Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Обслужване


Вели

Recommended Posts

Здравейте колеги. Предстои ми смяна на ангренажен комплект и водна помпа. Майсторът ми твърди, че имало и друг ремък освен ангренажния и пистовия, на маслената помпа, трябвало и него да сменим. Той се намирал вътре в картера, за да се смени трябвало да се източи маслото и т.н. Също така в ангренажния комплект е имало и термостат, хубаво е било и той да се смени. Въпроса ми към вас, които са минали през този път е наистина ли така стоят нещата? Колата е Октавиа 3 1.0 тси 115 к.с. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ремък в картера не е ли само при 2.0 ТДИ (разсъждавам на глас) .. инак наистина не е зле да се смени водната помпа с термостата и ремъка към нея (поне за 1.2 ТСИ знам , че са два термостатите в корпуса на водната помпа , единия мисля се сменя , другия само с корпуса).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.