Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Телевизионни и интернет услуги.


Recommended Posts

Днес от виваком (малката буква е умишлена!) си показаха рогата! Не успяха дори месец да се одържат! Дали съм учуден? Не. Всичко до което се докоснат е унищожено!
Сега, понеже съм "тъп" и го очаквах, ми е интересно как ще ми вдигнат цената от август, при положение, че съм платил до декември ... 2025та :D 

Screenshot_2024-07-23_16-51-10.png

  • Несъгласие 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, не знам доколко и какво унищожават от Виваком, но бях до преди 2 години дългогодишен абонат на няколко адреса имено на Булсатком (за телевизия с чиния). През всичките тези години редовно имах проблем с някой отказващ да работи декодер. Загубеното време да ходя до техен офис за подмяна не го броим. Най-големия проблем беше, че специално в София често нямаха налични и трябваше да се чака. Ядосвах се, защото съм убеден, че са наясно какви копия на китайското дават на абонатите, поне да си бяха заредили офисите с достатъчно количество. Всъщност факта, че често нямаха наличен за подмяна декодер май говори достатъчно ясно колко много народ си ги сменя заради дефект. За себе си открих прилично работещо решение - в по-малките населени места обикновено имаха налични. Жена ми работи в Костинброд и започнах там да си ги сменям, винаги имаха. Накрая ми писна и прекратих всички договори без един с Булсатком. При прекратяването служителката ми обясни, че вече имат още по-нови декодери, дали съм сигурен, че искам да спра посочените услуги...

 

На повечето места си пуснах EON именно на Виваком и се родих. Готиното на Булсатком беше, че си плащам символична такса за втори приемник, купувам си чиния и гледам телевизия за смешни пари, да речем на село. Същото съм направил и в чужда държава - това е единствения договор, който ми остана с тях - за софийски адрес с допълнителен приемник, който не ползвам в България. EON е ясно, че е интрнет базирана услуга, която освен на телевизор на посочен адрес, можеш да гледаш и на телефон/таблет навсякъде. Но ако искаш да гледаш на друг телевизор, в друго населено място, аналогично на втория приемник на Булсатком доплащаш символична сума. С тази разлика, че при EON само с тази доплатена сума мога да го кача и на други телевизори, няма доплащане за втори, трети и т.н. телевизор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли, да, имаше проблеми с приемниците. Дори мрънках доста здраво и бая ги псуван, когато си ъпдейтнаха приемниците и старите просто умряха. Близо две седмици бях без телевизия. Тук говорим за сателитния приемник. От скоро, 3-4 месеца, освен сателитния приеминик вече имам и IP приемник, регистриран като втори. В началото нещата бяха добре, но от две-три седмици почнаха накъсванията на телевизията. Странно съвпадение ;) 

Отделно, всичките ми срещи с Виваком винаги са били мега изнервящи. Дори закриването на домашния телефон, в апартамент който не се ползваше, беше проблем. Да не говорим за сметките за мобилните услуги. Жената и прехвърлих телефона, защото всеки месец имаше по лев-два отгоре, като никога не е пускала СМС-и и/или звънене на "специалните" телефони. На тъщата и се появиха, без нейно желание, приложения за интернет защита, които също "крадяха" по 2лв/месец. Като се обадих и попитах "защо", отговора беше "Ами то е хубаво, че жената сигурно не знае как да се пази...". А тя ползва телефон с бутони :D 

Та предпочитам да стоя далеч от Виваком.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, аз нямах предвид само актуализирането на приемниците (декодерите), там също го ядох и от Булсатком не бяха подготвени за всички смени. Визирах периода преди това, когато нямаше актуализации на устройствата, а те просто дефектираха. При това сравнително често.

