Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано
Преди 13 часа, The Best Forman написа:

Интересно ми е като всяка втора кола (да не кажа всяка) е с АБС , какво мерят и как го мерят

Мерят следите от гумите. Пак остават следи по асфалта, макар и по-бледи от тия, на блокирали колелета на кола без АБС.

Не ме питайте откъде знам.

  • Отговори 483
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    112

  • joro-120L

    102

  • PRR

    88

  • Izolini

    34

Публикувано
Преди 8 часа, joro-120L написа:

Ами да сканира за препятствия отпред. Мисля, че може да се направи. Както съвременните коли сами си спазват дистанция.

Да показва време за реакция, спирачен път, усилие върху спирачките ... Във връзка с:

Данните са има препятствие, няма препятствие. Трябва  лидар, а далеч по просто е видеорегистратор.

Публикувано
Преди 2 часа, ID A написа:

далеч по просто е видеорегистратор.

 

Преди 11 часа, joro-120L написа:

Може би един видеорегистратор ще свърши по-добра работа.

Иво, казаха ми, че не става.

 

Днес е загинало 9 месечно бебе. Кво се занимаваме с алабализми в тази тема, не знам! Демокрация ли? Диктатура трябва тука! Мафиотска държава!

Пътят бил виновен, завоите ... На крива ракета/шофьор, нали знаете какво й пречи.

 

от "Европейския център за транспортни политики". И такова нещо имало.  Без коментар, че като чуя "Европейски" и се изприщвам.

https://fakti.bg/bulgaria/965380-diana-rusinova-cenata-na-neizpalneni-55-predpisania-za-opasen-pat-a-plati-9-mesechno-bebe

 

и една по-нормална статия:

https://fakti.bg/bulgaria/965368-9-mesechno-bebe-zagina-v-tejkata-katastrofa-v-smolansko#google_vignette

Публикувано

Защо да не става? Те на нашите полицаи сложиха видеорегистратори! Не на колите, на самите полицаи. Да променят законите по-добре. Тесла, колкото и да не ги харесвам, как включиха съществуващите камери в алармената система и записват всичко около колата? При катастрофа пак записите се запазват, поне последните секунди.

Публикувано
преди 38 минути, ID A написа:

Защо да не става? При катастрофа пак записите се запазват, поне последните секунди.

+1

 

Преди 11 часа, sauber написа:

 видеорегистраторите не са лошо нещо, но чисто законово не са ок. Събират лични данни и прочие.

 

Публикувано

Вчера ми се наложи да карам през прохода до Самоков .. почти до Щъркелово гнездо асфалта нов , нататък става (няма дупки) , но липсва всякаква маркировка , мантинелите са още от времето , когато карах там извънградско и склоновете пълни с неукрепени свалчища (тук-таме опъната мрежа за комари) , но платното беше осеяно с остри камъни , а на места стърчат стебла на дървета. На дневна светлина (дори и обшачно) се кара , но вечерта беше кошмар - няма маркировка , знаците поставени непосредствено преди завоя , мантинелите ръждиви и без светлоотразители и ако не включиш дълги караш като танкист (по усет) , а колко забравяха да изключат дългите ..

Публикувано

Аз пък днес го карах с мотора. Пътя е с ужасно качество за ремонтиран преди година :( Маркировката си я казал, но не сподели за пясъка и нападалите камъни. Отделно, че мантинетили, там където ги има де, са повече от ръждясали. Да не говорим, че на доста места бяха заместени от камъни от свляклите се скали над пътя и просто бяха избутани под формата на "натурална" мантинела.

И за дърветата си прав - срязани и оставени на самия ръб на пътя. Пълно безумие.

Та - трагедия. 

Публикувано

Този ремонт преди година ли е правен?

Предупредителните табели на разклона за Панчарево още седят :)

Публикувано

Миналата година го правиха. Няколко месеца минаването беше "купон".

