Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Надежден бензинов двигател за Шкода-Октавия над 1.4 обем и след 2008г.


Октавия

Recommended Posts

Здравейте и поздрави от един новак в този Форум-да сте живи и здрави!

Искам да Ви задам някои въпроси, коити със сигурност са коментирани тук, но просто нямам време да изчета всичко-ако ме наритате и оплюете ще опитам да Ви разбера! :)

Искам да си купя Шкода-Октавия комби с бензинов двигател, ама над 1.4 обем, че някак даунсайзинг моторите никак не ме кефят.

Харесва ми двигателят 1.8 турбо 150к.с.-карал съм такъв и много ми харесва!

Наясно съм с проблемите с първите TSI двигателите, които късаха верига много бързо, после ВАГ се върна към ангр. ремък, а сега четейки обявите за продажба има и верига.

Доколкото вдявам повечето комбита с този двигател са със 4Х4 задвижване, което постоянно ли е включено, изключва ли се по желание на водача, или е така нареченото on demand-демек при нужда?

Харесва ми Шкодата-Скаут, че май е по-висока(или греша)?

Ще ми се добичето да е с ръчна ск. кутия с 6 скорости.

Не търся евтино, щото това впоследствие излиза скъпо!

Благодаря Ви предварително за мненията!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, Октавия написа:

Здравейте и поздрави от един новак в този Форум-да сте живи и здрави!

Искам да Ви задам някои въпроси, коити със сигурност са коментирани тук, но просто нямам време да изчета всичко-ако ме наритате и оплюете ще опитам да Ви разбера! :)

Искам да си купя Шкода-Октавия комби с бензинов двигател, ама над 1.4 обем, че някак даунсайзинг моторите никак не ме кефят.

Харесва ми двигателят 1.8 турбо 150к.с.-карал съм такъв и много ми харесва!

Наясно съм с проблемите с първите TSI двигателите, които късаха верига много бързо, после ВАГ се върна към ангр. ремък, а сега четейки обявите за продажба има и верига.

Доколкото вдявам повечето комбита с този двигател са със 4Х4 задвижване, което постоянно ли е включено, изключва ли се по желание на водача, или е така нареченото on demand-демек при нужда?

Харесва ми Шкодата-Скаут, че май е по-висока(или греша)?

Ще ми се добичето да е с ръчна ск. кутия с 6 скорости.

Не търся евтино, щото това впоследствие излиза скъпо!

Благодаря Ви предварително за мненията!

П.С. Жената стана първи собственик на Голф-5 1.6, 2006г.(класическият двигател) и въпреки масовото мнение, че е маслояд на вече 200Х. км. пробег не бара маслото от смяна на смяна при 10Х. км.

преди 5 минути, Октавия написа:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой модел Октавия? 1.8Т има само в първата генерация при втората единственият без директно впръскване е 1.6 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора Шкодафен!

Не държа на определена генерация "Октавия"(може би, защото не ги познавам добре, освен първата). Новите модели ми харесват повече, но ако двигателят е капризен и кекав, каквито са повечето в последно време по ред причини...

Моделът отдавна ми харесва, но ще трябва да положа усилие да вдяна развититето на бензиновите двигателите след първите TSI (TFSI), които стартираха от 2006г., ако не греша, щото същите бяха много проблемни, заради китайските некачествени вериги, после се върнаха към ангр. ремък, сега пак са с верига някои...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За варианта BSE винаги имайте едно на ум. Има и добри екземпляри, но и такива от които боли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора Деяне!

Варианта, който споменаваш нищо не ми говори-съжалявам! След 7 автомобила, които съм имал (на 66 години съм) ме засърбяха ръцете, така да се каже да си купя "Октавия", щото ми се струва, че откъм цена/ качество е добър вариант, надявам се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 1 е доста здрава но проблемът вече са и годинките в случая над 20 и от там проблемите вече изгнили предни калници тръгнали прагове като цяло има малко предлагане на пазара бих казал че трудно ще се намери читава да не говорим че ще нужен и сериозен финансов ресурс за стягане и поддръжка октавия 2 е по-добре като по-нов модел но и там 1.6 102 е доволно рядък (повечето са 1.6 и 2.0 fsi ) за това пък държи доволно високи цени особено от последните фейслифта винаги за справка отварям немското мобиле най евтината феслифт https://link.mobile.de/MZtQLJ3pLaYDeJdZ7

Но имай в предвид че не особено динамичен даже си е доста тромав повече от 120 км/ч става поради шумен високите обороти 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, дай бюджет ориентировъчно поне, че да видим за коя генерация се класираш. 1.8Т има в Октавия 1, 2, 3...В О1 е ОК, в О2 не (повечето), в О3 е ОК

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, zloQQ написа:

в О3 е ОК

В О3 след 2015 и 1.4TSI 150 к.с. е ОК, напълно достатъчен е като динамика и учудващо икономичен при всякакви условия, изключая скорости над 180 км/ч, от личен 8 годишен опит го казвам.🙂

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
На 18.04.2024 г. at 16:02, Деян написа:

За варианта BSE винаги имайте едно на ум. Има и добри екземпляри, но и такива от които боли.

Здравей! Може ли малко инфо? Защо и от какво може да боли,  BSE 1,6 ли е?

Благодаря предварително.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.