 

А за Виваком и "услуги" тип интернет защита. В А1 е същото при всяко преподписване на договор - на всички номера ми набиват автоматично и без да ме питат услуги под формата на интернет защита, портфейл и т.н. Всички са безплатни, но обикновено само до половината от времето на договора. И ако нямаш профил или не си влезеш в профила, за да ги деактивираш, в един момент се почва с по 1-2 лева за нещо, което не искаш. И "само" 1 милион абонати да наравят тази грешка, смятай прихода. Та аз вече си знам - преподписвам, изчаквам "системата да се натъкми" след новия договор (наречи го суеверие) и след излизане на втората фактура си влизам в профила и деактивирам всичко.

 

При последното преподписване преди 2 месеца с А1 ми направи лошо впечатление, че криеки се зад опазване на околната среда и неразпечатване на договорите, а полагане на подпис с електронна писалка, на практика не виждаш какво подписваш. Разчиташ само на устната договорка с консултанта, а той от своя страна, ако е дрисльо или ако му е спуснато от горе, може да ти нашие нещо, което не те кефи и не си искал. Така при предпосиването ми зачислиха някакво устройство към офис телефона, което в договора не беше упоменато като вид, а само вписано с IMEI номера си. Отидох на следващия ден да ги попитам ко е това, казаха ми, че устройство с този IMEI не фигурира в системата им. Казаха ми, че трябва да изпратя мейл към поддръжката им, а отговора от този мейл да пазя, в случай, че някой ден реша да прекратя услугата и ми поискат несъществуващото никъде устройство. Така и направих, ама сега трябва да пазя мейла кой знае колко време. Отидох и проверих - в системата им коректно е отразено всичко от мейл кореспонденцията ни. Ама след време дали ще е там...

 

Реално винаги съм заявявал желание да ми пращат новите договори с куриер. Това си е стандартна практика на А1 (за юридически лица, не знам как е за физически), защото така се води дистанционна продажба и по закон и съгласно общите условия на А1 имам право да се откажа в 14 дневен срок. Т.е. на спокойствие мога да си изчета договорите, независимо, че вече са подписани. Само тази година реших преподписването да е в магазин на оператора, за който мой избор съжалих... При Виваком незнам как е. А от Йетел с тяхното псевдо покритие бягам с 200.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Йетел и оплаквания от покритието нЕмам :) Е, не ходя по горите де. 

 

Ама "мрънкането" ми беше най-вече към политиката на Виваком. Първо ти пращат мейл "Няма да променяме ..." и след няма и две седмици "... ама леко ще ви вдигнем цените". Да, изрично са избягали да напишат за цените, а са споменали само "услугите", но политиката им е гадна. Реално, като клиент, съм поставен в стойка партер, без право на избор. И нито една институция не и пука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, Пепи. Предполагам някъде в някакви общи условия имат право на това вдигане на цената. Ясно е, че сумата е пренебрежимо малка, но е дразнещо.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PRR, според мен не би трябвало да те карат да доплащаш за периода за който си предплатил. Най-вероятно след като мине този период вече ще трябва да плащаш по новите условия. Но това са си мои размишления - във Виваком може да виждат нещата по различен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, за периода за който съм си предплатил не могат да ме пипнат. Опитат ли, ще се съдим. За спорта :)

Въпроса е, че искам още един приемник, което ме вкарва малко във филм. Но ще видим на място.

Но, пак, проблема не е в единия лев, а в манталитета и подхода към клиента. А на тази фирмичка, това им е повече от практика :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както държавната администрация спазва ЗДвП , така и частните монополисти четат законите касаещи договорите (мисля , че има такъв) .. за втора година на една уличка без нито един знак определяш правилността на паркирането , едни гащници обикалят и раздават бележки за баня (фишове за неправилно паркиране) .. разликата е , че преди две години бяха верно гащници и скъсаняци , а сега имат фирмени ЛаКоста с щемпел "Контрол по паркирането".

Тез индексации ги вкараха след Ковида в съда , ама какво стана , никой не каза.

Онзи ден около 30 мин. обяснявах на един специалист , че искам интернет и телефон на апарата и една кутийка за телевизия , на която да шервам интернет от телефона , онзи каза - няма проблем , ще си вземеш един такъв план за телефона и още един за интернет и телевизия .. само го попитах дали разбира български и си излязох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.