Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ГТП, дискусия за минаване на преглед


Recommended Posts

Да , пича дето ми прави климатика ми я похвали , иначе че немога да я изгоря не е от хубаво . Вика му се 8 часов работен ден 5 пъти в седмицата , то аз нямам кога да я карам ... :(

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 335
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • maxrpm

    54

  • joro-120L

    39

  • The Best Forman

    33

  • Logrus

    27

Преди 2 часа, johnnie213 написа:

Сега остава , някой да се сети , че като изпушиш една трева , не те държи един месец, макар че толкова време излиза на Drug Check 5000 ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, maxrpm написа:

Сега остава , някой да се сети , че като изпушиш една трева , не те държи един месец, макар че толкова време излиза на Drug Check 5000 ... :)

Е значи ти, лично, като физическо лице, нямаш шанс да го минеш тоя "технически преглед"? И само да ти кажа, на чашка показва до 14 дни.

 

🤣🤣🤣извинявам се, не се сдържах 🤣🤣🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се отчета и аз. Днес ходих, Octavia '19, 2.0 TSI, сипвам му 100 октанов от ОМВ, маслата сменени преди около 3 седмици. Мина си като пушка. Човекът пункта ми обясни, че ако колата е изправна ще го мине без проблем. Единствената промяна е, че данните директно отиват към системата. Преди са можели да ги манипулират в пунктовете и да пишат приемливи показатели, сега това е невъзможно. Преди около месец и половина минах с Фиеста '04 бензинова и също нямаше проблем, а тя 100 октановия бензин само го е душила. Човекът в пункта каза, че нашият бензин е ок, но дизелът ни е много по-лош от европейския.

 

Ще се съглася с хората, които смятат, че нещата опират буквално до поддръжка на колата в читаво състояние. Сега, и аз съм карал с прецакани неща по колите си, но поне за прегледа ги стягам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, Izolini написа:

Е значи ти, лично, като физическо лице, нямаш шанс да го минеш тоя "технически преглед"? И само да ти кажа, на чашка показва до 14 дни.

 

🤣🤣🤣извинявам се, не се сдържах 🤣🤣🤣

За огромно мое съжаление , Ице гледам като гладно коте и за съжаление бих го минал без проблем. На чашка ... Последния път направих пътека до аптеката за тестове... Ти си забравил кога си пушил , сядаш на по чашка ... 5лв в кофата за теста. По едно време си викам - ей го , пак съм бременен... :D

преди 18 минути, DrG написа:

Да се отчета и аз. Днес ходих, Octavia '19, 2.0 TSI, сипвам му 100 октанов от ОМВ, маслата сменени преди около 3 седмици. Мина си като пушка. Човекът пункта ми обясни, че ако колата е изправна ще го мине без проблем. Единствената промяна е, че данните директно отиват към системата. Преди са можели да ги манипулират в пунктовете и да пишат приемливи показатели, сега това е невъзможно. Преди около месец и половина минах с Фиеста '04 бензинова и също нямаше проблем, а тя 100 октановия бензин само го е душила. Човекът в пункта каза, че нашият бензин е ок, но дизелът ни е много по-лош от европейския.

 

Ще се съглася с хората, които смятат, че нещата опират буквално до поддръжка на колата в читаво състояние. Сега, и аз съм карал с прецакани неща по колите си, но поне за прегледа ги стягам.

Евала , че си минал , ама нали знаеш че така ти беше едно време ICQ то . :D :D 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата , така като чета , докарваме си колата до Fuel starvation , сипваме 5 литра Super 100 , правим 1 обиколка на околовръсното , отиваме на преглед, минаваме го без никакъв яд , пълним си 95 и си караме с кеф колата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Евала , че си минал , ама нали знаеш че така ти беше едно време ICQ то . :D :D 

 

Някои неща не се променят :)

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.08.2024 г. at 9:19, Mishelle написа:

Саше, със същия, с който карам от 10 години - 98 от Лукойл, 100 от Инса и по-рядко с V-Power Racing на Шел. На колонките на Лукойл 95 и 98 е обозначено като Е10, т.е. 10% съдържание на етанол. Предполагам същото е и в другите вериги бензиностанции. Не съм сипвал специално гориво за прегледа.

