Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ГТП, дискусия за минаване на преглед


Recommended Posts

Преди 9 часа, Mishelle написа:

Абе едно не мога да разбера. Хем искаме да ни е готино и уредено като в "белите държави", хем искаме да продължаваме да си правим каквото си искаме. Ами няма как да стане. За да сме като тях, трябва дисциплина и следене за спазване на законите (защото закони си имаме, но не и контрол). Искаме европейски заплати и европейски стандарти, но да ги получаваме с вдигнати на бюрото крака. Странен народ сме. Криворазбраната демокрация се е превърнала в свободия. Какво е това обществено мрънкане за ГТП, така и не разбрах. Гошо чади на умряло, ама колата върви повече. Иванчо махнал катализатора, за да вдигне 5-6 кончета. Хайде да ги видя двамата да се резнат някъде, примерно в Берлин. Ще им бъде за последно с тези коли. Иначе искат немска заплатка... Знам, има доста мнения, че Пешо адски много иска да му е изправна колата, ама няма пари да я поддържа. Немотия има и в "белите държави". Но Питър в Англия се справя или ако не се справя, хваща градския транспорт. Същото прави и Ханс в Германия. Автомобила е лукс и удобство, не е нещо, което задължително и на всяка цена трябва да се притежава. А като гледам междублоковите пространства в София - явно на семейство се падат по 2-3-4 автомобила...

Когато нещо е неправилно, несправедливо и копирано от другаде , е правилно да се мрънка. Казва се протест срещу неправдата. Аз, макар че съм от континента Европа , съм Българин, не си изкарвам парите с краката на бюрото (някой хора така изкарват повече) ,макар че гърците имат повече пари от нас ,не съм ги забелязал да са работливи . В живота съм разбрал, че немците са пияници , а англичаните пияници и мърлячи, така че за тях ... не са ми пример. Аз колата, си ми е изправна , но когато ми кажат - "Колата ти ще е това , което ние сме решили , или нищо друго, дори и по спецификация от завода да се различават данните" , леко започвам да се ядосвам... :) Забраняват ти, да я караш навсякъде, според техните български норми , написани в документ от някой чичо , дето бил чел в гугъл...

 

Новото 20 е ние сега ти даваме повече време да си оправите нередностите ! Какво време даваш ти, на кола 2019 та, още в гаранция , да си оправи проблемите на твоята система, която ти не искаш да промениш, брат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 330
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    54

  • joro-120L

    39

  • The Best Forman

    33

  • Logrus

    24

Преди 9 часа, Mishelle написа:

Искаме европейски заплати и европейски стандарти, но да ги получаваме с вдигнати на бюрото крака. Странен народ сме.

Да, дупетатите са с европейски заплати. Първата им работа е да си определят заплатите и ваканциите... и да "работят" по време на служебно правителство.

 

Преди 9 часа, Mishelle написа:

Криворазбраната демокрация се е превърнала в свободия.

Още от десети ноември 89та г. Това не е носталгия по социализма. Но с тези евроатлантически ценности и понятие за демокрация ме накараха да ги намразя.

 

Преди 9 часа, Mishelle написа:

Немотия има и в "белите държави". Но Питър в Англия се справя или ако не се справя, хваща градския транспорт. Същото прави и Ханс в Германия. Автомобила е лукс и удобство, не е нещо, което задължително и на всяка цена трябва да се притежава.

Нека да си оправим общественият транспорт и тогава да говорим притежанието на кола в Бг. какво е. Лукс, удобство, или необходимост. Не съм бил в Германия и Англия. Сигурно и там е така. Бил съм в друга държава, с може би най-уредения транспорт в Европа и знам за какво става въпрос.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен ако има алтернатива (градски транспорт) колата може да се счита за лукс, иначе си е чиста необходимост.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернатива на колата е нещо , което ме кара бързо от точка А до точка Б, тоест метрото или Влади с аудито , ако е решил да ме закара. Мотото на надземния градския транспорт е "Разгледай София , за да я обикнеш" а на Английски се казва "Why hurry, don't you worry! " :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хондата мина в събота 1,4 бензин евро4 2008.Имаше почти половин резервоар А95.Не беше палена над 6 месеца. Мина без проблем с този бензин като директно я закарах на пункта. При това и попипва масалце и е вероятно на над 300х. За мен няма драма. Това дето не може да мине е тотално изпущено от безхаберието на собствениците си и няма място на пътя. Истерията е изкусвено създадена от политици пред избори, журналисти сеирджии, недоклатени елементи и мярлячи които си мислят че имат само права но не и задължения към автомобила и въобще. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, silent написа:

