Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ремонт на механизъм на жабка Yeti 2015


GGBG

Recommended Posts

От скоро съм горд собственик на най-отвратителния двигател на VW - 1.8 TSI 2-ра генерация и ще се опитам да си оправя жабката. 

На малко места има информация как се прави и смятам, че ще е полезно.

Жабката изобщо не затваряше. Свалих я и почистих от боклуци, смазах съвсем леко и сега затваря, но пружините са прекалено слаби и нямат нужната сила, за да работят адекватно. На клипчето се вижда как работи (не работи) механизма.

В момента работя по намиране на резервна пружина с по-голямо усилие, която да подменя. Ако стане, ще пиша откъде съм се сдобил с пружини и ще пусна нов клип.

Наявам се до няколко дни да има решение.
 

IMG_20241203_123654.jpg

IMG_20241203_123633.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с какво смаза? Като гледам какво се случва ми се струва, че греста, която е ползвана е станала доста "плътна" и от там идва проблема. Пробвай да напръскаш с WD40 - ще разреди смазката и би трябвало, ако е каквото предполагам, да започне да затваря лесно. Лошото е, че след време WD-то ще изветрее и пак ще трябва отваряне. Но тогава може да се мине с някоя по-устойчива смазка. Примерно такава, каквато се ползва за смазване на кафе машини. Единствено на знам колко е устойчива на студ. Или графитна грес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, PRR написа:

Колега, с какво смаза? Като гледам какво се случва ми се струва, че греста, която е ползвана е станала доста "плътна" и от там идва проблема. Пробвай да напръскаш с WD40 - ще разреди смазката и би трябвало, ако е каквото предполагам, да започне да затваря лесно. Лошото е, че след време WD-то ще изветрее и пак ще трябва отваряне. Но тогава може да се мине с някоя по-устойчива смазка. Примерно такава, каквато се ползва за смазване на кафе машини. Единствено на знам колко е устойчива на студ. Или графитна грес.

Няколко варианта са, затова я разглобих, за да намеря работеще решение, че никъде не откривам такова.

Като я взех си бяха играли да я правят с вазелин или някаква универсална грес и бяха сложили много, беше събрала всичката мръсотия и беше тотално блокирала.

Почистих повърхностите и добавих съвсем леко универсална червена грес, която следва да е по-течна.


На първо място искам да сложа усилена пружина, за да видя как ще работи, нормално е да се е разтегнала малко след толкова години.

При нужда може самите повърхности да се полират с някаква паста 5000 грит и да се отнеме малко материал. Това ще е много занимавка и ми се иска да го избегна.

И графитна грес би трябвало да реши проблем с праха.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми за WD40 е, че то "мие" и евентуално ще свали стария и спекъл материал/смазка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се оправя да редактирам, ако модераторите нямат против да качат това към темата.

Днес си поръчах усилени пружини на 0.6мм закалена тел, оргинала беше не 0.5мм
 

Резултатът е чудесен и няма от допълнителни интервенции.

Качвам видео след тунинга.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.