 Днес заредих на София ГАЗ , на пистолета пишеше Е10, но на колонката 7% етанол . :) Става дума за обикновен 95

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

 Днес заредих на София ГАЗ , на пистолета пишеше Е10, но на колонката 7% етанол . :) Става дума за обикновен 95

Саше , в ЕС от поне пет години бензина е с 10% биоетанол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, The Best Forman написа:

Саше , в ЕС от поне пет години бензина е с 10% биоетанол.

Е, този днес беше с 7% , затова ако искаш да минеш , сипваш от практикер за 10 лв бутилката още 10% и си наесен с песен . Доколкото четох не ти вреди на мотора, само събира влагата. Не смятам че е полезно да се ползва постоянно, но за прегледа , ще ти изкара свеж планински въздух от гърнетата . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, maxrpm написа:

Е, този днес беше с 7% , затова ако искаш да минеш , сипваш от практикер за 10 лв бутилката още 10% и си наесен с песен . Доколкото четох не ти вреди на мотора, само събира влагата. Не смятам че е полезно да се ползва постоянно, но за прегледа , ще ти изкара свеж планински въздух от гърнетата . :)

Ако държиш да изкараш чист планински въздух , сложи два пръста вода в една бутилка и подай водни пари в двигателя , тогава ще кръстят екокатегория на теб ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, The Best Forman написа:

Ако държиш да изкараш чист планински въздух , сложи два пръста вода в една бутилка и подай водни пари в двигателя , тогава ще кръстят екокатегория на теб ;)

Жестоко си се объркал. Мен не ми пука за екологията , по време на преглед на 120 ката съм казвал - "Вземи го загаси това , че се издушихме тука! "(заводски производителя и дава 900грама масло на 1000км) Кефя си се , че върви и пуши да си еее , просто те се опитват да ми обяснят , че ежедневката ми няма да мине изискванията на кмета на спаси София , което няма да стане , защото не ми е плащал той заема за колата. Затова ще се лъже до дупка на прегледа , след това ще си караме като хората колата с 95 от колонката. ;) Колата ми е поддържана, масло не пипа , а техните Еко норми , тип "калинка" само в Бг , не ме интересуват.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека заповяда кмета на спаси София , ама преди да ми премери газовете , да ми направи химически анализ на бензина и да ми каже дали тои отговаря на този в страните от които е копирал неговите изисквания и норми, за да се отчтете дейност и да се пробутват електро боклуците, които все по - малко хора искат да карат . :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, maxrpm написа:

Нека заповяда кмета на спаси София , ама преди да ми премери газовете , да ми направи химически анализ на бензина и да ми каже дали тои отговаря на този в страните от които е копирал неговите изисквания и норми . :)

След толкова глупости, които изписа, поне едно свястно нещо да има. Тук съм съгласен с теб. 

Не разбирам защо обаче си мислиш и говориш само за София и кмета на същата. Нормите, които трябва да покриват автомобилите, не ги е измислил или определил кмета на София, нито важат само за София.

Не одобрявам и "иновативните" ЕКО категории, като те са абсолютно излишни, при досегашните прегледи на МПС. Може би ако след реална проверка на газовете (както се твърди, че вече не могат да се манипулират стойностите), за каквато се тръби в продължение на поне 3 години, автомобилът ти не покрива стоностите за документално определената му категория, а го причислят към по-ниска, но въпреки това остане в движение, за собственика все ще е някакъв минус. Така ще има стимул да го отремонтира или да го подмени, за да може да го използва в съответните зони (градски рингове), в които по принцип би трябвало да има достъп ако е изряден. В противен случай тези категории не са иновация, а са просто едно голямо НИЩО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, ghost_rider написа:

След толкова глупости, които изписа, поне едно свястно нещо да има. Тук съм съгласен с теб. 

Не разбирам защо обаче си мислиш и говориш само за София и кмета на същата. Нормите, които трябва да покриват автомобилите, не ги е измислил или определил кмета на София, нито важат само за София.

Не одобрявам и "иновативните" ЕКО категории, като те са абсолютно излишни, при досегашните прегледи на МПС. Може би ако след реална проверка на газовете (както се твърди, че вече не могат да се манипулират стойностите), за каквато се тръби в продължение на поне 3 години, автомобилът ти не покрива стоностите за документално определената му категория, а го причислят към по-ниска, но въпреки това остане в движение, за собственика все ще е някакъв минус. Така ще има стимул да го отремонтира или да го подмени, за да може да го използва в съответните зони (градски рингове), в които по принцип би трябвало да има достъп ако е изряден. В противен случай тези категории не са иновация, а са просто едно голямо НИЩО.

