Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Диференциал


Nedelcho Chinovski

Recommended Posts

Здравейте не знам дали има такава тема,но имам Октавия 3 на 200К км.Наскоро чух виене на лагер,оказа се,че е от лагерите на диференциала.Inter cars казаха,че в програмата им излиза само цял за 12К,аз избих лагерите и започвам да ги сменям,някой друг правил ли е същото нещо,ако може да сподели! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да потърсите из YouTube клипове... Тук не мисля (не помня да съм чел), че някой е споделял за подобен проблем. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност наскоро @Jacky Adamov сподели за такъв проблем, но при Супърб 3, като и там се предлага цял диференциал като резервна част, но мисля че той още не е предприел действия по ремонт, а само някаква добавка в маслото, та не мисля че някой тук се е захванал толкова надълбоко да разглобява и ремонтира. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преден, заден, 4х4 ?

 

На 17.03.2024 г. at 8:10, Nedelcho Chinovski написа:

аз избих лагерите и започвам да ги сменям,някой друг правил ли е същото нещо,ако може да сподели! 

Свършил си трудната работа, сега в обратен ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, joro-120L написа:

... Свършил си трудната работа, сега в обратен ред.

Всъщност разглабянето е лесната работа , сглобяването с всички допуски и преднапрежения е тънкостта на диференциала и скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, The Best Forman написа:

Всъщност разглабянето е лесната работа , сглобяването с всички допуски и преднапрежения е тънкостта на диференциала и скоростната кутия.

Ти си. Помогни на колегата да го сглоби. Щом се е наел да го ремонтира, даже е и извадил лагерите, предполагам знае за какво става въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, joro-120L написа:

Ти си. Помогни на колегата да го сглоби. Щом се е наел да го ремонтира, даже е и извадил лагерите, предполагам знае за какво става въпрос.

Ако трябваше да обяснявам за събиране на петстепенна кутия на 120 -ка или Фаворит , може би , но тез новите за всяка операция имат специални инструменти , та не съм аз :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говорим за диф де. Стига с тези кутии. :)

Не знам Гена с какво новия диф е по-различен от стария. Тя топлата вода е открита отдавна. Чак и инструментариум да иска.

Важното е зацепването пиньон корона. На старите се регулира с дистанционни пластини. Направено си е в завода. Колкото свалиш се слагат обратно и толкоз. Тук може даже и да е фиксирано, без реглаж. Също не се знае до каква степен е разглобен и до кои лагери се е стигнало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, joro-120L написа:

...

Не знам Гена с какво новия диф е по-различен от стария...

Ако попиташ монтажник от цеха за двигатели на Шкода през '80 -те , колко стяга главата , ще ти отговори 40 Nm първи път , 60 Nm втори път. Същия през '90-те ще ти каже - 20 Nm и два пъти по 90 градуса , а тез сегашните ще ти кажат - не знам , вземам автоматичната тресчотка и държа докато не светне зелено. Общото между старото и новото производство е , че още бележат стегнатите болтове и гайки с перманентен жълт маркер.

Дори в ръководството за смяна на ангренаж на Фабия 3 , което се чете от механиците на Шкода пише , че се свалят колелата на разпределителните валове , но не пише с колко Nm се стягат , как да взема отношение ?

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, joro-120L написа:

Не знам Гена с какво новия диф е по-различен от стария.

Имах предвид, като устройство.

 

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Ако попиташ монтажник от цеха за двигатели на Шкода през '80 -те , колко стяга главата , ще ти отговори 40 Nm първи път , 60 Nm втори път.

Тези от 80те се стяга на 50 Нм. един път. След пробег от 200км. се проверява и притяга, ако някой е отпуснал, на същото усилие, поради вероятност от слягане на гарнитурата. /Ако има значение, това е за чугунена глава - 105, 120/

 

Преди 1 час, The Best Forman написа:

.... как да взема отношение ?

Предложението не беше много сериозно от моя страна. :)

Няма как с помощ от форума да се сглоби диференциал и да се обяснят тънкостите, дори и да ги знаеш. На човек, който примерно си няма понятие от тази работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Здравейте колеги. 
Търся диференциал с номер ZSB 0CQ.525.010 J за Супърб 2016 2.0 TDI 4x4 190 к.с. И дали може да се сложи евентуално и с друг номер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.