Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Не пали


Otherside

Recommended Posts

Здравейте,колеги!

От близо месец карам Шкода и съм много доволен,но от няколко дни се случват странни неща. Първото нещо е,че ел.стъклата отказаха да работят без причина. Днес като се прибирах,един съсед ме помоли да му подам ток,за да запали. Дотук всичко е нормално. След няколко часа реших да проверя има ли изгорял бушон (за стъклата),като ги вадих един по един. Няма нищо изгоряло. Реших да я запаля и - не пали. Стартера върти,но не пали.

То е ясно,че ще си извикам репатрак,но ми се ще това да го избегна. Всичко се случи без видима причина. Изведнъж. 

До преди да подам ток,всичко си беше нормално. Без никакви признаци,че след час - два няма да запали.

Някакви предположение?

Колата е Фабия, 2005г ,комби 1,2 мотор 64к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата има ли не фабрична аларма? Ако да - то тия вадения на бушони може и да са я пообъркали. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, PRR написа:

Колата има ли не фабрична аларма? Ако да - то тия вадения на бушони може и да са я пообъркали. 

Алармата е фабрична,в ключа за палене

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Izolini написа:

А да са объркани бушоните при връщането?

Невъзможно е,защото вадя и слагам пак. Всеки бушон си е в леглото си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери + отгоре на кошницата на бензиновата помпа и с пробна лампа провери на контакт и докато въртиш има ли напрежение 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да е гръмнал бушон от силовите при акумулатора ?

На мен ми изглежда като липса на захранване на компа - няма помпа , няма бензин , няма и искра .. най-малкото ще са сухи свещите ако е от това.

Колкото до стъклата - провери кабелите на лявата врата (в гофрето).

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, The Best Forman написа:

А да е гръмнал бушон от силовите при акумулатора ?

 

Къде точно се намират тези бушони? Там видях само 4 или 5 нормални бошончета,които бяха здрави. От другата страна на тези бушончета (в една малка кутийка) има само кабели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, Otherside написа:

Здрави са всички силови бушони. Намерих ги.

При дизеловите ВАГ има едно реле 109 , което се управлява от компа , който взема сигнал от контактния ключ , и когато този кабел от вибрациите се протрие се лепи за някой съседен плюс и компа откача и колата не пали. 

Не помня точно пиновете , но на Фабия е на лесно място компа и лесно може да се провери захранването - има постоянен от акумулатора и през контакт. Не знам как е изпълнена тази верига при бензиновите ВАГ , но така да изчезне в миг запалването е или кабел или умрял комп.

Колата работеше ли по време и след подаването на ток?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, The Best Forman написа:

При дизеловите ВАГ има едно реле 109 , което се управлява от компа , който взема сигнал от контактния ключ , и когато този кабел от вибрациите се протрие се лепи за някой съседен плюс и компа откача и колата не пали. 

Не помня точно пиновете , но на Фабия е на лесно място компа и лесно може да се провери захранването - има постоянен от акумулатора и през контакт. Не знам как е изпълнена тази верига при бензиновите ВАГ , но така да изчезне в миг запалването е или кабел или умрял комп.

Колата работеше ли по време и след подаването на ток?

Благодаря за съпричастието и отделяне от лично време!

Колата работеше. Живея в кооперация със собствен паркинг. Влизам сутринта,гася,виждам комшията,отивам до неговата кола (не гася мотора),палим,спирам си на мястото,гася и...дотам с паленето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва диагностика за паленето. Стъклата пробвал ли си ги през друга врата как са? Има 4 бушона за 4те врати и  по 2 проводника на врата, много тънки кан. Тоест стъклото на всяка врата е само за себе си и се нуждае само от захранване и кан връзка. Но и тук е за диагностика.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде си , имам VCDS, ако искаш да я закачим тея дни?

Има и алтернативен метод... :)https://www.tiktok.com/@areharts_5.9/video/7334886589950168362

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://fuse-box.info/skoda/skoda-fabia-mk1-6y-1999-2006-fuses-diagram

Провери пак 7 , 17, 24, 35,52,56,61 надявам се да имаш бялата пинсета , иначе си изкриви една с клещите.

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,златни сте!

Благодаря на всички! Оказа се,че има "гръмнал" силов бушон. Като се гледа отгоре.от дясно наляво - първият. Не зная за какво е. Стъклата се оправиха сами. (всички бушони си бяха здрави). Не палеше,защото към помпата не отиваше ток,а не е отивал,заради изгоряло реле. Повече никога няма да подавам ток. Аз така си обяснявам всичко, което се случи

Колега ,PIIIcoppermine,ще се възползвам някой ден.

Всички предположения бяха правилни. Още веднъж - благодаря!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Otherside написа:

Момчета,златни сте!

Благодаря на всички! Оказа се,че има "гръмнал" силов бушон. Като се гледа отгоре.от дясно наляво - първият. Не зная за какво е. Стъклата се оправиха сами. (всички бушони си бяха здрави). Не палеше,защото към помпата не отиваше ток,а не е отивал,заради изгоряло реле. Повече никога няма да подавам ток. Аз така си обяснявам всичко, което се случи

Колега ,PIIIcoppermine,ще се възползвам някой ден.

Всички предположения бяха правилни. Още веднъж - благодаря!

Много се радвам за теб и много се кефя че си я подкарал. Само да ти кажа едно непопулярно мнение, не се върти на запалена кола, по този начин даваш почти пълно късо на диодите , който не са направени да работят, докато колата пали. Ток се дава - закачваш кабелите на работеща кола, пушите по една цигара , гасиш твоята кола и другата върти .. ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, PIIIcoppermine написа:

Много се радвам за теб и много се кефя че си я подкарал. Само да ти кажа едно непопулярно мнение, не се върти на запалена кола, по този начин даваш почти пълно късо на диодите , който не са направени да работят, докато колата пали. Ток се дава - закачваш кабелите , пушите по една цигара , гасиш твоята кола и другата върти .. ;)

Това не го знаех,а и откакто имам книжка 20 и канче години,винаги така съм подавал и са ми давали ток. Силна страна ми е ....брашното,от което мога да сътворя всичко,за което се сетиш,но колите - те са ми необходимост ,но не и силна страна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тооо , с тея Фабии се учим в движение, имат малко нрав , но не е нещо кой знае какво. И моята малко ми скъса нервите, но и свикнах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи. Колко пъти съм палил 3л дизел с умрял акумулатор, хем моя алтернатор е на 294к км в момента и е за нови четки. Нито веднъж не съм гасил, даже понякога съм бил на обороти, поради по-малкия двигател на Шкодата.    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, ID A написа:

Зависи. Колко пъти съм палил 3л дизел с умрял акумулатор, хем моя алтернатор е на 294к км в момента и е за нови четки. Нито веднъж не съм гасил, даже понякога съм бил на обороти, поради по-малкия двигател на Шкодата.    

Това говори само лошо за теб , предвид професията ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.