Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia A7 1,8TSI


Recommended Posts

Преди 1 час, ghost_rider написа:

....

3.Някой от вас използвал ли е PDR услуги? Имам 2 леки забележки, които си мисля дали да не отстраня с този метод, сигурен съм, че е постижимо, но дали е финансово рентабилно?

Като се има предвид цената на боядисване на детайл в момента е повече от рентабилно .. отделно не товариш колата с излишно тегло кит.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, ghost_rider написа:

1.Правилно ли разбирам, че автоматичните чистачки работят, когато включа лоста на първа позиция - интервал?

Да. И на Супърба е така. Освен това имам и един превключвател отгоре на ключа, с няколко положения за чувствителност на сензора за дъжд. Предполагам, че и при теб го има.

 

Преди 13 часа, ghost_rider написа:

2.Имам осветление в краката, което се димира. Понася ли обикновени диодни крушки или трябва да са от скъпите? Според вас има ли смисъл да ги сменям, вероятно ще изгубя димирането?

Тук съм пас. Карам си с оригиналното осветление. Даже ми харесва мекотата и дискретността на светлината.

 

Преди 13 часа, ghost_rider написа:

3.Някой от вас използвал ли е PDR услуги? Имам 2 леки забележки, които си мисля дали да не отстраня с този метод, сигурен съм, че е постижимо, но дали е финансово рентабилно?

Ползвал съм. Беше натиснат задния капак, като купих колата. Така и не разбрах поради каква причина. Закарах я в Пв. при майстор и го изпъна, като нов. Заслужава си всеки лев тази услуга. Тогава ми взе 250 лв./2019та г./ Толкова бе и експертната оценка по каско. Но, там смятат боядисване.

Както каза Гената, избягва се кит и боя. Я ти оцелят цвят, я не. Зависи и какви бои и лакове ползват. Изпичането на боята. Уменията на майстора. И не на последно място - По добро боядисване от фабричното, няма!

Боя, само при невъзможност да се оправи с ПДР.

 

преди:

66620633_328336928118962_7501960788274315264_n.jpg.d80aa526b4a5c2a4508d53518d8d3275.jpg.29009781f5741ebee3f3bd3f12099b6e.jpg.ce3b5b52a41eb49301939ab990c3946a.jpg

 

69869921_2464650773824102_6842497830175637504_n.jpg.7897b61eb58c88fcf6629e39b753759e.jpg.6402ff0d25faaa0620badfe4708a1fe4.jpg

 

след:

69695356_701350220329544_6046544225909080064_n.jpg.1e074ba43f8d67bbc11e89cfd994ae7d.jpg.30d2ef0a14b9aca3db5e856fed89ffb3.jpg

 

69594242_364201337821522_9097947708932489216_n.jpg.5a1eae84b4258627339c2c82459e407e.jpg.853c56d81923d6bc2a565a9e39b7137a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, The Best Forman написа:

Като се има предвид цената на боядисване на детайл в момента е повече от рентабилно .. отделно не товариш колата с излишно тегло кит.

Определено предпочитам да не боядисвам, а и за толкова малко -почти незабележимо не бих го правил въобще. Просто ми го описаха по каското (също леко натиснато на задния капак) и знаете, ако стане нещо, ще пия една студена вода.

 

преди 30 минути, joro-120L написа:

Да. И на Супърба е така. Освен това имам и един превключвател отгоре на ключа, с няколко положения за чувствителност на сензора за дъжд. Предполагам, че и при теб го има.

Аз си мислех, че точно превключвателя не трябва да го има, но явно функцията му в случая е да променя чувствителността на сензора.

 

Относно осветлението, не ми е на дневен ред, но просто исках да знам дали могат да се получат нещата и с диодни крушки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Аз си мислех, че точно превключвателя не трябва да го има, но явно функцията му в случая е да променя чувствителността на сензора.

Да. С други думи - регулира интервала или паузата на чистачките. Мисля, че беше с четири позиции/опции.