Хондата мина в събота 1,4 бензин евро4 2008.Имаше почти половин резервоар А95.Не беше палена над 6 месеца. Мина без проблем с този бензин като директно я закарах на пункта. При това и попипва масалце и е вероятно на над 300х. За мен няма драма. Това дето не може да мине е тотално изпущено от безхаберието на собствениците си и няма място на пътя. Истерията е изкусвено създадена от политици пред избори, журналисти сеирджии, недоклатени елементи и мярлячи които си мислят че имат само права но не и задължения към автомобила и въобще. 

Добре е да се знае,че има и светлина в тунела . :) Ама ти си еко3, заради годината , него го забраняват 2028ма в центъра , което пак е нещо. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, joro-120L написа:

Нека да си оправим общественият транспорт и тогава да говорим притежанието на кола в Бг. какво е. Лукс, удобство, или необходимост. Не съм бил в Германия и Англия. Сигурно и там е така. Бил съм в друга държава, с може би най-уредения транспорт в Европа и знам за какво става въпрос.

 

Преди 12 часа, Vladi_a написа:

И според мен ако има алтернатива (градски транспорт) колата може да се счита за лукс, иначе си е чиста необходимост.

Знам, че София не е България, но мога да разсъждавам по въпроса за градски транспорт само за този град. За други, големи и по-малки населени места незнам как е. Големия син ежедневно ползва градски транспорт. Свалил си е приложение, в което вижда кой рейс или трамвай кога ще бъде на дадена спирка. И си джитка ежедневно из целия град. Ползва и метрото, което е ясно, че е най-удобно и бързо. Та може градския транспорт все още да не ни е перфектен, но определено върши достатъчно добра работа. Да, ясно е, че не винаги спирката е точно пред нас, така, както ни чака колата. Ясно е, че рейса няма да ни закара точно там, за където сме тръгнали, т.е. движението на два крака е неизбежно. Но достатъчно добра алтернатива на автомобила в повечето случаи има. Разбира се, с кола е далеч по-удобно, макар и не винаги по-бързо. Предполагам малко са тези, които не могат да стигнат от точка А до точка Б с градски транспорт, което да направи автомобила за тях абсолютна необходимост. Разбира се, всички тези разсъждения покриват мое мнение, не ангажирам никого с него. Но пък всеки може да спре на автобусна спирка и да попита чакащите как оцеляват без автомобил :)

 

Преди 10 часа, silent написа:

Хондата мина в събота 1,4 бензин евро4 2008.Имаше почти половин резервоар А95.Не беше палена над 6 месеца. Мина без проблем с този бензин като директно я закарах на пункта. При това и попипва масалце и е вероятно на над 300х. За мен няма драма. Това дето не може да мине е тотално изпущено от безхаберието на собствениците си и няма място на пътя. Истерията е изкусвено създадена от политици пред избори, журналисти сеирджии, недоклатени елементи и мярлячи които си мислят че имат само права но не и задължения към автомобила и въобще. 

Аз отдавна съм на това мнение, някъде по-горе съм го и написал. Но се радвам, че има още някой, който да го потвърди. Всичко е един голям шум за едно голямо нищо. А относно мърлячите, правата и задълженията им - абсолютно си прав. През последните години често ми прави впечатление как част от народа парадира с правата си, а като стане въпрос за задължения под каквато и да е форма, бяга и се крие в някоя дупка...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веган ги е ухапал, а джендър кой знае какво им е причинил... Луди са да напъват да спират евро 5 и 6 дизели. В статията пише и за промяна на отчитане на емисиите. Но пък това може и да е поредната "журналистическа сензация" с цел пускане на бомбичка и разпалване на хорското недоволство.