Публикувано

Гледам обиколката на Алпите , там само някакви междуселски пътища , асфалта на кръпки , ама равен .. маркировка - и хоризонтална и знаци , че и табели за посоката на завоя .. канавките оформени за отводняване .. абе идилия .. някой ден и наще проходи ще станат такива :)

Публикувано
Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Гледам обиколката на Алпите

Аз днес гледах трасето Пловдив-София на магистралата. Моите хора от Алпите трябваше да си дойдат на 19ти ... дълга тема, но си дойдоха днес. Забравили паспорта на внучето/музикантска му работа😅/ и съответно ги пренасочили на следващ полет. Поне е без глоба. Както и да е. Издокараха ме да пътувам в последния ден на празниците, когато хората се прибират. Очаквах проблеми, но не и такива. Все пак тръгвам в 13ч. Викам си, трафикът ще е по-късно. До Калугерово добре. От там нататък гледам колона и стопове. Благословии и т.н. Мисля си, станала е катастрофа. Баш на мен ли ще се случи! Нищо подобно. След 20км. влачене с макс. 40 и тръгни-спри, колоната се разтегли и се движеше с макс. 100км/ч. Никаква ситуация, налагаща такава тапа. Преди тунела пак същата история, на Ихтиман, Вакарел същото и още две-три места. 20км. тапа и след това нещата се нормализират. Двете ленти заети, като активната се придвижваше по-бързо. Признавам си, след Вакарел ми писнаА и ги издухах на една дълга права по аварийната. Сигурно бяха към 30 автомобила затапили и двете ленти и карат с 50. А пред тях нищо! Пътят свободен. Нямам думи просто. За първи път съм в такава ситуация. Не карат тези хора. Иначе бива. За два часа го взех до летището и бях навреме за полета. Там се и включих спокойно във времето за безплатен престой до 10 мин. Не беше натоварено. На връщане, никакви проблеми. Към Пловдив няма трафик. Но, насрещния беше още по-задръстен. Имаше и екип на някаква ТВ на разклона за Вакарел.

Публикувано
преди 24 минути, joro-120L написа:

Аз днес гледах трасето Пловдив-София на магистралата. Моите хора от Алпите трябваше да си дойдат на 19ти ... дълга тема, но си дойдоха днес. Забравили паспорта на внучето/музикантска му работа😅/ и съответно ги пренасочили на следващ полет. Поне е без глоба. Както и да е. Издокараха ме да пътувам в последния ден на празниците, когато хората се прибират. Очаквах проблеми, но не и такива. Все пак тръгвам в 13ч. Викам си, трафикът ще е по-късно. До Калугерово добре. От там нататък гледам колона и стопове. Благословии и т.н. Мисля си, станала е катастрофа. Баш на мен ли ще се случи! Нищо подобно. След 20км. влачене с макс. 40 и тръгни-спри, колоната се разтегли и се движеше с макс. 100км/ч. Никаква ситуация, налагаща такава тапа. Преди тунела пак същата история, на Ихтиман, Вакарел същото и още две-три места. 20км. тапа и след това нещата се нормализират. Двете ленти заети, като активната се придвижваше по-бързо. Признавам си, след Вакарел ми писнаА и ги издухах на една дълга права по аварийната. Сигурно бяха към 30 автомобила затапили и двете ленти и карат с 50. А пред тях нищо! Пътят свободен. Нямам думи просто. За първи път съм в такава ситуация. Не карат тези хора. Иначе бива. За два часа го взех до летището и бях навреме за полета. Там се и включих спокойно във времето за безплатен престой до 10 мин. Не беше натоварено. На връщане, никакви проблеми. Към Пловдив няма трафик. Но, насрещния беше още по-задръстен. Имаше и екип на някаква ТВ на разклона за Вакарел.

