Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

(Не)Организация на движението


PRR

Recommended Posts

преди 15 минути, PRR написа:

Автомобилите със специален режим на движение НЕ са освободени от задължението да изпълняват указанията на регулировчика

 

А регулировчикът длъжен ли е да се съобразява с автомобилите със специален режим на движение или в случая е някакъв невиждан инат, непукист, или това е паметник в средата на кръстовището.

Пепи, не е репликата към теб. Използвам цитата.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 302
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • joro-120L

    79

  • The Best Forman

    61

  • PRR

    52

  • vladkant

    30

Предполагам, че е длъжен. Но идеята е, че, макар и рядко, може да се случат два автомобила със специален режим на движение и регулировчика следва да ги ръководи. Примерно при тежко ПТП и/или друг инцидент (пожари, наводнения...). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но тук имаме един автомобил със специален режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата снимка отговора е Да .. има вариант в листовките , където Г3 е заменен с В22 и тогава обратния завой е забранен.

На втората естествено е завиващия на дясно трамвай и го пльоснах , щот се чудехме с Жоро може ли два трямвая да се движат по една линия :)

На третата отговора е Не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г3 Движение само наляво след знака

 

Това е по ЗДвП. Интерпретациите на някой са си негова ра'лта. Т.е. пак някой се е упражнявал и за пореден път се доказва, че не е важно да знаеш закона, а да назубриш листовките :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г3 е знака от снимката , където (според листовките) можеш да правиш обратен завой.

В същата ситуация , но знака е В22 (забранен ляв завай) ,не ножеш да правиш обратен завой.

Чак зубрене не е нужно .. има голяма доза логика , защото подобни к*ркапани са един-два за 45 въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика. Знак Г3 е задължаващ и указва единствено посоката (посоките за групата) в които можеш да отидеш. И обратния завой не е между тях. За да попадне в графата трябва и знак Ж9. 

Между другото колегите от Пловдив се наслаждават точно на този казус и в нета има не малко дискусии ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Жоро , така и аз не съм отварял ЗДвП от много отдавна ('90) .. та нито мога да ти опонирам , нито мога да потвърдя тезата ти.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, ама ти и номерацията им помниш на знаците?

Отговорих с Не, следвайки логиката на Пепи. Има знак "Задължително на ляво".

Освен това, вижда се, че пътят е тесен и обратния ще е с маневра, което е забранено. И в тази връзка, много хубаво учат младите шофьори. Ще правят обратни където им падне, стига да няма знак, който го забранява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, joro-120L написа:

Гена, ама ти и номерацията им помниш на знаците?

Отговорих с Не, следвайки логиката на Пепи. Има знак "Задължително на ляво".

Освен това, вижда се, че пътят е тесен и обратния ще е с маневра, което е забранено.

Много хубаво учат младите шофьори. Ще правят обратни където им падне, стига да няма знак, който го забранява.

Не помня , ползвам джокер (гугъл).. аз и едно време помнех само знак N1 и 36 ;)

За останалото - ако намериш майстора на листовките , наливай на дебело акъл с лопатата.

И поне се чудиш на какво ги учат - племенничката ме гледа , че на светофара дърпам ръчна и си почивам , докато светне зелено и се чуди защо , а инструктора ги карал да държат колата на полусъединител (инструктора беше с А6) .. та до тук с това на какво ги учат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, The Best Forman написа:

За останалото - ако намериш майстора на листовките , наливай на дебело акъл с лопатата.

Що се ядосваш сега. Може и да греша. Обяснявам защо съм отговорил с Не. Останалото може и да не се приема сериозно. Търся си оправдание защо там не може да се направи обратен. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 21 минути, joro-120L написа:

Що се ядосваш сега. Може и да греша. Обяснявам защо съм отговорил с Не. Останалото може и да не се приема сериозно. Търся си оправдание защо там не може да се направи обратен. ;)

Хич даже не съм се ядосвал.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дословно не мога да цитирам правилника, а и аз не съм го отварял от 20 години, но съм почти сигурен, че за тоя знак (за левия завой) беше упоменато, че обратния не е позволен. Или пък инструктора ми го е казвал. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

И поне се чудиш на какво ги учат - племенничката ме гледа , че на светофара дърпам ръчна и си почивам , докато светне зелено и се чуди защо , а инструктора ги карал да държат колата на полусъединител (инструктора беше с А6) .. та до тук с това на какво ги учат :)

С това допълнение към горния ти пост, разбрах че не си ядосан. :)

С такива инструктори, как да отидеш на лекар. Това, че е станал инструктор не е критерий, че може да кара грамотно и не ме учудва. Даже сега и не знам как стават. Едно време имаше полувисш институт в Сливен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, joro-120L написа:

... Едно време имаше полувисш институт в Сливен.

Имаше и във Вилхелм Пик .. от как стана Хенри Форд май спряха да обучават инструктори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, The Best Forman написа:

IMG_20250131_093926.thumb.jpg.8ba7eb616830d8b7f8706752ef15adf2.jpg

Разрешен ли е обратния завой?

IMG_20250130_173004.thumb.jpg.5db6fde75933f01d468382d9582aba2b.jpg

Тази ситуация е възможна само в депото според мен :)

За обратния завой на кръстовище- болна ми е тази тема.....на входа на Божурище, редовно правят обрятен на кръстовището на бензиностанцията, винаги се опитвам да ги нацеля излизайки от бензиностанцията. По спомен от закона- забранено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси темата стана...... нямаше ли да е по-лесно да погледнете актуалният ППЗДВП и да няма 100 страници спам. 😂

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Имаше и във Вилхелм Пик .. от как стана Хенри Форд май спряха да обучават инструктори.