 

Между другото, ако пуснете в Google така наречения Урсулът, излизат интересни снимки на това какви коли ползва. Не виждам да слиза от електричка, примерно някоя достъпна за масовия народ евтинка Дачия. Нали все към "зеленото" и "еко" гледа...:

ursula_01.thumb.jpg.850e99529e4d620ecebdbf74a8d077fb.jpg

 

ursula_02.jpg.a2a1aec7f258efe371e17b24db02daa5.jpg

 

ursula_03.jpg.16131c879c894317f5917caac5b008b2.jpg

 

А за тази снимка се пише, че колата е бронирана, с 6.3 литра двигател. Ебават Урсулът как прокламира да се пази природата и да се минава на електрички:

ursula_04.jpg.1e650554390c464b6a64af82a8deb12a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, искам час по-скоро тази тема да премине на следваща страница. Не ми се влиза тук, защото не мога да го гледам това фондерлайно.

По-добре да си продължа разговора за градския транспорт. А транспортът в Бг. не се заключава само в градски.

Аз ходя с градски транспорт на работа. Давам личен пример.;) Имам три директни автобуса. Ако се налагаше да прехвърлям, щях да се замисля. Не всички дестинации в Пловдив са уредени. До много места е по-удобно и бързо да се пътува с кола. Освен това, на 99% от автобусите не им работят климатиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mishelle написа:

Веган ги е ухапал, а джендър кой знае какво им е причинил... Луди са да напъват да спират евро 5 и 6 дизели. В статията пише и за промяна на отчитане на емисиите. Но пък това може и да е поредната "журналистическа сензация" с цел пускане на бомбичка и разпалване на хорското недоволство.

 

Между другото, ако пуснете в Google така наречения Урсулът, излизат интересни снимки на това какви коли ползва. Не виждам да слиза от електричка, примерно някоя достъпна за масовия народ евтинка Дачия. Нали все към "зеленото" и "еко" гледа...:

ursula_01.thumb.jpg.850e99529e4d620ecebdbf74a8d077fb.jpg

 

ursula_02.jpg.a2a1aec7f258efe371e17b24db02daa5.jpg

 

ursula_03.jpg.16131c879c894317f5917caac5b008b2.jpg

 

А за тази снимка се пише, че колата е бронирана, с 6.3 литра двигател. Ебават Урсулът как прокламира да се пази природата и да се минава на електрички:

ursula_04.jpg.1e650554390c464b6a64af82a8deb12a.jpg

 

Съмнява ме, че някоя сериозна служба за охрана ще се съгласи охраняваното лице да ползва електричка на постоянна основа. Земат се запалят батериите под задника му и няма да остане нищо за погребване. Конкретно ако тая се окаже в такава ситуация, половин Европа ще прати хора да запалят по една факла и ще разнасят пламъка като Олимпийския огън.

 

Иначе нямам проблем с повишаването на стандартите за екологичност и техническите изисквания за колите, стига да бъдат изначално адекватни. Щото електричките далеч не са най-екологичните МПС-та, само драмата с добива на материалите за батериите и последващата невъзможност да се преработват е ужасна. Лошото е, че това са хората, които спряха АЕЦ-ите в Германия и им се наложи да пуснат отново въглищните централи, щото "изненадващо" започнаха да усещат липса на ток. И докато това се случва протестират чрез самозалепване на най-абсурдни места.

 

И другото, дори и да се появи разумна алтернатива, изгради се нужната инфраструктура, дори производителите да измислят план за преход, тия политици ще осерат всичко. Както стана с основния разговор в темата - правиш промени в прегледите, те като никога работят, но понеже си прост, не си ги обяснил като хората. Резултатът е паника и ти вместо да измислиш как да обясниш ситуацията, решаваш да измислиш някаква врътка с категоризацията на проблема, та да успокоиш плебса. Резултатът е, че министърът обяснява "са ще направим врътка вие да минавате, а ония в Брюксел да си седят на задниците". Когато на толкова високо ниво се спука подобна схема, какво да очакваме да се случва надолу?

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, joro-120L написа:

Ако се налагаше да прехвърлям, щях да се замисля.

