Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

(Не)Организация на движението


PRR

Recommended Posts

Отговорността за пътната безопастност се носи от шест министерства , четири агенции и 265 общини .. а сега да ви е ясно , защо на никой не му дреме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 413
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    92

  • joro-120L

    92

  • PRR

    73

  • vladkant

    31

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

Отговорността за пътната безопастност се носи от шест министерства , четири агенции и 265 общини .. а сега да ви е ясно , защо на никой не му дреме.

И знаците също 🤣

489159974_1144889787683237_8719546600151188184_n.jpg

  • Объркан съм 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно - за три седмици втори ТИР се обръша , този път при Горни дъбник .. вярно , че там от време оно има случаи да се обръщат ТИР -ове (много ракия сме изпили от портокали , мандарани и др.) , ама що пак пътя е виновен , защо никой не се разрови да види какво се случва в тази фирма превозвач 🥺

И се почна с рекордите изчислени от тол камерите .. 200 км. средна скорост по наще пътища верно ли може да се направи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Горни Дъбник пътя е такава салата от кръпки, коловози и напречни неравности, че там и Ролс Ройс с предварителна настройка на окачването може да се побърка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убу де , ама по тоз път минават и други ТИР ове , защо само на Дискордия са търкалят .. скоро гледах и трети на друг път пак в дерето .. със сигурност не са толкова неизправни , при положение , че са сравнително нови машини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, The Best Forman написа:

...

И се почна с рекордите изчислени от тол камерите .. 200 км. средна скорост по наще пътища верно ли може да се направи ?

 

Ключов въпрос в случая е каква е времевата база при това измерване, дали часовниците на камерите участвали в него са синхронни (дали е един и същ), или всяка камера самостоятелно маркира снимката с момента на снемане. Също така, с каква дължина е контролираният участък от пътя. Ако часовникът на първата камера изостава от този на втората, минаващ автомобил ще изминава контролирания участък за уж по-кратко време и измерената му средна скорост ще е по-висока от реалната такава.

Средната скорост на МПС в даден участък е интегрална величина и е винаги по-ниска от максималната моментна за същия участък. Т.е. излиза, че нарушителят с 200-те км/ч реално може да е карал даже още по-бързо, ако участъкът е достатъчно дълъг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, Peter_CLX написа:

.., дали часовниците на камерите участвали в него са синхронни (дали е един и същ), ...

Отдавна всички използват GPS за синхронизиране на времето. Отделно, че и GSM мрежите също имат синхронизация на времето. Та това е най-малкия проблем.

Въпроса е, че в момента няма дефиниция на "превишена средна скорост", т.е. ще те глобят по схемата за "превишена скорост" и отчетеното превишение ще е в пъти по-ниско от максималното. Дори си мисля, че ще е нищожно, предвид, че 10km/h средно превишение ще се равнява на 20+ реално. 

Освен това, пракиката в други държави, където отдавна практикуват "средна скорост", е да се засича в определени участъци, а не от начална до крайна точка. Просто има твърде много "алтернативни" маршрути. Та, предполагам, и тук ще бъде така - примерно участъка от 5ти до 20ти километър на магистралата, след това от 20ти до 25ти, след това от 40ти до 50ти и т.н. и т.н. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.04.2025 г. at 20:33, Izolini написа:

При Горни Дъбник пътя е такава салата от кръпки, коловози и напречни неравности, че там и Ролс Ройс с предварителна настройка на окачването може да се побърка.

Сега се сетих .. от първия разклон докато подминеш Лавровия парк ограничението е 60 .. тоз да се изтъркаля дали е бил с около 60 или са приблизително/около :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един от първите репортажи от катастрофата (май беше на бТВ) зад репортерката докато говореше един камион, баш на Дископатия, направи слайд на ремаркето, ама го хвана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Izolini написа:

На един от първите репортажи от катастрофата (май беше на бТВ) зад репортерката докато говореше един камион, баш на Дископатия, направи слайд на ремаркето, ама го хвана.

Демек карат с точно около 60 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм в час много с тировете. Но не смятам, че там скоростта е толкова водеща. За сметка на това от хора, които са в час знам, че масово се карат с брутални претоварвания. Та ако нещо е смятано за 20 тона, а носи 26 примерно, предполагам, че окачване, спирачки и прочие отиват на кино.

Тука пак опираме до кой го позволява (ИААА), нали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези, които осъществяват международен транспорт не, защото на границата ще ги спипат.

Но тези, които се карат само в България, особено самосвалите, се претоварват немилостиво. Пред мен от асфалтовата база на комшиите един Мерцедес 4141 излезе на кантара 65 тона. Когато си отивам към базата мога да кажа дали на Боснек има екип на ДАИ само по това колко камиона седят по банкетите на отбивката към кариерите и чакат. Даже един път спрях при тях и ги попитах защо не ходят там да ги ловят. Оказа се, че пътя се води "горски" и за там не могат да ги глобят, трябва да са на РПМ.

После защо имало коловози...

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза (ако се разровят вещите лица) - при водачите на леки автомобили най-често катастрофират с превишена скорост комбинирана с употреба на алкохол и наркотици , а при тежкотоварните - превишена скорост и претоварване .. значи всичко може да се избегне ако поне един от факторите се премахне (говорим за състоянието на пътищата към момента , но това не изключва вероятността да се случват каастрофи и при оправени пътища със същите причини).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

И какво излиза (ако се разровят вещите лица) - при водачите на леки автомобили най-често катастрофират с превишена скорост комбинирана с употреба на алкохол и наркотици , а при тежкотоварните - превишена скорост и претоварване .. значи всичко може да се избегне ако поне един от факторите се премахне (говорим за състоянието на пътищата към момента , но това не изключва вероятността да се случват каастрофи и при оправени пътища със същите причини).

Реално превишената скорост е с най-малка тежест при тежките ПТП. Тук изключвам недоразумението "несъобразена скорост", защото ако пътищата бяха без дупки, неравности, без през магистралата да ти тече река при дъжд защото проклетите канавки не са почистени, без да трабва да навлезеш в насрещното защото клоните на дървото стигат до средата на твоята лента (писна ми да изброявам) няма да има как катърджията да ми напише "на път с ограничение 90 км/ч МПС 1 се е движело се е с несъобразена скорост от 85 км/ч и е влязло в дупка, която ако се движеше със съобразена скорост можеше да заобиколи"

Погледнете на стр. 17 ето тук статистиката за ПТП за 2023 и колко от катастрофите със загинали и ранени са причинени от превишена скорост!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.