 

Преди 1 час, ghost_rider написа:

Относно осветлението, не ми е на дневен ред, но просто исках да знам дали могат да се получат нещата и с диодни крушки.

Исках да кажа, че не мога да ти помогна. Карах ги наред въпросите, че сме на нова страница и да се виждат. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.11.2024 г. at 22:37, РусенскоВарено написа:

По първия въпрос, да, при включени на първо положение от лоста на чистачките, колата сама ги активира  и управлява нивото на интензитета им, в зависимост силата на валежа.

 

За 2 @JORDITO да се произнесе, аз съм доволен от жълтавата светлина при мен в краката отпред и отзад.

 

За 3 колегата @pepi неколкократно е ползвал услугите на този сервиз и е доволен, а той е изключителен педант:

 

https://www.facebook.com/share/15mP5Wrf2e/

относно 1 ... като има плеснато насекомо/мърсотия и тн горе по-средата на стъклото около датчика и забравяш за управлението :ДДД. Същото важи и за автоматичните светлини. 

относно 2 ... Жоро е правилния човек, мисля че е до прекодиране или правилни диодни крушки. 

относно 3 --- и Гената има сериозен опит, може да даде контакт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Като за 2 месеца изминали от последното писане се случиха някои неща.

На първо място се газифицирахме. Знам, че много от вас не биха го одобрили или направили, особено на тази цена, но ако всичко е наред, се очертава колата да минава повечко километри на годишна база и смятам, че инвестицията ще се изплати. Системата е Prins VSI-3 DI. Дават я с до 5% консумация на бензин. Засега не съм успял да засека колко бензин харчи, но ще го видим това. Газта за тези ~2500км e под 10л/100км, може би дори под 9,5л/100км и то предимно градско. Бутилката е 48л ако не греша. Събира 37л. Засега минавам до 400км с едно зареждане. За пълначката имаше място и ми я монтираха при гърловината за бензина, така че всичко е прибрано.


В края на Ноември се оборудвах и с някакви 4,5D гумени стелки. Важно ми беше, шофьорската да покрива по-голяма площ и особено под педалите, затова се спрях именно на тези.
20250129_182106.thumb.jpg.7a1b876b7185f55fa3e47475d2cd1989.jpg
Обявата ми попадна случайно от някоя от Фейсбук страниците за Шкода. Имат и 5-то парче за тунела, което се захваща за двете задни стелки, което също ми е полезно, че голямата госпожица не стои мирна като спрем някъде и така се запазва малко повече чистотата на мокета
20250129_182244.thumb.jpg.d36b4c80b9618bdcf880ae8aa338b9d7.jpg

20250129_182305.thumb.jpg.eb6f43736e436caefffc89f9090ad3d6.jpg

(както се вижда не и на пластмасите и кожите покрай нея, но те поне лесно се чистят). В комплекта има фиксатори за задните стелки към мокета (отпред колата си има фабрични), но засега не съм ги сложил. Може би по-нататък, ако видя, че се местят. Стелките са “Sahler” и по описание са съвместими с Октавия 3 и 4, та ако някой има интерес може да ги пробва. Доволен съм.

2-3 дни по-късно получих това от китайците - CarlinKit 5.0 за безжична връзка на телефоните с медията и така не използвам кабели. Медията си има активиран Smart Link, явно затова и картите на фабричната навигация не бяха ъпдейтвани, откакто колата е излязла от завода.

Най-важното е обаче е, че отстраних един шум който ме притесняваше още от първите дни.

