Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Продавам Octavia 2 Combi, 1.9TDI, 4X4, 6MT


Recommended Posts

Здравейте колеги, продавам си колата а именно

OCTAVIA 2 COMBI ADVENTURE, BKC, 6MT, Халдекс и с ниво на оборудване Executive.

 

34661b1173965504.thumb.jpg.dc8c5aa881c8038f8fc295b7a68e6922.jpg

 

Ще опитам да бъда максимално обективен в описанието:


Техническото състояние е повече от много добро, автомобилът е фабрично по-висок и с пакет лоши пътища.
За да не пиша ферман давам препратка към темата където съм описвал развитието по колата от закупуването - прегледайте темата.

 

Основните неща:

Stage 1 чип - бих казал че на "гъзомер" си е на конете които са обявени според диното около 150 к.с (правя сравнение с предишната ми кола която беше 140 бензинови атмосферни)

1.thumb.jpg.c5e64da1111c16302fe0dd5ed481bb61.jpg.3ab05f4839751bbcf3a6e60bf7dc528b.jpg

EGR off, Rev Limiter и отстранен проблем "топъл старт".

Добавен топ бокс с греди, гумен леген в багажника, комплект оем стелки и хладилна чанта на 12/230V, wefatech mp3 + bluetooth модул към фабричния stream.

Активирани auto lock doors at 15km/h, DRL 30%, Летен Комплект Hankook Ventus Prime 4 205/55/16 91Н + баланс, Зимен Комплект HANKOOK WINTER ICEPT RS2 195/65/15 91T + баланс.

Нови Дискове и накладки (предни и задни) с пълна ревизия на спирачната система - заложих на Bosch,  Акумулатор - възможно най големия който се събира (на три години).

Климатроника е сервизиран изцяло в сервиз Елбатрон, няма никакви проблеми или забележки.

Ремъци всичките са сменени с закупуването (Contitech),  водна помпа, антифриз, сп. течност, халдекс, ск.кути и трансфер бокс.

Капака на клапаните е нов ОЕМ, вал с лагери и нови две дюзи, изцяло сервизиран халдекс, подменен трансфер бокс и какво ли не.....

Тук може да намерите цялата история на поддръжка и смяна на части и консумативи: https://www.spritmonitor.de/en/detail/1015085.html

Колата е от Италия и няма никакви проблемни ръжди, двигател се прави купе с дупки не толкова.


Има следните забележки:
- тавана е виснал и са наслагани кабърчета, боята на тавана само е матирана
- единият говорител е със скъсана мембрана
- кожата на ск. лост е с дупка (така я купих)
 


Щети по каросерия
- заден капак леко натиснато под надписа 4х4
 

Винаги съм разчитал на колата и затова обслужванията са без компромис, ама никакъв.

(След пълната промяна на двигателя се кара само и единствено с Ravenol VMP  5W30)

 

Причината е че намаляха нуждите ми за автомобил и разчитам на градската си кола.

 

Цена за форума 10 500 лв. за връзка л.с или на нула осем 9 4 три 2 седеМ 6 пет пет

Времето ми е кът за това при сериозен интерес предварително трябва да се уговорим ако искате да я водим за оглед в сервиз по желание на предстоящият купувач.

Мога и да се кача на форумна сбирка, въпрос на комуникация :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.