Преди малко се прибирах от работа по Околовръстното Младост - Княжево трилентов път ,лявата лента се движеше с 65 средната още по-бавно :) присветкване и се сещат като ще се влачат да не е в лява лента

Публикувано

Лява лента на Околомръсното? В този участък? Че кой нормален кара там? Има си скоростна лента - най-дясната 😂

Това, което ми прави впечатление е, че народа масово се плаши от таблата показващи скоростта. Те не са радари, невероятно неточни са, има ли повече от една кола в обхвата им се побъркват, ама племето шоферско пълни памперсите като ги види. В моментът има камера на Ринг-а и след това две такива табла до НИМ, камерата на Шел Бояна още не са я сложили. Обаче на всяко табло се бият спирачките и съответно тапата е готова. Да не говорим, че ускоряването после е нещо страшно - от 60 до 80 трябва да се прави за около седмица, че иначе нещо може да стане 🤬

Публикувано
преди 11 минути, Logrus написа:

Лява лента на Околомръсното? В този участък? Че кой нормален кара там? Има си скоростна лента - най-дясната 😂

Това, което ми прави впечатление е, че народа масово се плаши от таблата показващи скоростта. Те не са радари, невероятно неточни са, има ли повече от една кола в обхвата им се побъркват, ама племето шоферско пълни памперсите като ги види. В моментът има камера на Ринг-а и след това две такива табла до НИМ, камерата на Шел Бояна още не са я сложили. Обаче на всяко табло се бият спирачките и съответно тапата е готова. Да не говорим, че ускоряването после е нещо страшно - от 60 до 80 трябва да се прави за около седмица, че иначе нещо може да стане 🤬

Камерата от Бояна отиде на ИКЕА:) ама забавното е ,че и в 2те посоки минават покрай нея с 60 явно връща пари ако се влачиш

Публикувано

Ице , под секрет и неофоциално оная скъпа апаратура , за която  са ревали , че трябва да се купува , в Дирекция Пътна Безопастност я има купена (само два буса VW).

Публикувано
Преди 4 часа, The Best Forman написа:

Ице , под секрет и неофоциално оная скъпа апаратура , за която  са ревали , че трябва да се купува , в Дирекция Пътна Безопастност я има купена (само два буса VW).

Ти що мислиш, че не знам ;)

Публикувано
преди 3 минути, Izolini написа:

Ти що мислиш, че не знам ;)

Почти ме убеди :)

Публикувано

Добре де , като ги има от две години , защо събират прах , не събират данни ?.. нямат бензин ли , що ли?

Публикувано
Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Добре де , като ги има от две години , защо събират прах , не събират данни ?.. нямат бензин ли , що ли?

Ми щото много искат ..., ама нямат желание :D

Публикувано
Преди 10 часа, The Best Forman написа:

Добре де , като ги има от две години , защо събират прах , не събират данни ?.. нямат бензин ли , що ли?

Събират. Отдавна. Излизат и доклади по тях. По времето на Гроздан Караджов излезе един доклад с дълъг списък от пътища, на които е положен по-тънък асфалт от предписанието.

(Вметка - тогава едни гарги пуснаха лафа, че всичко било "шест", от движението се износвал по сантиметър на година, повечето пътища били правени преди 3-4 години, та за това така излизали резултатите от проците. Това само по себе си е страшно смешно, но някак аз лично не можах да се засмея когато го прочетох)

Та за цели 2 от тези участъци знам, че бяха предприети мерки да се коригират за сметка на изпълнителя. Другите бяха смотани и сметени под килима.

Публикувано
Преди 1 час, Izolini написа:

Събират. Отдавна. Излизат и доклади по тях. По времето на Гроздан Караджов излезе един доклад с дълъг списък от пътища, на които е положен по-тънък асфалт от предписанието.

(Вметка - тогава едни гарги пуснаха лафа, че всичко било "шест", от движението се износвал по сантиметър на година, повечето пътища били правени преди 3-4 години, та за това така излизали резултатите от проците. Това само по себе си е страшно смешно, но някак аз лично не можах да се засмея когато го прочетох)

Та за цели 2 от тези участъци знам, че бяха предприети мерки да се коригират за сметка на изпълнителя. Другите бяха смотани и сметени под килима.

