Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода Румстър 1,2 TSI 105 PS - двигателят не гасне при изваден контактен ключ!


sea-wolf

Recommended Posts

Добър вечер на всички!

Извинявам се на модераторите, ако такава тема съществува вече, но не можах да намеря нищо подобно на проблема, за решението на който бих желал да получа  информация и/или помощ! 

Нов съм във форума, макар от доста години да карам шкода.

Ситуацията е следната: Тази вечер, след като паркирах пред дома си, обичайно изгасих двигателя и извадих контактния ключ, но за мое учудване двигателя не спря, а продължи да работи. Вкарах отново ключа и повторно го извадих - резултат нулев! Двигателят спря, след като изключих късите светлини (при изваден ключ), но преди това индикаторите на таблото примигнаха няколко пъти, чуваше се щракането на някакво реле и на дисплея изписа: Wegfahrsperre, сиреч имобилайзер, доколкото си го преведох. Днес на два пъти заварих чистачките си спрели в горна позиция без да съм ги използвал, още повече на паркиран автомобил ..., а също така внезапно спря да работи и задната чистачка. Знам, че шкодите имат проблем с ел. инсталациите и веднъж вече "имах роля в този филм". Чел съм и ми се е случвало двигател да "гасне" при движение, но за пръв път през практиката ми на водач на МПС ми се случва да НЕ гасне. За уточнение ще кажа само, че при стартиране на двигателя с включени дневни светлини този проблем го няма, само при включени къси/габарити. Ако някой от вас е имал подобно приключение ще се радвам да сподели опита си с мен. 

Спокойна вечер на всички и благодаря за отделеното време!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че колегата izolini ми е разказвал за такъв проблем с дизелов Румстър и ако помня правилно проблема е бил в снопа на петата врата , но като прочете темата , сам ще сподели.

До тогава за най-сигурно гаси двигателя на скорост , инак съществува опастност за бордовата електроника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа в освен в снопа на петата врата и в главния кабел между двигателния отсек и купето - части от него бяха изгнили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за насоките! След днешните експерименти и аз се ориентирах към снопа кабели на петата врата. Най-изненадващото беше, че когато я отварях се включваха предните чистачки :) . В кая на краищата я заведох на "доктор", до който стигнах благодарение на един любезен младеж в Gunter service Varna. Да е жив и здрав, независимо дали чете постовете във форума. Свърза ме с Автоключар Ясер ( до ВиК Варна) и този човек ми върна усмивката на лицето! Жив и здрав да е! Оказаха се два проблема. Първият е бил в ключа за светлините на таблото - нагорели контакти и окъсяване, заради което двигателят не е гаснел. Вторият проблем са били три скъсани кабела в снопа на петата врата. Сега всичко е наред .... до следващите кабели  :) :) :) 

Лека вечер и по-малко проблеми с колите, а най-добре - никакви!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.