Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Чужденка за летни гуми - Continental premium contact 6 или 7


Recommended Posts

Карам 3 години премиум контакт 6 225 50 17 и над 50к км. С тях взех колата, дот са 2020. Гумите имат грайфер, над горния маркер са (визуално над 4-5мм), държат се добре, но за да ми е спокойно ще ги сменя. Много съм доволен от конкретните, 94У ХЛ са, на студено и топло разлика не виждам. Имат сцепление в завои невероятно и на мокро също се държат страхотно! Возят меко и са тихи много! Мога да взема същите с дот на 12-14 месеца.  (спряни са от производство) назад или новия модел 7 с дот на 3-4 месеца от производство. Новият модел по мнения в нета не е толкова добър, но мненията са малко и негативните са необосновани в конкретика… Имал съм спорт контакт, на студено се пързаля, имал съм еко контакт, не държи на високи скорости и загряване. Чета коментари на колеги за други марки, колко са добри и тн. Но от този континентал съм впечатлен. Има ли някой мнение за конкретните модели? Също и препоръка за нещо по-добро като избор за марка и модел? Критериите са ми да не се пързаля на студено, да държи на завои и на мокро, шум не ме притеснява, но да не са твърдо возещи? Цената не ми критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познай кво щи кажа :D

Отрекох се от Континентал, след като всички "премиум марки" (Конти, Пиерели, Мишелин и сие) просто отритнаха простосмъртните (тия, които караме с под 19 цола) и моделите им в ниските размери станаха потресаващо зле. Къде щото не се напъват, къде защото производството е по някакви "шано" държави (Континентал в ниския цолаж е почти сигурно Румъния).

Може да съм го писал вече, ама пак ще го кажа. Нейде из 2020 чумата, карах Супърба с ПК6, взети от ЕТ през 2019г. с производство Словакия. Бяха на един сезон, прекрасна гума. На една стърчаща арматура спрасках брутално едната. Бях във Варна, нямаше как да пердаша с резервна до София. Та отидох и си купих 2 чисто нови ПК6, абсолютно същите уж, но произведени в Румъния - криви и пързалящи се. Сцеплението им беше сигурно на 60% от на словашките. Повтарям, модела е същият, едните с пробег 5-6К, другите чисто нови. И не, не съм съдел по първите километри за сцеплението на чисто нова гума.

Та след тоя експириънс се поддадох на сектантските нагласи на приятел, който се кълне в Ханкук. И така до днес - близо 100К километра, 3 летни и 3 зимни модела. Единствената забелжка, която имам е, че единият зимен модел беше чувствително по-шумен от нормален зимен модел. По всички останали параграфи - пълно 6.

Тази година на Пасата ще взема отново S1 Evo3 за летни и тъй като вече се класирам в размерите за зимният модел, който много искам да пробвам, на есен ще получи и Winter Icept Evo 3. И двата комплекта ще ги купя с 0 притеснения и спокойствието, че през следващите 4 години няма да мисля за гуми.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два нови комплекта летни купени и опит с едни краен сезон на Волвото. Карам и едни всесезонни вместо зимни (само зимата). Също като @sauberмного доволен от Ханкуука. Знаеш, че 4 години ще имаш гуми, а не първите два сезона супер, а след това менте на първите два сезона. 

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят континентал е началото на 20та година, правен в Германия размер 225/50/17 скростен индекс У. Към края на лятото се държеше без проблеми. Зимните са ми Барум, 205 55 16 мисля V индекс пак правени в Германия. Не мисля, че отношение за завода има размера. Сега си мисля да търся немски ПК6/7, ако не намеря ще е ханкуук, но дайте мнения за страна на производство и модел, моля! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, b3lq7a написа:

Моят континентал е началото на 20та година, правен в Германия размер 225/50/17 скростен индекс У. Към края на лятото се държеше без проблеми. Зимните са ми Барум, 205 55 16 мисля V индекс пак правени в Германия. Не мисля, че отношение за завода има размера. Сега си мисля да търся немски ПК6/7, ако не намеря ще е ханкуук, но дайте мнения за страна на производство и модел, моля! 

 

Може и да има, може и да няма. Но масата от ниските цолажи (всичко под 19 вече е ниско) е изнесено по някакви дупки. Възможно е разбира се да има изключения. Мисля, че миналата година в Примекс бях видял 18ка на Континентал с производител Франция. Но чисто логистично, гуми от Румъния спрямо която и да е друга европейска държава са по-рентабилни за търговеца.

Колкото до Ханкук, за летен модел за бързаци ти препоръчвам S1 Evo 3. Аз ще взема такива на Пасератито в Март. От това, което съм видял, Ханкук има два варианта на производство - UHP моделите - Корея (южна естествено), всичко останало - Унгария. Като това не е гаранция, че S1 Evo 3 (което е UHP модел) няма да дойде унгарски. Но и с двата завода драма не съм имал.

