Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Двигателят вътре е като нов! Карана е с хубаво масло. И сменяно навреме.

  • Благодаря 1
  • Отговори 111
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • ghost_rider

    37

  • joro-120L

    14

  • b3lq7a

    9

  • Mirrko

    6

Публикувано

Малко разкрасителни процедури от вчера.

Полиране на фаровете и защитаване с безцветно фолио.

img_1_1754466760501.thumb.jpg.04d2354c56dc5a0c0d2928fca3471a2f.jpg

 

img_2_1754466773674.thumb.jpg.31a1f1e03e3f9bd183ca98671a1ac086.jpg

  • Одобрявам 2
Публикувано
Преди 4 часа, ghost_rider написа:

Малко разкрасителни процедури от вчера.

Полиране на фаровете и защитаване с безцветно фолио.

img_1_1754466760501.thumb.jpg.04d2354c56dc5a0c0d2928fca3471a2f.jpg

 

img_2_1754466773674.thumb.jpg.31a1f1e03e3f9bd183ca98671a1ac086.jpg

Доста добре :) а сега ако дадеш и ориентировъчна цена и къде

Публикувано
Преди 3 часа, Mirrko написа:

Доста добре :) а сега ако дадеш и ориентировъчна цена и къде

 

Screenshot_20250806_105347_Chrome.jpg

120 лева без шлайфане. Запазва се фабричното покритие.

Ако е много зле стъклото, изгоряло, пожълтяло и т.н, си трябва шлайфане - сваляне на фабричното покритие. Съответно цената става 160 лева. Това е с по-дебело - самовъзстановяващо се фолио. Има и по-тънко, респективно по-евтино, но не мога да ти кажа колко точно.

 

Публикувано

Много добре е станало, аз също се замислям да слагам 👍

Публикувано
Преди 1 час, sando2 написа:

Много добре е станало, аз също се замислям да слагам 👍

Привет, не се замисляй. Това една от най-добрите инвестиции за момента и за бъдещето на светенето :)

 

Аз отидох при ProTint (има доста добри мнения за него), сложи ми PPF фолио (самовъзстановяващото) на чисто новите фарове (за ОК3) и до момента година и половина е суперско.

 

Струваше ми 100лв и 7г гаранция на фолиото (фаровете не си ги бях монтирал на колата все още).

 

Поздрави! :)

  • Благодаря 1
Публикувано

И при мен се появи теч на масло от мотора… Пепи разбира се ще я прави и присъдата е гарнитури на вариатори, горна гарнитура на агренажен капак и гарнитура картер! Поръчах всичко от ЕТ с експресна доставка DHL, в случая не мога да ползвам отстъпка и 50лв е цената на доставката. Всичко излезе под 200лв. Интересно е, че в София на по ниски температури тук, няма теч, течеше последните дни при над 40гр доста. Тотална простотия е пластмасовите капаци и картер на този мотор! Проверих предписанията за смяна на тези гарнитури и дават болтове със силикон, а за вариатори и ролките с болтовете, заедно с капака (основата). Цената не е малка и реших да сменя само гарнитурките, все пак видимо от тях омаслява. Очаквах и картер, видимо не се вижда гарнитура, а се оказа, че има но е отвътре. 
 

пс. При теб направо няма теч, като гледам снимките. При мен всичко в задната част долу и отляво от горе до долу е с масло, а капки се виждат отляво на картера с чисто масло. Няма да се изненадам, ако се наложи и още нещо да сменя, но ще се види във времето. 

Публикувано

Абе да ти кажа за мен си беше сериозен теч. Жегата със сигурност предразполага още повече. Картерите, а и другите пластмасови капаци са податливи на изкривяване. Те металните се кривят понякога, така че не е изненада, но е неприятно. Аз четох сервизното ръководство и там пише, че се сменят болтовете. Сменяй сега гарнитурите и я измий за да може да се следи по-лесно за останали други течове. Вземи 2-3 флакона Brake cleaner, да може Пепино да ги изпръска и да изчисти доколкото е възможно, а после може и миенето накрая и не бързай да слагаш кората отдолу.

  • Одобрявам 1
Публикувано
На 9.08.2025 г. at 9:21, ghost_rider написа:

Абе да ти кажа за мен си беше сериозен теч. Жегата със сигурност предразполага още повече. Картерите, а и другите пластмасови капаци са податливи на изкривяване. Те металните се кривят понякога, така че не е изненада, но е неприятно. Аз четох сервизното ръководство и там пише, че се сменят болтовете. Сменяй сега гарнитурите и я измий за да може да се следи по-лесно за останали други течове. Вземи 2-3 флакона Brake cleaner, да може Пепино да ги изпръска и да изчисти доколкото е възможно, а после може и миенето накрая и не бързай да слагаш кората отдолу.

Принципно от опит знам, че на топло има разширяване/отпускане на материалите (примерно на неръждаема стомана профили фиксирани с неръждаеми болтове при под нула градуса къса главите, при стъкла захващания с болтове пак се оставя хлабина в диаметъра на отвора, и те се свиват/отпускат. Така че, вероятно при картера с тази гарнитура под нивото на външния ръб на капака и както се захлупва блока като се монтира този пластмасов капак… като отпусне и да пропуска. На картера не даваха смяна на болтове, само на вариаторите, но Пепи каза, че се стягат малко и така го реших. Прибрах се в София само да я оправя и пак заминавам, няма да имам време да тествам. 

