Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ГТП, дискусия за минаване на преглед


Recommended Posts

  • Отговори 330
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    54

  • joro-120L

    39

  • The Best Forman

    33

  • Logrus

    24

В началото на юни минах преглед с бензинова Фиеста '04 г. и нямах никакви проблеми. Лепнаха ми новия малък стикер със съответната категория. Другата седмица ще карам бензинова Октавия '19 г. и ще се отчета как е минало.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, DrG написа:

В началото на юни минах преглед с бензинова Фиеста '04 г. и нямах никакви проблеми. Лепнаха ми новия малък стикер със съответната категория. Другата седмица ще карам бензинова Октавия '19 г. и ще се отчета как е минало.

Чакам да напишеш как е минало. В един момент усещам че ще умра от смях, заради това което Юли написа. 120 ката ще мине с ладовия карб и мотора за основен , а за фабията ще се заядат и ще я скъсат :D :D Още по - тъпата идея която е въведена тихомълком е явно дадената Eвро категория , задължително да трябва да попада в определена Еко категория , измислена само от нас Българите.  Ще се продължи аномалията с фабия преди феиса няма да мине , а фабия след фейса ще мине , защото едната е евро 3 а другата евро 4 , както беше преди едната е 2001ва и е еко 1 , другата е 2005 и е еко 2. Сега и двете са вече еко 2 за прах в очите.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този е доказан некадърник.Ако не беше татенцето никой нямаше да го знае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Чакам да напишеш как е минало. В един момент усещам че ще умра от смях, заради това което Юли написа. 120 ката ще мине с ладовия карб и мотора за основен , а за фабията ще се заядат и ще я скъсат :D :D Още по - тъпата идея която е въведена тихомълком е явно дадената Eвро категория , задължително да трябва да попада в определена Еко категория , измислена само от нас Българите.  Ще се продължи аномалията с фабия преди феиса няма да мине , а фабия след фейса ще мине , защото едната е евро 3 а другата евро 4 , както беше преди едната е 2001ва и е еко 1 , другата е 2005 и е еко 2. Сега и двете са вече еко 2 за прах в очите.

 

Нещата могат да се окажат още по-смешни: „Хората споделят, че автомобил, зареден с бензин А95, не минава изискването за газовете. На същия му се сипва 100-октаново гориво и минава“

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

Чакам да напишеш как е минало. В един момент усещам че ще умра от смях, заради това което Юли написа. 120 ката ще мине с ладовия карб и мотора за основен , а за фабията ще се заядат и ще я скъсат :D :D

Някои пунктове за ГТП са си монтирали нови стационарни двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, joro-120L написа:

Някои пунктове за ГТП са си монтирали нови стационарни двигатели.

1,9 тди с катализатор, та да може бензина да мине на преглед ... :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, DrG написа:

Eб**ат ни , както си искат , ясно е, но понеже сме овце , никой нищо няма да каже... :) Друг е въпроса че бензина 100 има ефект само за коли с повишена степен на сгъстяване. Колата е минала заради добавката на Супер 100 от шел или омв.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах преди време в една тема за ГТП-тата: всяко чудо за три дни :) И сега ще е поредната гюронтия, пак ще си пишем както след “ограниченията” за стари коли в центъра….

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, Vladi_a написа:

Както писах преди време в една тема за ГТП-тата: всяко чудо за три дни :) И сега ще е поредната гюронтия, пак ще си пишем както след “ограниченията” за стари коли в центъра….

те ограниченията са си там, и знаци има от края на ноември до Март , ама ако сложиш двигателя им на мотоциклет, няма ядове никакви, за мотори Еко категория няма . :) В същото време , ако старата кола има 2 катализатора и основен , пак е еко1 заради година и евро категория , макар че не е излязла от завода с 2 катализатора .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата тази всеобща фиксация и истерия на тема екология при минаване на ГТП е очевидно абсурдна, при положение, че по пътищата всеки ден се срещат не само пушещи, но и автомобили с много по-съществени проблеми като неработещи светлини - фарове, стоп светлини или мигачи, напълно негодни и износени близо до абсолютната нула гуми, а също и такива с постоянно задържащи, свирещи и стържещи спирачки - явен признак за неизправна спирачна уредба, което може да представлява далеч по-директна заплаха за безопасността на движението. При това с такива неизправности се случва да бъдат срещнати и сравнително нови (между 5 и 10 годишни, но неподдържани) автомобили.
Не е ясно как такива превозни средства минават безпроблемно ГТП.

