Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трафик и организация на движението


Recommended Posts

Преди 9 часа, The Best Forman написа:

Има нещо тотално сбъркано в това кръгово към бул. Черни връх .. минах днес по околовръса към 19.00 ч. задръстването беше колосално - в локалното беше още преди болницата , а най-странното и тъпо е , че тапата се беше пренесла и на трите ленти в посока Бояна .. караш си кротко с 80 и изведнъж колоните спират рязко .. как се разминава без катастрофа таз ситуация не знам.

В сряда в 17:25 задръстването на околовръстното от Младост към кръговото опитваше да стигне Маргел Витоша.

Обаче... Черни връх не беше задръстен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни изливат бетон в новите строежи и бетоновозите спират в едното платно на спускане. Така трафика се събира в едно платно в комбинация с доста неадекватно изчакване и тапа до Симеоновско Шосе. И, понеже се задръства и самото кръгово, това афектира не само идващите от Симеоново, но и тези идващи от Бояна.

Та - да, проблем има. И да, проблема не е в самото кръгово, а в кретенийте, които се позволяват след него. И, за да не е само хейт, достатъчно е да се забрани на бетоновозите да спират в периода 7:30-10:00 и 16:00-19:00 и няма да има тапа. Ама ... трЕбе нЕкой да се напъне да си свърши раЛтата. А е далеч по-лесно да правиш нищо и да казваш "Искаме да свалим хората от колите" ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната малоумщина:

Преди ул. Филип Кутев беше с габарит от около 10 метра с тротоарите. Сега надвишава 30. Но продължителността на "жълтото" си остава непроменена - на 5 метра от кръстовището светва жълто, никакъв шанс за спиране, излизаш на червено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Поредната малоумщина:

Преди ул. Филип Кутев беше с габарит от около 10 метра с тротоарите. Сега надвишава 30. Но продължителността на "жълтото" си остава непроменена - на 5 метра от кръстовището светва жълто, никакъв шанс за спиране, излизаш на червено.

Това е добре за .. бюджета и майстора ти на спирачки ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за съседите Сърби, на магистралата в аварийната лента има маркировка за мъгла Точки и табела- ако виждаш две точки, карай със 100, ако виждаж една точка- със 60 (скоростите са примерни, не ги помня точно). Никъде по нашите магистрали няма такова маркивка, а съм я веждал и в други държави, но не помня къде. Имаша едно място по Тракия, където точно заради мъгла, беше станала доста сериозна верижна катастрофа преди години. Но наще малоумници, не могат да гепят рабатещи идеи от други места.... или не искат.....

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с точките го има почти навсякъде из Европа! Само нашите не се сещат, ама ... то маркировка няма, ние за точки говорим :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, vladkant написа:

Никъде по нашите магистрали няма такова маркивка....

Ти па са... То по 90% от нашите пътища няма никаква маркировка - тя тази боя май е единственото по-нетрайно от последните ни правителства. Имам чувството, че ползват тебешир и първият дъжд го отмива, единствената трайна маркировка у нас е временната, дето я плескат при ремонти.

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък мисля, че маркировката с точките при мъгла е за пишман шофьори!

Ти ако сам не можеш да си прецениш скоростта при мъгливо време... чакай някой друг да ти казва.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, baijoro написа:

Аз пък мисля, че маркировката с точките при мъгла е за пишман шофьори!

Ти ако сам не можеш да си прецениш скоростта при мъгливо време... чакай някой друг да ти казва.

 

Уви, приеми, че поне 80% от шофьорите са в категорията "пишман"! Т.е. такава маркировка е жизнено важна.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркировката много помага, ориентира при гъста мъгла.

 

п.п. Нещо ги обърках нещата с тези маркировки. Трябваше да прочета по-внимателно.

Имам предвид хоризонталната маркировка на пътя. С точките е някаква сигнализация .... с табели, пътни знаци.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точките са си супер за такова време особено ако човек не познава пътя и мъглата е гъста. В Бг обаче, тази маркировка ще срещне ехидна усмивка от тези за които е предназначена. Колкото по-гъста е мъглата (или силен дъжда), толкова по-бързо кара нашенския Ф1 състезател. Щото...той ли не е шофьор бе? Глей са к'во става!...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, zloQQ написа:

Точките са си супер за такова време особено ако човек не познава пътя и мъглата е гъста.

И какво ще ти кажат точките?

Приличат ми на кодовете за времето. Сякаш незнам какво да правя и без тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, казват ти - "Ако виждаш две, карай максимум с 90. Ако виждаш една карай с 50" (примерни са скоростите). И, понеже голяма част от шофьорите са "пишман", това им помага да разберат, че нещо не е наред и малко да намалят.

Аз подкрепям тази маркировка. Дори да не помага, поне не пречи. Иначе ясно, че човешката глупост е безкрайна и никаква маркировка няма да помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@joro-120L, те само подсказват/напомнята на шофьорите да ползват мозъка при намалена видимост. В щатите съм карал по пътища с такива точки (и черти) и определено е добре да ги има. За напомняне! Не ползваш ли обаче сивото вещество, нещата могат да приключат в огромна верижна катастрофа, каквато не веднъж е имало с голями материални щети и не малко жертви...