Публикувано
На 6.08.2025 г. at 21:49, BlackSpot написа:

Привет, не се замисляй. Това една от най-добрите инвестиции за момента и за бъдещето на светенето :)

 

Аз отидох при ProTint (има доста добри мнения за него), сложи ми PPF фолио (самовъзстановяващото) на чисто новите фарове (за ОК3) и до момента година и половина е суперско.

 

Струваше ми 100лв и 7г гаранция на фолиото (фаровете не си ги бях монтирал на колата все още).

 

Поздрави! :)

Тия ги прескочих, че са много на неудобно за мен място, ама ще се прежаля :)! 

  • Одобрявам 1
  • 1 месец по-късно...
Публикувано

Включвам се с един по-съществен ъпдейт.
За рождения си ден получих подарък от брат ми - камера за заден ход - оригинална с пръскалка за измиване.
20250806_200642.thumb.jpg.cc40846c2b607e2ce5b0b1e34a944e0b.jpg

 

20250806_200657.thumb.jpg.d60e89b707883d24681771dbaa0b18e6.jpg
Един ден се хванах и поразглобих тук-там, прекарах кабелите до медията (в жабката). За прехода от капака(вратата) към купето си взех оригинално гофре от ЕТ, защото при мен всички комуникации минаваха само в лявото.

20250805_173900.thumb.jpg.2a655f2cd52b5cd4c713455a942a8d68.jpg

 

20250806_211448.thumb.jpg.13ef0e7740f7b705c4d28325ec8f7e9a.jpg

 

20250806_200731.thumb.jpg.db5741913e09f4c6c11fd761cb5fdb7f.jpg

 

20250806_200844.thumb.jpg.c5dbb91de42a4c8faf866eca6c7cc4b4.jpg

 

20250806_225708.thumb.jpg.87f713ecdc62a510c935b17b3ced2fd5.jpg

 

Мисля, че само автомобили с ел. амортисьори имат второ гофре в дясно, а аз нямам такива и вкарах кабелите в него. Помогнах си с малко информация от briskoda относно пиновете за свързване. С камерата си имаше разклонител за водата с ~25 см. маркуч - явно за модел при който пръскалката за задното стъкло е в оста на моторчето за задната чистачка (мисля че парт номера беше за Супърб 3), а при мен пръскалката е горе в третия стоп. Е купих си 2 метра маркуч и захраних системата. Пръскам на задното стъкло - мие се и камерата. Предполагам така е и при фабричното изпълнение. Взех си маса от купето, а захранването почти фабрично от таблото под волана, защото в гнездото от което трябваше да го захраня си има бушон с доста консуматори и го захраних от отделен предпазител. Лесното мина, остана да кодираме. Тук се включи и брат ми и камерата заработи!

IMG_20250907_205101.thumb.jpg.6296ba4a48dd6344c030237a8bb15b4b.jpg

 

IMG_20250907_205112.thumb.jpg.505de25248ba024b5e64f4ee7899766f.jpg

Не е просто видео сигнал, има си и CAN комуникация, показва си радуса на завиване при въртене на волана, има си и стълбицата за близост. Все още не я използвам много активно - имам предвид, че не и обръщам особено внимание, въпрос на свикване, но за в гаража особено не ми е необходима. Е навън на някое късо място за паркиране си ми върши чудесна работа. Надявам се и жената да я оцени. Като заключение мога да кажа, че съм доволен от новата придобивка!

Заедно с кодирането на камерата, използвах момента да намаля интензитета на дневните LED светлини - нещо което планирах отдавна. От 100% ги намалих да светят на 65%, което е съвсем леко забележимо и то на тъмно. При включени къси светлини пробвах да ги изключа изцяло - 0%, но тогава ми излезе грешка на таблото и се принудих да ги пусна отново. Мисля че стандартно бяха на 35%, сега са на 30% и няма грешка. Надявам се да по този начин да ги запазя за по-дълго, че като гледам доста често се разминавам с Октавии и Супърби с по един или 2 изгорели светловода и едва мъждукащи в жълто светлини, а самия ремонт не е лесен и евтин, защото трябва да се сваля стъклото, което си е тънък момент.

Монтажа на камерата за заден ход, беше съпроводен с монтаж на още 2 камери, а именно видеорегистратор. Нарочно ги направих заедно, защото не ми се искаше да разглобявам корите по няколко пъти. Задната камера я позиционирах точно в средата на стъклото горе, а предната застана много добре зад огледалото и от позицията на водача изобщо не се вижда и не дразни с присъствието си. Единствено може би трябва да и променя чувствителността на шоковия сензор, защото с нашите "прекрасни" пътища постоянно ми заключва файлове като инцидентни събития. Видеорегистратора е 70mai Dash Cam 4K A810 предна и задна камера. Не е евтин, но след като през годините съм изпробвал и използвал различни марки и модели, реших да вдигна нивото и не съжалявам.

Междувременно подмених цялото интериорно осветление с LED. Самите крушки бих казал, че не са по-силни от обикновените, просто светят бяло и нямат проблем с димирането на осветлението в краката. Не съм ги подбирал специално, евтини бяха.

 

  • Одобрявам 2
Публикувано

Нямах идея,че има миеща се камера при О3. Супер изглежда!

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.