Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колата се заключва сама, Шкода Фабия комби 2, 2008, 1,6


Reingar80

Recommended Posts

Привет колеги, колата шкода Фабия комби 2 2008 г, 1,6. 105 йс ми се заключва сама щом изляза от нея, понякога и когато съм в нея, незнам какво става, имам втори ключ, пробвах с него карам, но пак се заключва. Имам чувството че бутона вътре до листа с който се заключва заради деца е прецакан. Помогнете. Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти работи микроключе в бравата на шофьорската врата със сигурност, а може и в някоя от другите брави. Не знам дали тази кола има индикация за отворена врата на таблото, но лесно може да провериш кои брави са ти проблемни като включиш плафона да светва при отваряне на врата и да да отваряш една по една вратите. Ако светне на някоя (което си е нормалното състояние) след като я затвориш, трябва да изчакаш да изгасне (може би ~1 минута му е времето) или за да не чакаш, стоиш вътре и даваш на контакт за да изгасне веднага плафона, след което отваряш друга врата. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, The Best Forman написа:

Може да има и прекъсване на кабели в снопа на лявата врата.

Не е изключено, шансовете са 50/50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, ghost_rider написа:

Не ти работи микроключе в бравата на шофьорската врата със сигурност, а може и в някоя от другите брави. Не знам дали тази кола има индикация за отворена врата на таблото, но лесно може да провериш кои брави са ти проблемни като включиш плафона да светва при отваряне на врата и да да отваряш една по една вратите. Ако светне на някоя (което си е нормалното състояние) след като я затвориш, трябва да изчакаш да изгасне (може би ~1 минута му е времето) или за да не чакаш, стоиш вътре и даваш на контакт за да изгасне веднага плафона, след което отваряш друга врата. 

 

Когато вляза и заключа вратите с родителския контрол всички врати се сключват, но шофьорската врата я чувам че щраква още един път и реално се отключва. Предполагам тв прави проблеми и заключва другите врати. В този случай ако проблема е в шофьорската врата, какво се прави, кое се подменя, разглобява се вратата ли, някой знае ли. Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност трябва да се разглоби. Сваля се бравата и ако искаш да я ремонтираш се разглобява и се сменят микроключетата (мисля че са поне 2) или само проблемното. Лесно се разбира кое е то, с мултицет. Другия вариант е направо нова брава. Аз купих преди 2 месеца за Фабия 1 за 53 лева с отстъпката ако не греша, но още не съм стигнал до смяната и. След свалянето на кората на вратата след това има метална тава занитена за вратата, която също трябва да се свали и после пак се нити, като е важно да се уплътни добре, за да не започне да ти тече вода от вратата. Сигурно звучи малко стряскащо да го правиш сам, но съм 99% сигурен, че ако го оставиш на някой друг да го прави, това последното с уплътнението ще го пропусне и после ще береш ядове, заради него. Оригиналнлто уплътнение мисля че е полиуретаново, та може да го заместиш с някаква лепяща пореста гума или тези уплътнения за прозорци, които продават по железариите, и то при положение, че се скъса или имаш съмнения, че няма да уплътни добре при сглобяването. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, ghost_rider написа:

Със сигурност трябва да се разглоби. Сваля се бравата и ако искаш да я ремонтираш се разглобява и се сменят микроключетата (мисля че са поне 2) или само проблемното. Лесно се разбира кое е то, с мултицет. Другия вариант е направо нова брава. Аз купих преди 2 месеца за Фабия 1 за 53 лева с отстъпката ако не греша, но още не съм стигнал до смяната и. След свалянето на кората на вратата след това има метална тава занитена за вратата, която също трябва да се свали и после пак се нити, като е важно да се уплътни добре, за да не започне да ти тече вода от вратата. Сигурно звучи малко стряскащо да го правиш сам, но съм 99% сигурен, че ако го оставиш на някой друг да го прави, това последното с уплътнението ще го пропусне и после ще береш ядове, заради него. Оригиналнлто уплътнение мисля че е полиуретаново, та може да го заместиш с някаква лепяща пореста гума или тези уплътнения за прозорци, които продават по железариите, и то при положение, че се скъса или имаш съмнения, че няма да уплътни добре при сглобяването. 

 

Бих добавил още една препоръка към горното, в случай че колегата реши сам да я прави: добре би било предварително да си набави под ръка резервни щипки от онези зелените, с които се закрепва кората към вратата - при сваляне често се чупят поради стареенето на пластмасата, от която са направени. OEM PN: 6Y0867260.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Peter_CLX написа:

 

Бих добавил още една препоръка към горното, в случай че колегата реши сам да я прави: добре би било предварително да си набави под ръка резервни щипки от онези зелените, с които се закрепва кората към вратата - при сваляне често се чупят поради стареенето на пластмасата, от която са направени. OEM PN: 6Y0867260.

 

 

Има логика, макар че това не е нещо, което да не може да се набави в последствие ако възникне нужда. Може и без кора да кара един ден. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ghost_rider написа:

Има логика, макар че това не е нещо, което да не може да се набави в последствие ако възникне нужда. Може и без кора да кара един ден. 

 

На 27.01.2024 г. at 16:36, Reingar80 написа:

Привет колеги, колата шкода Фабия комби 2 2008 г, 1,6. 105 йс ми се заключва сама щом изляза от нея, понякога и когато съм в нея, незнам какво става, имам втори ключ, пробвах с него карам, но пак се заключва. Имам чувството че бутона вътре до листа с който се заключва заради деца е прецакан. Помогнете. Благодаря 

Излезе проблем в бравата, но за щастие в Русе има добър сервиз, казва се Автоелектроника, оправена е.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е, че даваш обратна връзка за проблема. Все пак ние само даваме насоки, а това може да е поезна информация за някой в бъдеще. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.