Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Карок - леки колебания


Милчев

Recommended Posts

Благодаря за мненията , baijoro точно е описал това , което ми хареса в Ситроена, въпроса е лошата слава на френските коли / 2 пежа съм имал- потвърждавам с радост ги продадох/, препъни камъка наистина са 3-те цилиндъра, Ц4 не върви като кола 130 кс ,бих казал все едно 100 кс  е, може да е заради автомата , все пак прави нещата по-плавни.С това окачване вози много меко , една идея повече отколкото трябва , не знам колко е стабилен в завой с по-височка скорост, иначе с лекота стига до 130 повече не съм натискал. Сигурен съм , че Камика ще върви по-добре и някак си въпреки недомислиците вътре 4 цилиндъра  / и 150 кс / ми се вижда по-надеждно във времето, отделно четох сервизните документи - смяна  на прочутия ремък но 6 г  или 100 000 км, смешното е  , че при мен на шестата година ще съм на 60 000 км и ще трябва да нарина солидна сума за ангренажа.И много грозно това недоразумение таблото на водача, само дигитален километраж , на коя  скорост е и пътните знаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.