Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на капак на клапаните


vladkant

Recommended Posts

Да се похваля- капака протече след има няма 10 хиляди км.....

Заден десен ъгъл от към тандем помпата.

Зор да спестя някакви пари, ся отново ще го поръчвам от ЕТ, предният капак който бях поръчал от Еура Тек, издържа 100 хиляди км. Смених го щот се сменяли на около такъв пробег, а и заради картерната вентилация.

И тъй се връщаме на поговорката- евтиното излиза скъпо.....

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да притегнеш, ако не си го свалил. Може да е отпуснал. Прекарай всички болтове.

 

преди 57 минути, vladkant написа:

Смених го щот се сменяли на около такъв пробег, а и заради картерната вентилация.

И тъй се връщаме на поговорката- евтиното излиза скъпо.....

Има и друга - Нещо дето работи, не се пипа. :)

.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сложи ли силикон долу на извивките от двете страни на тандем помпата и откъм ангренажа ?

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, joro-120L написа:

Пробвай да притегнеш, ако не си го свалил.

Не съм го свалил, колата ми трябва. Ще го пробвам да го затегна, но първият път когато го сменях, течеше от същото място и тогава взех от ЕТ.

преди 56 минути, Атанас написа:

А сложи ли силикон долу на извивките от двете страни на тандем помпата и откъм ангренажа ?

Силикон не съм слагал. Не виждам логика на нова гарнитура да слагам силикон.

Ще притегна и ще гледам да я сменя най късно септември

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ти е грешката, слага се по предписание при смяната. Пак ще протече.

Това е за О2, ама като гледам капакът е почти същия.

Правих я тая смяна преди няколко месеца и сложих силикон.

Слага се, защото извивките са големи и болтовете не могат да пристегнат плътно гарнитурата в тези ъгли, които се получават.

Аз сложих на Viktor Reinz черен на 300 C.

Засега е сухо като барут вече повече от 6000 км.

image.thumb.png.dd1cff78e420bd3697b15cb473bc201e.png

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чаках резултат от притягането, и ако не става, също щях да кажа да маже със силикон. Дори и да го нямаше в инструкциите.

Не може веднага да се дават пари за нов капак. Щом тече, значи не е наред нещо с уплътняването. А там дори и няма налягане на маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята октавия не го бях пипал, въпреки че пускаше по малко. Ще стане като с маркучетата на обратната нафта на голфа ми. Новите издържат по две години. Оригиналните на октавията, на 19 години не текат. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми предният капак, който бях взел от ЕТ, не протече и не съм слагал силикон. И за този прецених че няма смисъл от силикон.

Капака който беше когато взех колата, протече от същото място. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, niki написа:

Ще стане като с маркучетата на обратната нафта на голфа ми. Новите издържат по две години. Оригиналните на октавията, на 19 години не текат. 

На Октавията може и да са чешки. Чехите имат качествен каучук. 120ката ми е с оригиналните маркучи за антифриз и гориво. Вече 35 години. Не съм сменил и нито едно уплътнение на врати, капаци и стъкла. Като нови са. Нито са напукани, нито са загубили еластичност. И спирачните маркучи са ми заводските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ъпдейт на темата....

Днес пристегнах болтовете, всеки един направи почти четвърт оборот.

@ghost_rider дали ги проверихме на ръка без динамометричния ключ 🤔

Единствено болта който пед ЕГР- не съм затегнал, че след 2 минути трябва да излитам за работа 😁

Надявам се тези дни да мога да поизчистя от маслото и да видя дали ще продължи да тече лейката....

И туй маркуче е омаслено....

20240830_104726.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверихме ги, сигурен съм. Маркучето си беше омаслено, ама според мен да вземеш да го смениш, че още тогава ми се видя хлабаво.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има масълце в тръбата която идва от въздушният филтър и отива към турбото. Има една гънка от долу и там събира масло.

20240905_182844.jpg

Редактирано от vladkant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.