Ако няма да раздаваш перманентно цялата газ, Ventus Prime 4 също няма да те разочероват. Ако не успея да продам Супърба, мога да ти върна джантите с монтирани 225/45/17 такива  🤣

 

п.с. - S1 Evo 3 когато го карах за първи път (може би 2022г., не помня точно) беше модел за първоначално вграждане на SQтата на Ауди и Порше. СмЕтай... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.02.2025 г. at 16:10, sauber написа:

 

Може и да има, може и да няма. Но масата от ниските цолажи (всичко под 19 вече е ниско) е изнесено по някакви дупки. Възможно е разбира се да има изключения. Мисля, че миналата година в Примекс бях видял 18ка на Континентал с производител Франция. Но чисто логистично, гуми от Румъния спрямо която и да е друга европейска държава са по-рентабилни за търговеца.

Колкото до Ханкук, за летен модел за бързаци ти препоръчвам S1 Evo 3. Аз ще взема такива на Пасератито в Март. От това, което съм видял, Ханкук има два варианта на производство - UHP моделите - Корея (южна естествено), всичко останало - Унгария. Като това не е гаранция, че S1 Evo 3 (което е UHP модел) няма да дойде унгарски. Но и с двата завода драма не съм имал.

Ако няма да раздаваш перманентно цялата газ, Ventus Prime 4 също няма да те разочероват. Ако не успея да продам Супърба, мога да ти върна джантите с монтирани 225/45/17 такива  🤣

 

п.с. - S1 Evo 3 когато го карах за първи път (може би 2022г., не помня точно) беше модел за първоначално вграждане на SQтата на Ауди и Порше. СмЕтай... :D

Не са ми по размер гумите, хаха. 
 

гледам тоя ханкук сега, като махна ДДС и излиза на доста прилична цена. Континентал е със 50-60лв на гума отгоре. И ти и Ники доста суперлативи за ханкук, може и да взема такива… сега чужденката е тоя спортния или обикновения модел. Като аналог на ПК искам не на СК (спорт контакт). 

На 3.02.2025 г. at 16:10, sauber написа:

 

Може и да има, може и да няма. Но масата от ниските цолажи (всичко под 19 вече е ниско) е изнесено по някакви дупки. Възможно е разбира се да има изключения. Мисля, че миналата година в Примекс бях видял 18ка на Континентал с производител Франция. Но чисто логистично, гуми от Румъния спрямо която и да е друга европейска държава са по-рентабилни за търговеца.

Колкото до Ханкук, за летен модел за бързаци ти препоръчвам S1 Evo 3. Аз ще взема такива на Пасератито в Март. От това, което съм видял, Ханкук има два варианта на производство - UHP моделите - Корея (южна естествено), всичко останало - Унгария. Като това не е гаранция, че S1 Evo 3 (което е UHP модел) няма да дойде унгарски. Но и с двата завода драма не съм имал.

Ако няма да раздаваш перманентно цялата газ, Ventus Prime 4 също няма да те разочероват. Ако не успея да продам Супърба, мога да ти върна джантите с монтирани 225/45/17 такива  🤣

 

п.с. - S1 Evo 3 когато го карах за първи път (може би 2022г., не помня точно) беше модел за първоначално вграждане на SQтата на Ауди и Порше. СмЕтай... :D


 

 

IMG_0379.png

IMG_0380.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с Вентус Прайм 4 К135 XL B A 69dB, производство Китай. За спокойно каране в рамките на ограничения при всякякви условия проблеми не съм имал.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, b3lq7a написа:

гледам тоя ханкук сега, като махна ДДС и излиза на доста прилична цена. Континентал е със 50-60лв на гума отгоре. И ти и Ники доста суперлативи за ханкук, може и да взема такива… сега чужденката е тоя спортния или обикновения модел. Като аналог на ПК искам не на СК (спорт контакт). 


 

 

 

 

 

Venuts S1 Evo3 - Sport Contact

Ventus Prime 4 - Premium Contact - Демек си тука ;)

 

преди 20 минути, Penata написа:

Аз карам с Вентус Прайм 4 К135 XL B A 69dB, производство Китай. За спокойно каране в рамките на ограничения при всякякви условия проблеми не съм имал.

