и какво щял да ви направи седалките. Няма смисъл от това. Така може да видите какви грешки допуска и да се опитате да му помогнете да ги отстрани. За елементарни неща. Както е при шофьорски курс. И пишете, ако искате, да знаем за какво говорим.

 

Преди 2 часа, Izolini написа:

Като почнах да вкарвам правилната предавка преди завоя и да го взимам на скорост, а и някои други работи (примерно не на всяко наклонче да дърпам ръчната и тръгвам от нея, а да си играя с полусъединител) започна да мрънка "така не става, ще ми съсипеш колата, аз с нея си вадя хляба".

Аз карах "С" на 18 г. преди казармата, в донаборна школа. Инструктора каза - Има два начина за тръгване по наклон. С ръчна или с прехвърляне на крака от спирачката на газта. Изискването за пред изпитващия е тръгване на ръчна и без сантиметър назад. А за завоите изискването беше, автомобилът да бъде подготвен на съответната предавка, преди завоя. И това е правилният начин. После всеки си го прави както прецени.

 

Преди 2 часа, Izolini написа:

започна да мрънка "така не става, ще ми съсипеш колата, аз с нея си вадя хляба".

Ако се тръгва грамотно, няма проблем за колата.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, joro-120L написа:

Не, Ице. Изградил си е грешен стил. Ненужен стил, от който няма никаква полза. Само вреди. Ако има някакъв усет към автомобила, нямаше да кара така. Няма да правя анализ. Запознати сме със случая. Може и други издънки да прави. Имам само 2 км. наблюдение, без да съм се качвал при него. Сигурно, ако ме повози, ще излезнат още неща. И това със съединителя си е проблем. Къде му е усета към автомобила. И като му кажеш, че не е правилно, казва че по друг начин не става. Къде е спал и инструктора, за да допусне такова нещо. Или и той е вдигнал ръце. Нека си обича автомобилите. Това е чудесно, но не е критерий. Сигурно има и хора без книжки, които обичат автомобилите. Готино момче, не толкова разбрано, готово винаги да помогне. :)

Жорка , останал съм с впечатление че си добър човек, незнам защо искаш да се храним . Смисъл... говориш без да знаеш, но говорейки си мислиш че си прав и можело да станеш още по - прав ... ?!? WTF? Следващия път , като дойда , хващам те за гушата и караш 20км в Пловдив, ти с моята кола, искам ВСЕКИ един завой , да го вземеш на скорост, ще те гледам под лупа, ако блъснеш пешеходец , кофти за теб, ако блъснеш колата , кофти за мен! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, maxrpm написа:

Следващия път , като дойда , хващам те за гушата и караш 20км в Пловдив, ти с моята кола, искам ВСЕКИ един завой , да го вземеш на скорост, ще те гледам под лупа....

И без да ме хващаш за гушата ще стане. Няма проблем. Може и 50 км. После ще ме возиш ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, joro-120L написа:

И без да ме хващаш за гушата ще стане. Няма проблем. Може и 50 км. После ще ме возиш ти.

Ok има сделка! В колата е разрешено пушенето , забранено е яденето, другото пипай си където искаш. Ще те засичат заради софийския номер, но за сметка на това в колата е разрешено да се псува. :) Дори и на "майна мръсна" макар че аз много си ви обичам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще имаш възможност да разгледаш Пловдив и ще те заведа където има Кока Кола. :)

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.