 

А ако наистина причината за проблемите с емисиите при бензиновите коли е в лошото качество на горивата, тогава защо се допускат такива горива на пазара и къде е контролът върху качеството?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, maxrpm написа:

те ограниченията са си там, и знаци има от края на ноември до Март , ама ако сложиш двигателя им на мотоциклет, няма ядове никакви, за мотори Еко категория няма . :) В същото време , ако старата кола има 2 катализатора и основен , пак е еко1 заради година и евро категория , макар че не е излязла от завода с 2 катализатора .

Наредили са едни знаци, но системата изобщо не тръгна. Много шум за нищо, или всъщност пак едни хора взеха едни пари…..

 

преди 42 минути, Peter_CLX написа:

Цялата тази всеобща фиксация и истерия на тема екология при минаване на ГТП е очевидно абсурдна, при положение, че по пътищата всеки ден се срещат не само пушещи, но и автомобили с много по-съществени проблеми като неработещи светлини - фарове, стоп светлини или мигачи, напълно негодни и износени близо до абсолютната нула гуми, а също и такива с постоянно задържащи, свирещи и стържещи спирачки - явен признак за неизправна спирачна уредба, което може да представлява далеч по-директна заплаха за безопасността на движението. При това с такива неизправности се случва да бъдат срещнати и сравнително нови (между 5 и 10 годишни, но неподдържани) автомобили.
Не е ясно как такива превозни средства минават безпроблемно ГТП.

 

А ако наистина причината за проблемите с емисиите при бензиновите коли е в лошото качество на горивата, тогава защо се допускат такива горива на пазара и къде е контролът върху качеството?

Контрол има върху обикновените хора като нас. Тия дето вкарват горивата и лимонада сигурно ще ни продадат вместо бензин без да бъдат глобени/наказани и т.н. 
 Аз съм за затягане на ГТП-тата, но не само за газовете, а както ти спомена и за другите къде по-важни неща. В нашата страна (големите градове) проблемът с въздуха не идва от газовете на автомобилите (според мен), а си нямаме инфраструктура. 

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Vladi_a написа:

В нашата страна (големите градове) проблемът с въздуха не идва от газовете на автомобилите (според мен), а си нямаме инфраструктура. 

Дъвкахме го и преди - най-мръсен зимата е въздуха не в центъра, а около кв. Христо Ботев, кв. Факултета, където се горят в печките всякакви боклуци извадени от кофите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Izolini написа:

Дъвкахме го и преди - най-мръсен зимата е въздуха не в центъра, а около кв. Христо Ботев, кв. Факултета, където се горят в печките всякакви боклуци извадени от кофите

Това е долна инсинуация .. Б.Б. купи на Факултето екологични печки и се снима с една ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Дъвкахме го и преди - най-мръсен зимата е въздуха не в центъра, а около кв. Христо Ботев, кв. Факултета, където се горят в печките всякакви боклуци извадени от кофите

Отдавна е обществена тайна, че колите замърсяват, но най-големия замърсител идва от строежи (мръсни камиони - мръсни улици), а през зимата - точно това, за което си писал. Даже преди 2-3 години имаше извадена статистика, че по Коледа замърсяването не е намаляло, а трафик нямаше...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ония СУ-та, ТУ-та, БТР-и, танкове, ракети и прочие, които гърмят и трещят вече трета година на едни няма и 1000км североизточно по права линия, коя Евро категория са? За един приятел питам. Или техните продукти на горенето и гърменето само там си седят и североизточният вятър не ги носи насам.
Тия, къде тръбят за зелените сделки и налагането на евро-нормите, колко еко-танкове, еко-бомби и еко-дизел продадоха, за да се изгърмят там?

Дайте сега да отворим Flightradar-a и да видим само един от самолетите, дето летят горе над Европа, колко и какви емисии изхвърля само докато излита по пистата. Щото докато не надуят кабината не се диша от еко-миризма на полу-изгорял керосин.
Сега като видим и Европа, с нейните екологични евро-еко-норми, каква част от света представлява.....

Цялата работа е да се въртят едни зелени пари, а нека човечеца дето си плаща като поп, вярва че неговата Шкодичка с Евро-6 норми ще оправи света.