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, PRR написа:

Жоре, казват ти - "Ако виждаш две, карай максимум с 90. Ако виждаш една карай с 50" (примерни са скоростите). И, понеже голяма част от шофьорите са "пишман", това им помага да разберат, че нещо не е наред и малко да намалят.

Значи, трябва да имаш някакви отклонения, за да не знаеш къде се намираш. Това е условен рефлекс при нормалното развитие на човека. Като нямаш добра видимост, намаляваш. Като се движиш в тъмна стая, внимаваш.

До онзи ден нямаше такива табели. Карал съм много в мъгла. Един безразсъден не съм видял. Даже наблюденията ми са, че хората стават прекалено предпазливи, което не е лошо.

Кой преценява каква е мъглата и с колко да карам? Дали това е най-безопасната скорост? Колко време трябва да карам с тази скорост? Знаем, че гъстотата и местоположението на мъглата постоянно се променя. Някой ходи след/преди нея и слага табелите? Всички мъгли не могат да се обхванат със знаци. Какво правим с такива, които незнаят какво да правят ако няма знак за мъгла? Знам какво - Вървим към затъпяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, точно защото има такива, които не знаят къде са се слагат тия точки. Защото, очевидно, не могат да преценят. 

А за безразсъдните ... Не ми се говори. Карал съм с 90, почти на ръба на видимостта и са ме задминавали, като спрял! Та - кретени всякакви.

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точките са ориентир за това, каква видимост има в момента. Всекидневна може да си прецени (надявам се) с каква скорост да се движи според видимостта в даден момент. И ако се наложи да се спира аварийно - да пропусне удар в този отпред. Това не са задължителни знаци или такива, които могат да ти докарат глоба ако не ги спазваш. Това са просто ориентири за видимост в момент с ниска такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, zloQQ написа:

Това не са задължителни знаци или такива, които могат да ти докарат глоба ако не ги спазваш.

Това е ясно.

 

преди 58 минути, zloQQ написа:

За напомняне!

Да ти напомнят, че си в мъгла? И ти не знаеш? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, ама тая държава.....нема такава държава!

Не минавйте през магистрала Хемус! Два тунела в ремонт и е пълен блокаж....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, vladkant написа:

Извинявам се, ама тая държава.....нема такава държава!

Не минавйте през магистрала Хемус! Два тунела в ремонт и е пълен блокаж....

Влади, няма защо да се извиняваш. Кое ни е наред, та опряхме до пътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно задължителни са. Поне в северна Италия. Указват максималната скорост според гъстотата на мъглата. В БГ по мостове е пълно с ограничения 80 и табела отдолу при сняг, по АМ Тракия при Ихтиман в ниското има ограничения с табела при дъжд/при мъгла 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ID A написа:

В БГ по мостове е пълно с ограничения 80 и табела отдолу при сняг, по АМ Тракия при Ихтиман в ниското има ограничения с табела при дъжд/при мъгла 

Там не е мъгла, а дим като се запали сметището.

 

Другите знаци са логични. Нормално е да има хора, които не знаят, че мостовете са по-уязвими на замръзване, за разлика от земния път и изведнъж се оказваш на участък без сцепление.

За дъжда. При пороен дъжд, по наклоните текат реки по платното и знаците предупреждават за риск от аквапланинг.

На равните участъци ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, защото аз явно не съм у ред.....тежкари в аварийната лента и никой нищо не казва (освен аз), и естествено бях освиркан, осветкан, само дето не слязоха да ме бият.....прибирам се, и няква силиконка спряла на инвалидното ми място.....щот нямало място пред блока......ченгетата по магистралата си седят в патрулката на пуснати светлини, и си мислят че това трябва да ти подскаже че след замоя ще набиеш спирачки и аварийни.....щот има задръстване поради малумните ремонти които не спират от години за да се вземат и изперат едни пари.

А, и много бързи тея шкодета в аварийната лента......

Преди се радвах че не виждам шкоди да правят глупости по пътищата, ама нещо почнаха повече от беемветата.....

Побеснял съм днес на тема пътища, хора, автомобили......направо ми идва да си изгоря книжката....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

Там не е мъгла, а дим като се запали сметището.

Да, всъщност май заради запалено сметище стана мармалада там.

Но все пак за мен е работеща маркировка (точките), все някой път ще свърши работа.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тогава минавах оттам и то рано сутринта към 7. Та имаше по една катастрофа и в двете посоки и бяха пренасочили трафика през Ихтиман. И тогава станаха зверски тапи. И онези към Сф направиха мармалада и но без да са влезли в дима. Направиха задръстване.ь 

И не 50 коли накуп, а 1 не успял за спре и ударил 1 или 2 коли пред себе си , 10тина успели да спрат, пак някой не успял за спре, пак успели да спрат 10тина и така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.