Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

(Не)Организация на движението


PRR

Recommended Posts

@PRR ми и да и не. Понеже два пъти сменям тандем помпа (май така се казваше), нея я хващам по педала на спирачките. Има моменти в които пропада. Така стана първия път когато загуби напълно вакуума и щях да се натреса в един на кръстовище, дето беше тръгни спри за да минеш. Тогава на второ натискане на педала, той просто опря в пода.

Втория път беше тотал камИк....и пак щуцера виноват. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 302
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    79

  • The Best Forman

    61

  • PRR

    52

  • vladkant

    30

Физически не виждам как ще се случи. Вакуума, т.е. сервото, подпомага натискане и, ако педала все пак потъне до долу и спирачната система е наред, по-скоро ще заковеш на място, защото ще вдигнеш брутално налягане в системата и спирачките ще блокират.

За одървянето е ясно. Ако щуцера изпусне трябва 2+ по-голямо усилие за същия спирачен ефект. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, joro-120L написа:

 

Ти си добре. Аз като питам, никой не ми отговаря. Мога да се огранича и с едно мнение.😅

Имах такъв случай със служебно Рено. Нова кола./на Супърба не съм пробвал/ Не знам кво ми дойде на акъла и на един светофар докато чакам, реших да натискам яко спирачката. Педала започна постепенно да потъва. След това не даваше да го докосна...

 

Това го правех , докато карах коли с барабани - когато се сетя на някое кръстовище си натискам като хамалин и после спирачки чук .. на валците правеха по повече от един запис (ей така да имат :)) .. туй става , защото саморегулиращите механизми на задните спирачки обират луфтовете.

Пак ще подчертая - колите са с изправни спирачки , без течове и минали ГТП (пробвал съм го на три , две от тях още се движат някъде из София , третата е в Надин).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета докато вися в една тапа и реших да пробвам - натиснах спирачката, по-ячко, и тя започна да потъва. Не удари пода, слезна с около 2/3 от хода и стана камък.

И на следващото спиране щях да гризна геврека 😂

Спирачките ми да идеални, даже течността е нова, на няколко месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен туй беше ефекта от дефекта. За момента само от щуцера съм имал проблеми. По спомен от старите коли, при помпа педала пропада. Но обикновенно бяха гумичките вътре които не правеха налягане. Говоря за шкода 120 L, жигула и един москвич 12 дефорсе 😁 и при трите съм сменявал гумичките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, The Best Forman написа:

Това го правех , докато карах коли с барабани - когато се сетя на някое кръстовище си натискам като хамалин и после спирачки чук .. на валците правеха по повече от един запис (ей така да имат :)) .. туй става , защото саморегулиращите механизми на задните спирачки обират луфтовете.

Реното беше с дискови.

 

преди 22 минути, The Best Forman написа:

Пак ще подчертая - колите са с изправни спирачки , без течове и минали ГТП (пробвал съм го на три , две от тях още се движат някъде из София , третата е в Надин).

👍

 

преди 19 минути, Logrus написа:

Чета докато вися в една тапа и реших да пробвам - натиснах спирачката, по-ячко, и тя започна да потъва. Не удари пода, слезна с около 2/3 от хода и стана камък.

И на следващото спиране щях да гризна геврека 😂

Спирачките ми да идеални, даже течността е нова, на няколко месеца.

👍

Опитът го доказва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PRR ако ми остане съботно- неделно време, ще разхлабя маркуча на помпата и ще натисна педала 😄

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, vladkant написа:

Но обикновено бяха гумичките вътре които не правеха налягане.

То няма какво друго да е. Принципът е еднакъв за всички автомобили. Едно време сменяхме гумички за стотинки, сега цялата помпа, за по-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега сменяш гумички лично, ако ти се занимава. Иначе не знам сервиз който да го направи. Помпата е по лесно, бързо и чисто.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, vladkant написа:

Сега сменяш гумички лично, ако ти се занимава.

Не знаех, че се предлага рем. к-т. А и не ми се занимава вече. Предпочитам нова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според чичко гугъл има, нацъках за шкода приблизително като моята и излезнаха доста резултати за ремонтен комплект за помпа. Но, това ако ти се занимава или ако сервиза реши да ти спести пари....