Асенка , Юли написа , че вече автомобил не може да отиде в по - долна категория от тази , определена му според година и Евро категория . Отделно от това не може и да се повиши , чрез ремонт , или по какъвто и да е начин . Защо говоря специално за кмета на спаси София , ти да си чул някъде да има рестрикции зимата ? Я се замисли това кога стана при нас ? Любовта към велосипеда ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат

Гвоздейков: Готви се промяна в правилата за годишните технически прегледи

Отстъпката засяга стойностите на вредните емисии, отделяни от автомобилите

 

Готви се промяна в правилата за годишните технически прегледи. Заради хаоса и проблемите след промяната на системата, вече беше взета оставката на директора на автомобилна администрация, съобщи NOVA. Транспортният министър Георги Гвоздейков обясни какви отстъпки ще направят, за да се даде гратисен период за автомобили, които не могат да минат прегледа.

 

Той беше категоричен, че не може да се промени стойността на вредните емисии, защото те са обвързани с европейска директива. В търсене на трайно решение се предлагат промени. Едното е вредните емисии да не бъдат класифицирани като опасни, което ще остави колите в движение. Другото предложение е срокът за отстраняване на такъв тип неизправност да бъде удължен от 14 на 30 дни. Работната група, която започва работа още в понеделник, трябва или да одобри предложенията, или на да направи други.

 

След промяната при годишните технически прегледи, много шофьори не успяха да минат тестовете с бензиновите си коли - най-вече заради европейските изисквания за нивата на вредни емисии. След хаоса и напрежението в пунктовете, транспортния министър Гвоздейков поиска оставката на шефа на Автомобилна администрация. И предлага промени, още от утре.

 

„Това, което можем да направим, за да облекчим притеснените хора, е автомобилите, които имат проблем с изгорелите газове да не се третират като „опасни”. Да влязат в категория „значителни”, тъй като не застрашават пряко безопасността на движение по пътищата”, каза Гвоздейков.

 

Това ще позволи на тези коли да продължат да се движат по улиците. И няма да бъдат спирани, както е досега. Гвоздейков е категоричен: промени в прага за вредни емисии не могат да се въведат. Но е готов и на още отстъпки.

 

„Този период за отстраняване на нередностите да бъде удължен от 14 на 30 дни и за такава нередност автомобилът да не бъде спиран от движение. Тук не става въпрос за намаляване на стойности, за облекчаване на режима, който изпълняваме като директива”, каза още министърът.

 

С по-трайни промени, които да решат проблема, още от утре се заема работна група. Тестово ще се следи дали анонсираните от министъра временни мерки ще променят броя автомобили, които не минават прегледа. До намиране на трайно решение, притесненията сред шофьорите остават.

 

„Карам стара бензинова кола и все още съм изключително притеснена”, сподели Десислава.

 

Автомобилният експерт Румен Дунев каза: „Моят съвет и преди да минат ГТП, да минат на сервиз, където да прегледат своя автомобил. Катализатори вече има на много по-достъпни цени.”

 

А министърът обясни - директорът на „Автомобилна администрация“ Борислав Муеров си тръгва не само заради прегледите.

 

„Забелязал съм, че той няма достатъчно инициатива, креативност, отговорност, информираност”, посочи Гвоздейков.

 

Линк към цялата статия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък започнах да си мисля.....колко ли хора ще се събудят утре с отрязани катализатори, щото на некой повече му требва?

Не че нещо, ама нещата на там отиват май

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Logrus написа:

Аз пък започнах да си мисля.....колко ли хора ще се събудят утре с отрязани катализатори, щото на некой повече му требва?

Не че нещо, ама нещата на там отиват май

Да, същите цървули дето си ги отрязаха да ги предадат на отпадъци за да спечелят и да се хвалят колко им е "тръгнала" колата, сега ще легнат под твоята за да си "напазаруват" набързо щото видиш ли в магазина цените много са се вдигнали, няма наличност и на тях им трябва, ама спешно.

