Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов модел - Skoda Elroq


zloQQ

Recommended Posts

Със сигурност :) Само да се появи и официално в продажба. Каручката не изглежда никак лошо ... като изключим интериора :( Пак плеснат в нищото таблет, пак липса на физически копчета за климатика, шевове по таблото ... :( Имам чувството, че в последно време дизайнерите в автомобилната индустрия си нямат престава какво е това "UX" и се фокусират върху интериорни извращения с нулева фунционалност.

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Mishelle changed the title to Нов модел - Skoda Elroq
  • 2 седмици по-късно...

И аз чакам с нетърпение да видя ценовата листа на AWD версията, която за щастие този модел ще има. Жалко, че за по-малкото му братче Skoda Epiq, което също трябва да излезе скоро, не се очертава да има задвижване на всички колела. Поне за моите нужди аз се оглеждам за възможно най-компакната изцяло електрическа SUV с AWD версия, която ще излезе на пазара - независимо от марката. Наскоро Сузуки обявиха излизането на eVitara, която горе-долу отговаря на изискването ми за компактност и задвижване, но пък там ще ми трябва известно време, за да мога да се доверя, че японците са направили нещо читаво с първия си електромобил в гамата. Шкода вече понатрупаха опит и съм по-склонен да им се доверя в изпълнението - жалко само, че май пак няма да предлагат опция за 22 kW AC зареждане, на което като че ли също ще държа, тъй като напрактика 99.9% от случаите зареждам именно на AC станции, които са или безплатни или значително по-евтини, та при тях искам да мога да дърпам максимално бързо заряд. Пробегът дори не ме интересува особено, тъй като това ще е предимно градска кола, но си държа на AWD, тъй като не искам да има дори 1 ден зимата, в който да не мога да разчитам на нея, заради натрупали снегове. Със Зоето, което взех преди половин година, вече навъртях над 16 000 км за въпросното време и ще ми липсва в зимните виелици, в които няма да мога да разчитам на него и на комфортния му за градски и околоградски пътувания пробег на ток. За момента при тези условия ще трябва да разчитам на плъгин хибрида, който си има AWD, но за да ми стига зимния му пробег изцяло на ток, ще трябва да го зареждам по няколко пъти на денонощие - трябват ми около 100 км на ден, та вероятно ще правя едно вечерно и поне още едно дневно зареждане, а в най-студените дни като нищо и 2 дневни зареждания. А и размерите на Равката са малко над комфорната ми зона при късите градски паркоместа, поради което и се оглеждам за нещо по-компактно като втора кола в семейството.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.