Аз пък трябва да сменя три.

Освен това работата ми е свързана с много обикаляне - днес само през деня съм минал 90-100 км, това е без пътя до работа и обратно.

Мен ме дразни, че са ударили бензиновите автомобили, докато има дизели, зад които не можеш да седиш от смрад и пушеци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Аз пък трябва да сменя три.

Близо ми е работата. На 5 спирки или 30 мин. пеш по пряк маршрут. Докато изкарам колата от гаража, за това време съм на спирката. На 200 м. е. Ако пътувах някъде по-далече, с прехвърляне, трябва по-ранно ставане, поне с час и с толкова по-късно прибиране. И пак не се знае кога ще направя връзката, щото гоня час и рискувам да закъснея. В такъв случай, определено съм с колата.

 

Преди 1 час, Izolini написа:

Мен ме дразни, че са ударили бензиновите автомобили, докато има дизели, зад които не можеш да седиш от смрад и пушеци.

За дизелите, Даже и няма да ни удостоят с честта да минем преглед. Директно ги спират от движение. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, joro-120L написа:

Юли, искам час по-скоро тази тема да премине на следваща страница. Не ми се влиза тук, защото не мога да го гледам това фондерлайно.

По-добре да си продължа разговора за градския транспорт. А транспортът в Бг. не се заключава само в градски.

Аз ходя с градски транспорт на работа. Давам личен пример.;) Имам три директни автобуса. Ако се налагаше да прехвърлям, щях да се замисля. Не всички дестинации в Пловдив са уредени. До много места е по-удобно и бързо да се пътува с кола. Освен това, на 99% от автобусите не им работят климатиците.

Жорка, скоро отиваме на следваща страница, няма да я гледаш :)

Казваш, че би се замислил, ако трябва сменяш рейс (заряди удобство и време, предполагам). И че до много места е по-удобно и бързо с кола. Съгласен съм с теб. Но точно това имах предвид, пишейки, че автомобила е лукс и удобство, но не и нещо абсолютно необходимо. Искаш удобство, плащаш за поддръжка и техническа изправност, кихаш за данък, ГТП, ГО и т.н. Ако човек не може да си позволи тези разходи или не иска да ги покрива, алтернатива за придвижване има. Но оправданието "имам кола, трябва ми, искам я, но нямам пари да я поддържам изправна" е повече от несериозно.

 

Преди 1 час, Izolini написа:

Освен това работата ми е свързана с много обикаляне - днес само през деня съм минал 90-100 км, това е без пътя до работа и обратно.

Ице, не говорим за работа, за която фирмата е преценила, че имаш нужда от автомобил. След като е преценила, че ти трябва, значи е съгласна да го поддържа изправен, да му плаща данъците и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Mishelle написа:

Жорка, скоро отиваме на следваща страница, няма да я гледаш :)

Аз затова пиша. Да заема място и да вървим напред. Па и много снимки качи. Оля се! :)

 

Преди 2 часа, Mishelle написа:

Казваш, че би се замислил, ако трябва сменяш рейс (заряди удобство и време, предполагам).

Не. Говоря конкретно за моят случай и не задълбавам с други. Аз не съм критерий. Добре е да се гледа общо, а не от собствена камбанария. Има мноого да се желае за транспорта и хората основателно си ползват колите. Живея в широкия център и ми е лесно. Работата ми е наблизо. Супърба предимно извънградско и в почивните дни ако отидем до някой магазин. Няма как да мъкна чантите по рейса. Проблемът е да пътуваш от един краен квартал до друг. Или, ако работата ти е в индустриална зона около Пловдив даже няма и с какво да се отиде. Останал съм с впечатление, че в София е уредено и метрото също е голямо предимство. Освен това и разстоянията са по-големи. Но дали им върши работа на всички и ги удовлетворява е въпроса. Ето Ицо писа, че не го устройва. Може би щото трябва да смени три рейса. Той най-добре си знае как и колко време ще му отнеме. Хиляди са като него. Ама както казах по-горе, говоря за обществен транспорт. Какво се вторачихме само в градския. Пътуване с БДЖ, например. София - Варна..., София - Пловдив е към три часа. Естествено, паля колата и тръгвам. Разстоянието Цюрих - Берн е точно колкото Сф-Пв. Влакът го изминава за 50 мин. и се движат през 20 мин. интервал. С кола не може да се вземе за толкова време. Тогава бих предпочел да пътувам и с влак.