 

На 3.08.2024 г. at 23:36, maxrpm написа:

Асенка , Юли написа , че вече автомобил не може да отиде в по - долна категория от тази , определена му според година и Евро категория . Отделно от това не може и да се повиши , чрез ремонт , или по какъвто и да е начин . Защо говоря специално за кмета на спаси София , ти да си чул някъде да има рестрикции зимата ? Я се замисли това кога стана при нас ? Любовта към велосипеда ... :)

Точно това, което написа Юли имам предвид и затова казвам, че тази нашенска категоризация е абсолютно бесмислена, безполезна и мъртвородена ако мога така да се изразя. Рестрикции ще има в повече градове, просто както повечето нововъведения, започват от Столицата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, Logrus написа:

Аз пък започнах да си мисля.....колко ли хора ще се събудят утре с отрязани катализатори, щото на некой повече му требва?

Не че нещо, ама нещата на там отиват май

Да бе , части от Рено на Шкодата! Аз ползвам само ако е СССР :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, ghost_rider написа:

...

Малко ми е акъла , генарацията ми е нова , само от колектора до катализатора ми е гнила на животно, виж ся кво ще направиме. На заплата ей сега,  махам тумора , от 2009та , дето няма здраво място по него ,слагам права тръба, блъскам я с биоетанол, ако мина, черпиш бира, ако не ти крадна твоя от TDI то , и аз те черпя бира ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, maxrpm написа:

Малко ми е акъла , генарацията ми е нова , само от колектора до катализатора ми е гнила на животно, виж ся кво ще направиме. На заплата ей сега,  махам тумора , от 2009та , дето няма здраво място по него ,слагам права тръба, блъскам я с биоетанол, ако мина, черпиш бира, ако не ти крадна твоя от TDI то , и аз те черпя бира ? :)

Моя си е на мястото, но вече каква работа върши е друг въпрос. Колата скоро ще стане на 300 к. 

А относно бирите не бери грижа ще те черпя дори и да не минеш, все пак ще станеш пешеходец и няма да имаш проблеми с полицията, че шофираш пиян 🤭

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, ghost_rider написа:

Моя си е на мястото, но вече каква работа върши е друг въпрос. Колата скоро ще стане на 300 к. 

А относно бирите не бери грижа ще те черпя дори и да не минеш, все пак ще станеш пешеходец и няма да имаш проблеми с полицията, че шофираш пиян 🤭

Мога да стана пешеходец , ако ми счупиш краката и капачките, до тогава ще лъжа годишния технически преглед с Биоетанол , като 16 годишен келеш за отсъствия. Най - накрая , ако ме изнервят , ще източа бензина , и да видя за какво ще ме хванат и как ще го стискат. Жалко е само че няма да е брутално бързо , като 1.9 ATD :( :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, maxrpm написа:

Да бе , части от Рено на Шкодата! Аз ползвам само ако е СССР :P

Мечтай си ти за моя катализатор....https://www.avtochastionline24.bg/walker/8349110 (само за сравнение https://www.avtochastionline24.bg/walker/7447187 - тоя трябва да е твоя)

А и аз не я мисля моята - спи на двора, пред прозореца ми, а и песа ще вдигне аларма веднага......а двор голям, няма да намерят де съм го закопал тоя дето пробва да пипа ☠️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе едно не мога да разбера. Хем искаме да ни е готино и уредено като в "белите държави", хем искаме да продължаваме да си правим каквото си искаме. Ами няма как да стане. За да сме като тях, трябва дисциплина и следене за спазване на законите (защото закони си имаме, но не и контрол). Искаме европейски заплати и европейски стандарти, но да ги получаваме с вдигнати на бюрото крака. Странен народ сме. Криворазбраната демокрация се е превърнала в свободия. Какво е това обществено мрънкане за ГТП, така и не разбрах. Гошо чади на умряло, ама колата върви повече. Иванчо махнал катализатора, за да вдигне 5-6 кончета. Хайде да ги видя двамата да се резнат някъде, примерно в Берлин. Ще им бъде за последно с тези коли. Иначе искат немска заплатка... Знам, има доста мнения, че Пешо адски много иска да му е изправна колата, ама няма пари да я поддържа. Немотия има и в "белите държави". Но Питър в Англия се справя или ако не се справя, хваща градския транспорт. Същото прави и Ханс в Германия. Автомобила е лукс и удобство, не е нещо, което задължително и на всяка цена трябва да се притежава. А като гледам междублоковите пространства в София - явно на семейство се падат по 2-3-4 автомобила...

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.