Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чужденка за летни гуми - Continental premium contact 6 или 7


Recommended Posts

Карам 3 години премиум контакт 6 225 50 17 и над 50к км. С тях взех колата, дот са 2020. Гумите имат грайфер, над горния маркер са (визуално над 4-5мм), държат се добре, но за да ми е спокойно ще ги сменя. Много съм доволен от конкретните, 94У ХЛ са, на студено и топло разлика не виждам. Имат сцепление в завои невероятно и на мокро също се държат страхотно! Возят меко и са тихи много! Мога да взема същите с дот на 12-14 месеца.  (спряни са от производство) назад или новия модел 7 с дот на 3-4 месеца от производство. Новият модел по мнения в нета не е толкова добър, но мненията са малко и негативните са необосновани в конкретика… Имал съм спорт контакт, на студено се пързаля, имал съм еко контакт, не държи на високи скорости и загряване. Чета коментари на колеги за други марки, колко са добри и тн. Но от този континентал съм впечатлен. Има ли някой мнение за конкретните модели? Също и препоръка за нещо по-добро като избор за марка и модел? Критериите са ми да не се пързаля на студено, да държи на завои и на мокро, шум не ме притеснява, но да не са твърдо возещи? Цената не ми критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познай кво щи кажа :D

Отрекох се от Континентал, след като всички "премиум марки" (Конти, Пиерели, Мишелин и сие) просто отритнаха простосмъртните (тия, които караме с под 19 цола) и моделите им в ниските размери станаха потресаващо зле. Къде щото не се напъват, къде защото производството е по някакви "шано" държави (Континентал в ниския цолаж е почти сигурно Румъния).

Може да съм го писал вече, ама пак ще го кажа. Нейде из 2020 чумата, карах Супърба с ПК6, взети от ЕТ през 2019г. с производство Словакия. Бяха на един сезон, прекрасна гума. На една стърчаща арматура спрасках брутално едната. Бях във Варна, нямаше как да пердаша с резервна до София. Та отидох и си купих 2 чисто нови ПК6, абсолютно същите уж, но произведени в Румъния - криви и пързалящи се. Сцеплението им беше сигурно на 60% от на словашките. Повтарям, модела е същият, едните с пробег 5-6К, другите чисто нови. И не, не съм съдел по първите километри за сцеплението на чисто нова гума.

Та след тоя експириънс се поддадох на сектантските нагласи на приятел, който се кълне в Ханкук. И така до днес - близо 100К километра, 3 летни и 3 зимни модела. Единствената забелжка, която имам е, че единият зимен модел беше чувствително по-шумен от нормален зимен модел. По всички останали параграфи - пълно 6.

Тази година на Пасата ще взема отново S1 Evo3 за летни и тъй като вече се класирам в размерите за зимният модел, който много искам да пробвам, на есен ще получи и Winter Icept Evo 3. И двата комплекта ще ги купя с 0 притеснения и спокойствието, че през следващите 4 години няма да мисля за гуми.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два нови комплекта летни купени и опит с едни краен сезон на Волвото. Карам и едни всесезонни вместо зимни (само зимата). Също като @sauberмного доволен от Ханкуука. Знаеш, че 4 години ще имаш гуми, а не първите два сезона супер, а след това менте на първите два сезона. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят континентал е началото на 20та година, правен в Германия размер 225/50/17 скростен индекс У. Към края на лятото се държеше без проблеми. Зимните са ми Барум, 205 55 16 мисля V индекс пак правени в Германия. Не мисля, че отношение за завода има размера. Сега си мисля да търся немски ПК6/7, ако не намеря ще е ханкуук, но дайте мнения за страна на производство и модел, моля! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, b3lq7a написа:

Моят континентал е началото на 20та година, правен в Германия размер 225/50/17 скростен индекс У. Към края на лятото се държеше без проблеми. Зимните са ми Барум, 205 55 16 мисля V индекс пак правени в Германия. Не мисля, че отношение за завода има размера. Сега си мисля да търся немски ПК6/7, ако не намеря ще е ханкуук, но дайте мнения за страна на производство и модел, моля! 

 

Може и да има, може и да няма. Но масата от ниските цолажи (всичко под 19 вече е ниско) е изнесено по някакви дупки. Възможно е разбира се да има изключения. Мисля, че миналата година в Примекс бях видял 18ка на Континентал с производител Франция. Но чисто логистично, гуми от Румъния спрямо която и да е друга европейска държава са по-рентабилни за търговеца.

Колкото до Ханкук, за летен модел за бързаци ти препоръчвам S1 Evo 3. Аз ще взема такива на Пасератито в Март. От това, което съм видял, Ханкук има два варианта на производство - UHP моделите - Корея (южна естествено), всичко останало - Унгария. Като това не е гаранция, че S1 Evo 3 (което е UHP модел) няма да дойде унгарски. Но и с двата завода драма не съм имал.

Ако няма да раздаваш перманентно цялата газ, Ventus Prime 4 също няма да те разочероват. Ако не успея да продам Супърба, мога да ти върна джантите с монтирани 225/45/17 такива  🤣

 

п.с. - S1 Evo 3 когато го карах за първи път (може би 2022г., не помня точно) беше модел за първоначално вграждане на SQтата на Ауди и Порше. СмЕтай... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.