 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес от още един човек чух че кофти нафта и кофти бензин му повишават газовете. Смятам да отида на преглед с празна кола с Super 100 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , ако отидеш със студен двигател на преглед , не 100 октана , а и керосин от Граф Игнатиево няма да ти помогнат , ама това никой не го отчита - всички ходят на най-близкия пункт , редят се на опашка , колата почива и като му дойде реда - колата има завишени емисии .. ми направи едно кръгче да загрее , остави я да работи и тогава ако всичко е ОК и с 86 ще минеш преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, The Best Forman написа:

Саше , ако отидеш със студен двигател на преглед , не 100 октана , а и керосин от Граф Игнатиево няма да ти помогнат , ама това никой не го отчита - всички ходят на най-близкия пункт , редят се на опашка , колата почива и като му дойде реда - колата има завишени емисии .. ми направи едно кръгче да загрее , остави я да работи и тогава ако всичко е ОК и с 86 ще минеш преглед.

Taка може и да е било. До моя майстор има ГТП и човека там казва "по няколко пъти ги пускам , масово не минават" Изискванията, явно са ужасно завишени. Колата ми не е била студена , аз си ходя само на едно място на Сливница , защото си се познаваме. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва стриктен контрол, вкл. и за изгорели газове. Да има пушещи таралясници, но ако нещата не се олабят по бългрски до година ще окапят. Проблема с минаването на преглед  е генетично заложен. В основната си част вторичния пазар е от автомобили които не могат да минат преглед там от където идват. Те затова и се продават защото ремонтите по горивната и изпускателната им система е нерантабилен. Същите тези автомобили идват тук и новите им собственици не инвестират кой знае какви пари в горивна система ако няма фрапиращ проблем а в изпускателната най много в някой резонатор на мястото на катализатора. Е няма как този нов стар автомобил да мине преглед с едни нови лети джанти. Сори ама това е положението и е крайно време да се осъзнае че автомобила навсякъде по света  е скъпо удоволствие.  Този рев и недоволство че пак някой друг да ни е виновен. да правим някакви паралелни сравнение не по темата,  е крайно време да го забравим за да тръгне тая държава нанякъде.  Сега Автомобилите. После циганите от Христо Ботев, после строителните машини с избушени афтъртрийтмънт системи и така стъпка по стъпка. Трябва да мислим и за бъдещето на децата ни. 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, silent написа:

Трябва стриктен контрол, вкл. и за изгорели газове. Да има пушещи таралясници, но ако нещата не се олабят по бългрски до година ще окапят. Проблема с минаването на преглед  е генетично заложен. В основната си част вторичния пазар е от автомобили които не могат да минат преглед там от където идват. Те затова и се продават защото ремонтите по горивната и изпускателната им система е нерантабилен. Същите тези автомобили идват тук и новите им собственици не инвестират кой знае какви пари в горивна система ако няма фрапиращ проблем а в изпускателната най много в някой резонатор на мястото на катализатора. Е няма как този нов стар автомобил да мине преглед с едни нови лети джанти. Сори ама това е положението и е крайно време да се осъзнае че автомобила навсякъде по света  е скъпо удоволствие.  Този рев и недоволство че пак някой друг да ни е виновен. да правим някакви паралелни сравнение не по темата,  е крайно време да го забравим за да тръгне тая държава нанякъде.  Сега Автомобилите. После циганите от Христо Ботев, после строителните машини с избушени афтъртрийтмънт системи и така стъпка по стъпка. Трябва да мислим и за бъдещето на децата ни. 

Не е толкова сложно - последно със старата Баба бях на преглед 2015 и преди това минах да се уверя , че газовете са и в норма (при газаджия) , коригирахме нещата да са в изискуемите норми и после ГТП то беше т..к .. е струваше ми тогава 30 лв. повече , но не е болка .. има хора , които с години не си сменят въздушните филтри , а за състоянието на двигателя въобще не се интересуват и после реват .. често виждам разни автомобили обвити в бели пушеци и си ги карат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе , Гена , мен колите ми никога не са пушили, нито фелицията нито TDI то , просто ако ми я скъсат , блъскам и Octane booster, на 5те литра Super 100 , който са вътре , минава ГТП , и после 95 догоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше , никой не казва , че ти пуши колата .. просто като не си сигурен , отиваш предишния ден , мериш и газовете , ако трябва слагаш нов въздушен филтър и отиваш спокоен на преглед.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, The Best Forman написа:

Саше , никой не казва , че ти пуши колата .. просто като не си сигурен , отиваш предишния ден , мериш и газовете , ако трябва слагаш нов въздушен филтър и отиваш спокоен на преглед.

Той ми е нов, аз съм карал и без, просто съм от поколението което си изкара образованието с фалшиви медицински и ако не ми мине колата , дето съм си я гледал, ще я почерпя. Нещо като Visine - a едно време. ;) Eстествено , моето OCD , ще чете поне месец предварително How to pass МОТ using supplements... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.