Сещам се на прима виста за един - ССТ. Не че другите не са важни, но какво от това, казват некачествено е и толкова, пак няма виновен, пак никой нищо няма да направи/поправи. А парите са усвоени, като за на 100% свършена работа, само че с 50-60% вложени материали, вместо тези записани в документите. Всеки път като се движа по тангентата си примпомням пътуването ми към остров Света Анастасия и как корабчето пореше вълните. Пред мен имаше няколко деца, които на всяка вълна викаха "въй, въй,..."

Публикувано

Всеки си има шапка - АПИ е под шапката на МРРБ. МРРБ си има министерски съвет и министър председател. И когато нещата са уредени на най-високите места нищо не можеш да направиш, щото ще те пернат през ръчичките така, че никога повече да не си помислиш за нещо такова. 

Нали знаете кое тече от горе на долу?

Публикувано

Не знам какво не тече отгоре надолу , ама ако трябва да чакаме да се напълнят (по тази схема) паничките на цялата пирамидална структура , става ясно , защо за нормална инфраструктура не остава :)

Публикувано

Вчера, както споделих на няколко човека по време на срещата, "засякох" колко коли ме задминаха по магистралата в посока Малкия Явор. Цели 5! На връщане дори бяха само 3. И в двете посоки задминах по 30-40, дори повече коли, не ги броих. За справка - движех се със 145 по километраж, 138 според GPS (за моралистите). Т.е. спазвайки ограничението се движих доста по-бързо от масовия трафик. 

Та, дори да приемат промените в ЗДвП относно скоростта на магистралите нищо няма да се промени. На практика скоростта ще остане същата, но ще имаме повече каращи още по-бавно, съответно ще се увеличи риска от ПТП. 

Междувременно ми направи впечатление и друг казус. Карам си с постоянна скорост (на speed limiter) и наближавам някой изпреварващ. От доста разстояние си вдигам газта и постепенно намалявам за да не го "натискам". И, по средата на изпреварването, индивида отпред натиска спирачка и намалява скоростта ... без видима причина. След това пак ускорява и довършва изпреварването, но доста по-бавно от очакваното. Защо - така и не разбирам. Явно се плашат при изпреварването (забравих да спомена - изпреварване на тирове) и натискат спирачката. И, ако беше веднъж, сигурно нямаше да ми направи впечатление. Но се случи 3-4 пъти на отиване. На връщане почти нямаше тирове, а и валеше, та нямаше много изпреварващи.

  • Одобрявам 1
Публикувано
преди 17 минути, PRR написа:

Вчера, както споделих на няколко човека по време на срещата, "засякох" колко коли ме задминаха по магистралата в посока Малкия Явор. Цели 5! На връщане дори бяха само 3. И в двете посоки задминах по 30-40, дори повече коли, не ги броих. За справка - движех се със 145 по километраж, 138 според GPS (за моралистите). Т.е. спазвайки ограничението се движих доста по-бързо от масовия трафик. 

Та, дори да приемат промените в ЗДвП относно скоростта на магистралите нищо няма да се промени. На практика скоростта ще остане същата, но ще имаме повече каращи още по-бавно, съответно ще се увеличи риска от ПТП. 

Междувременно ми направи впечатление и друг казус. Карам си с постоянна скорост (на speed limiter) и наближавам някой изпреварващ. От доста разстояние си вдигам газта и постепенно намалявам за да не го "натискам". И, по средата на изпреварването, индивида отпред натиска спирачка и намалява скоростта ... без видима причина. След това пак ускорява и довършва изпреварването, но доста по-бавно от очакваното. Защо - така и не разбирам. Явно се плашат при изпреварването (забравих да спомена - изпреварване на тирове) и натискат спирачката. И, ако беше веднъж, сигурно нямаше да ми направи впечатление. Но се случи 3-4 пъти на отиване. На връщане почти нямаше тирове, а и валеше, та нямаше много изпреварващи.

Или решава да ти изкочи на пътя и започва да изпреварва тира като баба,а ти трябва да скачаш на спирачките 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.