Това го няма още от преди това - поне от 1994 насам не са излизали инструктори от техникума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

Баси темата стана...... нямаше ли да е по-лесно да погледнете актуалният ППЗДВП и да няма 100 страници спам. 😂

Ами, айде. Кажи какво пише там и да приключваме. Аз заявих, че правилник няма да отворя и ще карам на спомени.

 

Преди 1 час, Logrus написа:

Това го няма още от преди това - поне от 1994 насам не са излизали инструктори от техникума.

Техникум и инструктори? Това е несериозно. Не, че е невъзможно. Ниско ниво. Сега може и по-зле да е работата.

Този полувисш институт в Сливен, за който говоря бе по Татово време. От там излизаха инструктори, преподаватели по ДВГ и у-во на автомобила. Ако не ме лъже паметта и в Ямбол имаше нещо такова и никъде другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 48 минути, joro-120L написа:

Ами, айде. Кажи какво пише там и да приключваме. Аз заявих, че правилник няма да отворя и ще карам на спомени.

 

Техникум и инструктори? Това е несериозно. Не, че е невъзможно. Ниско ниво. Сега може и по-зле да е работата.

Този полувисш институт в Сливен, за който говоря бе по Татово време. От там излизаха инструктори, преподаватели по ДВГ и у-во на автомобила. Ако не ме лъже паметта и в Ямбол имаше нещо такова и никъде другаде.

Ама Жоре, ти сериозно ли очакваш да прочета първо 6 страници спам тук и след това и правилника? 😂 Па и да ви водя лекции - тоя, чупещият зъби, по го бива за това 🍻

А относно техникумът - като ниво на образованието, което получавахме там, реално бяхме на нивото на полувисшите. Даже в някои специалности тапията беше с по-висок ценз. Ама това беше, преди отдавна.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@The Best Forman, да докладвам за летището...

800 метра е дължината от вход до изход. Влизане, спиране за взимане на техника (2 обемисти куфара по 20 кила), 3-4 минути приказка с човека, който ги донесе, излизане. Общо - нямаше и 7 минути. Свободни места - бол!

Плащанията за престой трябваше да бачкат от 09.01, но до оня ден, системата е била в тестови режим. Вчера обаче е започнало да се плаща. Съответно, таксиджиите (копърките) са си мислели, че някак си прееб@ват системата почти месец, но вчера е имало яко скандали, откази да се плаща престоя и леки спречквания. За днес (вече вчера) са организирали протест, който беше в 12 на обяд. Минах през летището към 11:20 точно, за да не правя гимнастики заради протеста.

https://dnes.dir.bg/sofia/taksimetrovi-shofyori-protestirat-pred-terminal-2-na-letishte-sofiya-snimki-video

Общо взето - абсолютно достатъчни са тези 10 минути. На излизане може да се ползват 3-те бариери. Ако се ползва най-дясната, след нея принципно трябва да продължиш на дясно в локалната отсечка или за DHL, но на дали ще е проблем да си продължиш напред. Няма физическа пречка, та с цената на нарушение на маркировката - си ти. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, zloQQ написа:

@The Best Forman, да докладвам за летището...

800 метра е дължината от вход до изход. Влизане, спиране за взимане на техника (2 обемисти куфара по 20 кила), 3-4 минути приказка с човека, който ги донесе, излизане. Общо - нямаше и 7 минути. Свободни места - бол!

Плащанията за престой трябваше да бачкат от 09.01, но до оня ден, системата е била в тестови режим. Вчера обаче е започнало да се плаща. Съответно, таксиджиите (копърките) са си мислели, че някак си прееб@ват системата почти месец, но вчера е имало яко скандали, откази да се плаща престоя и леки спречквания. За днес (вече вчера) са организирали протест, който беше в 12 на обяд. Минах през летището към 11:20 точно, за да не правя гимнастики заради протеста.

https://dnes.dir.bg/sofia/taksimetrovi-shofyori-protestirat-pred-terminal-2-na-letishte-sofiya-snimki-video

Общо взето - абсолютно достатъчни са тези 10 минути. На излизане може да се ползват 3-те бариери. Ако се ползва най-дясната, след нея принципно трябва да продължиш на дясно в локалната отсечка или за DHL, но на дали ще е проблем да си продължиш напред. Няма физическа пречка, та с цената на нарушение на маркировката - си ти. 

Само мога да се радвам , че има нещо направено с мисъл , а копърките не ги мисли , на "наш човек" са  и ще измислят компромис :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Logrus написа:

Ама Жоре, ти сериозно ли очакваш да прочета първо 6 страници спам тук и след това и правилника? 😂

Прав си. След това правилникът няма да ти е интересен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Жоре , ей ТУК ще се научат 🤣

Гена и това е за "смях в залата"... или може би плач, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, ghost_rider написа:

Гена и това е за "смях в залата"... или може би плач, не знам.

Това все пак е признато за официален спорт .. имат си даже шампионат .. едно време му казвахме компютърен клуб/зала , сега е виртуална реалност , ама какво да се прави , времената се менят.

П.П. На новото BMW М4 GT3 волана го сваляш от колата и отиваш с него в симулатора .. до толкова го вземат на сериозно.

  • Объркан съм 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.