 

Преди 2 часа, Mishelle написа:

Искаш удобство, плащаш за поддръжка и техническа изправност, кихаш за данък, ГТП, ГО и т.н. Ако човек не може да си позволи тези разходи или не иска да ги покрива, алтернатива за придвижване има. Но оправданието "имам кола, трябва ми, искам я, но нямам пари да я поддържам изправна" е повече от несериозно.

Алтернатива за придвижване винаги има. Може и пешак.

Аз не говоря за удобство, а за решаване на проблемите в транспорта, чрез лично МПС. Някои хора са принудени. Да не мислиш, че нарочно искат да си трошат колите на градско, което е най-амортизиращо.

За поддръжката, естествено, че е така. Съгласен съм. Няма две мнения по въпроса. Даже съм одобрил и по-горе поста на silent, ако си забелязал.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, joro-120L написа:

 Тогава бих предпочел да пътувам и с влак.

Eдва се сдържах , да не пусна MBT - БДЖ .... :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пътувал до работа с градския, сменям 3 превозни средства и ми отне час и 10 мин. С колата съм за 20-25 мин. Та ще продължа да се возя с лукса:P

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз писах, че трябва да стана с час по-рано, заради транспорта, защото се поставям на мястото на други хора.

Да го приемем и за удобство, щом Юли държи на този термин. Щом обществения транспорт е неудобен и не го правят удобен, търсим по-удобен. София - Бургас или Варна или Пловдив с влак. Не знам кой собственик на автомобил ще си го причини.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен колата не е лукс, а необходимост - само днес съм бил на 6 адреса, като започнем от Кремиковци и приключих на бул. България под Околомръсното. (за непознаващите София - това са кажи-речи двата края по дължина на града), и в краят на деня бях на 97км. градско. И навсякъде се влачат инструменти, стълба, материали. Някак не се виждам с трамвая.
Нямам против адският транспорт, но има професии които са свързани с непрекъснатото използване на кола. По написаното от Юли, явно трябва да се приемам за някакъв мега гъзар щом не слизам от нея и въртя по 30000 на година в града. Пуууу, чак почнах сам да си завиждам - к'ъв съм само баровец😆

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Барабар Петко с мъжете и аз да се включа 😁

За мен градския транспорт не е никакво решение (за момента), поради лични причини се налага да съм с автомобил 24/7, избрал съм над 20 годишен дизелов автомобил- подчертавам аз съм го избрал!

Т, значи някакви неориентирани от към пол, ни ги набутват в очите, позволяват им да бият жени на олимпииските игри.

Позволяват на някакъв малоумен *** да си изстрелва космически ракети всеки ден по няколко на брой, без някой да го пита таз ракета евро колко е?

Обстрелват се с какви ли не гадости.....

Първо беше дизела, сега е бензина, скоро ще е газ и метан......

Цялата работа е за да се бута електричката, но в същота време в рекламите по телевизията ни молят да използваме по малко електрическа енергия докато ползваме перални и миялни машини- а електричките спряха ли в деня на земята когато ние изгасихме лампите за час 🤔

Да питам относно самолетите- евро колко са? А влаковете, а корабите....

А танковете и цялата техника която в момента се ползва от Русия и Украйна?

И последен въпрос- ледниковата епоха, от ползвателлите на газов инжекцион ли е предизвикана?

Всичко е въпрос на контрол- някой да се покаже че може да ни контролира.....

Относно успешното минаване на ГТП, скоро ще му намерят цаката 🙂 но тогава вече корупцията на всички нива ще е изкоренена 😁

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох си писаниците, видях че съм цензуриран за употребена от мен думичка, извинявам се на админите че съм ся използвал- ще се пробвам повече такива думички да не използвам. Не зависимо че не беше насочено към някого от форума 🙂 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, vladkant написа:

Барабар Петко с мъжете и аз да се включа 😁

Така трябва. Повече мнения, по-представителна извадка. :)

 

Преди 3 часа, vladkant написа:

Позволяват на някакъв малоумен *** да си изстрелва космически ракети всеки ден по няколко на брой, без някой да го пита таз ракета евро колко е?