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, vladkant написа:

Но, това ако ти се занимава или ако сервиза реши да ти спести пари....

Е, за Супърба, ако се наложи. Отивам в сервиза, като бял човек и - Една нова помпа, ако обичате. :) Даже и не я знам как изглежда и къде е завряна. 120ката си я човъркам. Имам и резервни гумички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая за Супърба е "малко" по-различна заради разните ABS-и, ASR-и и т.н. Та не знам доколко подлежи на ремонт, или, за да съм по-точен, доколко е толкова лесен, колкото беше при задномоторките.

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, PRR написа:

Тая за Супърба е "малко" по-различна заради разните ABS-и, ASR-и и т.н. Та не знам доколко подлежи на ремонт, или, за да съм по-точен, доколко е толкова лесен, колкото беше при задномоторките.

 

Всъщност помпата трябва да е същата като на кола без АБС .. останалото е електроника и помпа на АБС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, PRR написа:

Тая за Супърба е "малко" по-различна заради разните ABS-и, ASR-и и т.н. Та не знам доколко подлежи на ремонт, или, за да съм по-точен, доколко е толкова лесен, колкото беше при задномоторките.

Именно Пепи. И е автомат кутията. И като погледна как е претрупан моторния отсек и ми се отщява всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, може и да си прав, но четох, че при някои модели има разлика. Но нито съм сигурен, нито ми се рови допълнително по темата, т.е. приемам, че си праФ 😛 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Всъщност помпата трябва да е същата като на кола без АБС .. останалото е електроника и помпа на АБС.

 

Преди 3 часа, PRR написа:

Гена, може и да си прав, но четох, че при някои модели има разлика. Но нито съм сигурен, нито ми се рови допълнително по темата, т.е. приемам, че си праФ 😛 

 

Понеже и аз съм замесен в патакламата, не мога да изкажа мнение, относно цитатите.

Не съм компетентен по новите технологии. Мога да коментирам неща от времето, когато са измислени топлата вода, пирона и колелото. Споменах и DSG-то по-горе. Има връзка със спирачките. Но, какъв е привода - Ел. Мел. Хидравличен, принцип, на помпата ли е или някъде другаде, не съм се интересувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.01.2025 г. at 20:22, The Best Forman написа:

Като гледам тука има бая компетентни ватмани ..

Верно ше ни направиш ватмани с тези въпроси. Трамваите да се оправят. И техния правилник ли да уча? ;)

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Тази ситуация е възможна само в депото според мен :)

Изхождайки от правилата за движение на автомобилите, с предимство е завиващия на дясно.

 

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Разрешен ли е обратния завой?

Не.

 

По последната листовка, регулировчикът спи или е глух. За къв чеп е там. Малоумна ситуация и въпрос.

Според мен, водачът на жълтия автомобил трябва да пропусне пожарната, ако е с включена сигнализация, което от въпроса не става много ясно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, joro-120L написа:

Верно ше ни направиш ватмани с тези въпроси. Трамваите да се оправят. И техния правилник ли да уча? ;)

Изхождайки от правилата за движение на автомобилите, с предимство е завиващия на дясно.

 

Не.

 

По последната листовка, регулировчикът спи или е глух. За къв чеп е там. Малоумна ситуация и въпрос.

Според мен, водачът на жълтия автомобил трябва да пропусне пожарната, ако е с включена сигнализация, което от въпроса не става много ясно.

Жоро, вижда се светлинната сигнализация, но щом регулировчика и е обърнал гръб стои и чака. Така че при така зададения въпрос, отговора е НЕ.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, ghost_rider написа:

Жоро, вижда се светлинната сигнализация,

Верно. И много ясна. Не увеличих снимката и помислих, че е фон от небето. 😅

Значи отговорът е Не. Не ми се е набила такава ситуация от правилника, за да бъда категоричен в отговора си, но като цяло е абсурдна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомобилите със специален режим на движение НЕ са освободени от задължението да изпълняват указанията на регулировчика, но могат да не се съобразят със светлинната сигнализацията и маркировките. Някъде го пишеше из закона, но не го намирам. Освен да са го отменили последните години ? 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.