Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

(Не)Организация на движението


PRR

Recommended Posts

На 13.02.2025 г. at 18:36, axel написа:

И каква е разликата тогава между тези две маркировки тогава? Когато е отляво една, пък отдясно другата?!

IMG_2063.jpeg.268e16f9d6f3adcc88251b9334522d60.jpeg

Тук според мен (не според правилника, щото явно съм го забравил и не съм си ъпдейтнал знанията), е позволено изпреварването само да движещите се в посоката на синия автомобил. И е забранане изпреварването в посоката на червения автомобил. 

Както беше писал @The Best Forman за видимостта, мисря че и това е фактор за такава маркировка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 302
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    79

  • The Best Forman

    61

  • PRR

    52

  • vladkant

    30

преди 41 минути, vladkant написа:

Тук според мен (не според правилника, щото явно съм го забравил и не съм си ъпдейтнал знанията), е позволено изпреварването само да движещите се в посоката на синия автомобил. И е забранане изпреварването в посоката на червения автомобил. 

Както беше писал @The Best Forman за видимостта, мисря че и това е фактор за такава маркировка

Точно такава е.

А в Македония я има на трилентовите шосета. Имаш две ленти в едната посока (обикновено в изкачването, както е и на нашата територия) с прекъсната маркировка между тях. Насрещното в участъците с видимост има точно такава маркировка от прекъсната плюс непрекъсната. Което си е много умно, защото вместо да е блокирано зад непрекъсната линия и да висиш като сопол зад някой бунак, който на ограничение 90 се пуска по инерция с 40-50, както правят примерно от гара Владая до караулката на входа на София от към Перник, можеш да си го прескочиш без да нарушаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази двойна прекъсната линия се използва, когато се променя посоката на движение на лентата. Имаше такава на моста при влизане в Стара Загора, но отдавна го разрушиха и реконструирана.

Идеята е, примерно при 3 ленти, в час пик сутрин да пускаш 2 ленти в посока на излизане и при час пик вечер да има две ленти при влизане.

Понеже посоката на дадена лента се променя, затова винаги е разрешено престрояване надясно. Примерно не виждаш знака, не си сигурен дали още е отворена за твоята посока, трябва да се престоиш вдясно. В ляво преснояване, само след знака. При свършване на лентата , Х на таблото, трябваше преди него да се престоиш вдясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.