Предполагам за кого става въпрос, дано не се лъжа. Евроатлантиците, ако си мислят, че ще му диктуват на този човек какво да прави, както на нас и останалите безгръбначни, жестоко се лъжат! Изобщо няма да ги бръсне. Във всяко отношение.

 

Преди 3 часа, vladkant написа:

А танковете и цялата техника която в момента се ползва от Русия и Украйна?

Е, нали урсулът е зеления радетел. Лично той иска повече оръжие и пари/което е наливане в каца без дъно/ да се пращат нататък и да гинат още хора. Явно целта е, до последния украинец!

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.08.2024 г. at 11:06, Mishelle написа:

Абе едно не мога да разбера. Хем искаме да ни е готино и уредено като в "белите държави", хем искаме да продължаваме да си правим каквото си искаме. Ами няма как да стане. За да сме като тях, трябва дисциплина и следене за спазване на законите (защото закони си имаме, но не и контрол). Искаме европейски заплати и европейски стандарти, но да ги получаваме с вдигнати на бюрото крака. Странен народ сме. Криворазбраната демокрация се е превърнала в свободия. Какво е това обществено мрънкане за ГТП, така и не разбрах. Гошо чади на умряло, ама колата върви повече. Иванчо махнал катализатора, за да вдигне 5-6 кончета. Хайде да ги видя двамата да се резнат някъде, примерно в Берлин. Ще им бъде за последно с тези коли. Иначе искат немска заплатка... Знам, има доста мнения, че Пешо адски много иска да му е изправна колата, ама няма пари да я поддържа. Немотия има и в "белите държави". Но Питър в Англия се справя или ако не се справя, хваща градския транспорт. Същото прави и Ханс в Германия. Автомобила е лукс и удобство, не е нещо, което задължително и на всяка цена трябва да се притежава. А като гледам междублоковите пространства в София - явно на семейство се падат по 2-3-4 автомобила...

Тука ще си позволя да не се съглася напълно .. вземам един хубав , представителен , жълт , найлонов плик с червен надпис и го пълня с най-смръдливия боклук , давам го на Мони да го остави пред врата и вечерта , когато се спънеш в него кой ще обвиниш - Мони , че го е оставил там , чистачката , че не го е изчистила или ще ми звъннеш да ми теглиш една? Същото е и тук .. от 1989 год. прибираме боклука на Европа (в преносния смисъл) , щот е по-евтино от рециклирането , а от известно време и прекия да го горим по ТЕЦ -ове , което е ОК , ама че мърдал с 0.1 СО - проблем. Да не говорим , че откакто се навъдиха хилядите онлайн доставки и София се напълни с младежи и всевъзможни таралясници на доизживяване .. как ти се струва всички да отидат на борсата , кой ще плати .. Европа ли ? ама тез неща на Европа никой не ги казва , щот в България има само пУлитици и Йористи и всички са от третия пол мекотели без позиция (ама това си е мое мнение) .. та и на мен ми се иска , ама кой ще плати .. да не говорим , че ако в България останем с по една кола на домакинстео и 90% от застрахователите ще отидат на борсата .. абе много политика има в таз екология.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, The Best Forman написа:

бе много политика има в таз екология

Основно е политика и пари....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, vladkant написа:

Основно е политика и пари....

Те двете са вързани .. и друго ми е интересно - тез големите еколози , като са толко загрижени за природата , защо не си дарят заплатите за един зелен .. фонд и като ми стане десет годишна колата , да мога да отида да я сменя с еквивалентна , ама чисто нова на произвоствени разходи за едно Евро , а другите да си ги търсят от фонда :) , защото всяка една продажба в България е наливане на вода в мелницата на Германия , Франция или Китай , а тука използват само еФтината работна ръка , за да си намаляват разходите , а цените всяка година с по 10 000 отгоре.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.