Шума беше виене при потегляне със завит волан, на първа, втора и задна. След четене и проучване, разбрах, че и чисто нови коли са имали такъв шум и първоначалната препоръка е смяна на маслото на скоростите. Тази 6-степенна ръчна кутия се слага на много коли с до 250Nm въртящ момент и проблема е известен в ЕТ и всъщност не само в България. Проверих за оригинално масло, очаквано, цената беше висока. Изненадата ми дойде след като ми казаха, че има модифицирано масло за виещи диференциали, което пък беше 3-4 пъти по-евтино . В крайна сметка си взех една туба Ravenol,

Im1zVaO.thumb.jpeg.c23cd1f5fb6402ad5fff70039d302aa8.jpeg

която си отговаря по спецификация за щастие и на старата кола, та смених маслото и на двете. При източването ми направи впечатление, че като количество отговаря на това, което трябваше да е, но за 120к км, беше доста черно/мътно.Въпреки че не очаквах мигновена промяна, такава имаше, но понеже не бързах да се радвам, продължавах да се ослушвам, а шума вече го нямаше. И така вече над 400 км съм минал и смятам, че проблема е решен.
Нямам снимки от процеса, защото не се сетих въобще да снимам, а и няма нищо специално за показване. Единственото, което е нужно е шестограм 17мм за пробките за източване и наливане. Добре че един комшия имаше и ми услужи, че в магазина бяха изчерпани, иначе щях да си купя. Другите нужни инструменти бяха торкс (или иначе казано еврейска звезда) 25, за кората под двигателя и шприц. Може да се зареди и отгоре с маркуч и фуния, ако нямате шприц, но аз съм се обзавел. И на предишни мои коли съм сменял масло на скоростите и особено след този случай силно препоръчвам смяната, макар и много хора да твърдят, че ръчните кутии не се обслужват.

В Събота използвах хубавото време да измия колите, че вече не им се познаваха цветовете и успях да си монтирам новите задни калобрани, които взех от ЕТ за крупната сума от 25,48 лева.
20250125_141802.thumb.jpg.d916e910c29ccced5f7e1bbe306ba7fe.jpg

 

20250125_144549.thumb.jpg.ec2c46abff13c228fa7d6861a055d6dc.jpg

 

20250125_171137.thumb.jpg.15efe2030c029eca4e7cde4302a51464.jpg

Трябва да си взема някаква химия за джанти и гуми, че тая помия дето газим по улиците няма измиване само с вода и четка. Гумите изглеждаха, все едно съм бил на офроуд и то след миенето!

20250125_171147.thumb.jpg.ee3869b6fa10fd8fa0eaa844e7f03001.jpg
По-горе бях споменал за опита ми с части от морга. Оказа се, че и аз съм в грешка и цената на нови оригинални била още по-ниска. Е, сега вече има завършен вид поне за мен.

И последната новост (засега), която добавих е една готина табла за задния номер.

20250126_163156.thumb.jpg.50ddbe65722a49eade305822562430df.jpg

🤘

20250126_164140.thumb.jpg.e70e559601f1088d92a70bcc8aadb038.jpg
Ще ме извинявате, че не е клубна, но не можах да дочакам да си взема, а вероятно ще сложа една на предния номер. Тази ми отлежаваше ~10 години в един кашон и реших най-накрая да си я монтирам точно на тази кола. Харесва ми как стои.🤘

  • Одобрявам 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.11.2024 г. at 9:08, cuca7 написа:

Хува кола. От снимката ли е, или дневните жълтеят нещо? И за огледалата не се коси, моята служебна има, и ги изключих още докато подписвах ППП.

Благодаря, и извинявай за прекалено закъснелия отговор, явно съм чел през ред. За щастие жълтеникавия цвят е (д)ефект от снимката. Засега си светят съвсем беличко лентите. Мисля да им намаля малко интензитета, та ако може да греят по-малко с надеждата да запазя светловодите за по-дълго, но още не съм я закачал на компютъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какво ви е мнението за ветробраните? Не съм пушач, знам че за пушачи е доста удобно, но мен това не ми е определящо. По скоро се чудя дали да сложа поне отпред, защото понякога обичам да си свалям леко прозореца и ако вали няма да влиза вода. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пушач и на едната кола имам ветробрани. Удобни са при пушене, а и като вали наистина не влиза вода, стига да не отваряш много прозореца. На Шкодата нямам и понеже също имам навика да държа прозореца леко отворен, понякога усещам как ми продухва главата и врата. Чудих се дали слагам и на нея, на тоя етап не ща, ще си карам така, но си е удобно с тях. От естетична гледна точка, всичко е въпрос на вкус.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возих се в Октавия с ветробрани отпред и отзад и мнението ми е, че усилват шума.

От друга страна много добре стоят и отварят колата.

Ако така съм я купил бих ги оставил.

Ако е била без ветробрани, не бих купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ghost_rider написа:

Интересно ми е какво ви е мнението за ветробраните? Не съм пушач, знам че за пушачи е доста удобно, но мен това не ми е определящо. По скоро се чудя дали да сложа поне отпред, защото понякога обичам да си свалям леко прозореца и ако вали няма да влиза вода. 

Аз съм ЗА - зиме карам с открехнат поне шофьорският джам. Лятото не затварям докрай дори на магистрала (климатик не ползвам). Без тях става течение в колата, а и е по-шумно. Стъклото свалено малко над долният ръб на ветробрана ми е достатъчно за да се проветрява колата, без да ме бие директно във врата струята.

При дъжд допълнително помагат - отворените прозорци намаляват запотяването на стъклата.

При слънце - вършат работа и като сенник в горната част на стъклата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох рекламните материали на BRC България за тази революционна ситема и ми стана интересно - какъв е реалния разход на газ , при положение , че променят храненето от директно в предкамерно впръскване ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах и по-горе, към момента разхода е под 10/100 газ, при смесено каране. Не съм навъртял достатъчно километри, за да си направя засечки при само извънградско и само градско. Не знам и колко бензин изгаря. Бързо прехвърля. Сутрин я вадя от гаража в който е поне 13-15°C и за около 2 минути клапана отваря, а като се затопли ще е още по-бързо. Предполагам знаеш, че тези двигатели фабрично са с 2 комплекта дюзи. MPI  и директно впръскване. Но няма да крия, че не знам как точно работи системата. Мисля че на няколко такта впръсква по един такт бензин, чрез дюзите в горивната камера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ветробраните съм. Тия на Хеко са доста добре изработени.

За газта ми е интересно, моля да споделяш всичките ти впечатления. ТСИ на ЛПГ няма много.

А аз съм фен на гаста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека покарам още няколко месеца, да се навъртят километри и да натрупам впечатления и ще споделя. Към момента не мога да кажа много, освен че не откривам никаква разлика във вървежа, (не че съм и натискал чак толкова). Уредбата я мислих още преди да взема колата. Има Полски системи KME. По-евтини са от Prins, но при тях разхода на бензин е по-голям процент, така че и самото възвръщане на инвестицията би било бавно и икономията, която би следвало да се генерира, би била по-малка.

Prins го дават с 3 години гаранция, без оглед на километрите. Доколкото разбрах, софтуера е заключен и не може да се правят настройки, без намеса от Prins, но той е разработен за всеки тип двигател и не би следвало да има такава необходимост, а монтажа е "plug & play". Филтрите също се записват (кодират) при смяната им и са по-скъпи. Има прпоръка и да се зарежда със 100 октанов бензин, което също рефлектира ценово върху възвръщането на инвестицията, но това не ме притеснява.

 

За ветробраните, имам някои резерви, та затова още не съм взел. Монтирал съм на чужди коли, но на моя не съм слагал все още. Притеснява ме, че ще раздърпат уплътнението на прозореца и ако реша или по някаква причина се наложи да ги махна, може да започне да шуми и да вее от там. Визията я приемам със и без, не бих казал че ще загрозят колата.

Аз си ползвам климатик, е не правя хладилник в колата, но гледам да е някаква поносима температурата, да не пътуваме всички в собствен сос. Точно при дъжд и повишена влажност, биха ми били полезни, защото с леко открехнати прозорци, хем няма да влиза вода, хем ще се проветрява и изчиства по-бързо запотяването. Към момента за целта ползвам климатика в единичката, а тази е с климатроник и доста по-бързо и лесно се случват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.