 

Аз съм ги карал едно лято далеч над рамките на ограниченията и пак не съм имал проблеми :D

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам малко по-бързичко, но като аналог на ПК е Прайм. СК е Вентус все едно. До преди малко говорих по тел с тези от този сайт, трудно оттях ПК7 с ХЛ, борд и висок скоростен индекс, производство Франция или Хермания, новсе пак ще търсят, ако не оставам на вариант прайм с такива показатели. Искам да го сложа началото на март или края на този месец. На тестове ПК7 го дават доста по добър от Прайм, но доколко не са платени тия публикации… 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, Penata написа:

Аз карам с Вентус Прайм 4 К135 XL B A 69dB, производство Китай. За спокойно каране в рамките на ограничения при всякякви условия проблеми не съм имал. 

преди 1 минута, sauber написа:

 

Venuts S1 Evo3 - Sport Contact

Ventus Prime 4 - Premium Contact - Демек си тука ;)

 

 

Аз съм ги карал едно лято далеч над рамките на ограниченията и пак не съм имал проблеми :D

Тука не е до проблеми, хаха а знаеш гоним най-доброто сцепление на пътя. Влезни в тоя сайт и гледай как с1 ево2 е за заводско вграждане на Ауди, с3 на БМВ, а прайм не слагат на никоя. Гледаш емблемите под размера на гуми. 
Има и друг момент да мина на фабричния размер именно 225 45 17, сега е с размер на скаут все едно. Харесва ми, че имам малко по-висок клиренс и неверен километраж. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, b3lq7a написа:

На тестове ПК7 го дават доста по добър от Прайм, но доколко не са платени тия публикации… 

 

На тестове не вярвам. Но е твърде вероятно поради логистични причини и аз да забия ПК7 това лято. Опита ми с него е нулев... Те излезнаха миналото май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е, че ПК7 го дават по слаб от ПК6, ПК6 вече няма… лесна проверка при тия оттоя сайт е дали са произведени в Европа или не, но като видях колегата Пената по-горе, че пише производство Китай, отпада опцията, ако не са Европа, да са Кореа. При мен драмата е, че не всеки търговец ми дава без ДДС. Гледам оригиналния размер 225 45 17 го има в доста по-голям избор и за двете марки. Ще се умува и чакам проверка за съответствие. Ще пиша, ти ако имаш някои с по-добри цени и без ДДС да мога да плащам свиркай Сашо. 
Разликата е фрапантна в парите дали са на 45 или 50. Ханкука е 160лв с ДДС на 210 с ДДС. Контито е 200 на 270 с ДДС. Ханкукът е без разлика в цената Прайм или Вентус. Идват на по 140лв до мен на гума, което е скандално евтино. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнаха ми инфо от сайта, в 17 континентал само от източна Европа като завод, ханкуук в добрия случай Унгария(но пак не е ясно) и Китай. Шах! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 46 минути, skodafen написа:

Според мен погледни и goodyear f1 asymmetric

Полски са. Поне за ханкуук ще се намери Унгарски. Континентал Румънски тотал отпада. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега изборът ми се свежда до Гудиър игъл Ф1 асиметрик 6 и ханкук правим 4 или вентус с1 ево 3/ а имат и ево 2, като модел все още си се прави. 
 

в аутодок нови се водят гуми до 5г назад като дот и не дават инфо за страна на производство

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали големите размери на Ханкуук ги правят в Унгария. Грайферът на гудиъра свършва доста бързо. Карах с такива дойдоха от Полша.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма много разлика в това къде са правени сега обух шкодата Kleber ,който са Полша другата кола дойде от Германия с Hankook ,които са Унгария ами определено имам леки забележки към поведението им поради тази причина реших да пробвам Kleber, освен по-добрите отзиви и цената им беше по добра( става дума за всесезонни) 

Иначе служебната е с Debica уж по-евтина марка, а са произведени във Франция 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, skodafen написа:

Според мен няма много разлика в това къде са правени сега обух шкодата Kleber ,който са Полша другата кола дойде от Германия с Hankook ,които са Унгария ами определено имам леки забележки към поведението им поради тази причина реших да пробвам Kleber, освен по-добрите отзиви и цената им беше по добра( става дума за всесезонни) 

Иначе служебната е с Debica уж по-евтина марка, а са произведени във Франция 

На Барум съм усетил разлика на зимни, мойте са Германия, на сестра ми Румъния, еднакъв размер и модел и мойте са къде къде по-добри. На континентал също имам някакво наблюдение и немските съм доволен, други съм карал от източна Европа и не бяха Ок, според мен. Сашо същото го казва за континентал. Кой модел на ханкуук си карал унгарски и от кой на корнер си по доволен и къде е правен той? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 28 минути, Penata написа:

Не знам дали големите размери на Ханкуук ги правят в Унгария. Грайферът на гудиъра свършва доста бързо. Карах с такива дойдоха от Полша.

И аз това чета за Ф1, бързо се износвала… тотално се оплетох в този избор на гуми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, b3lq7a написа:

Искам да го сложа началото на март или края на този месец.

Март го дават доста студен и със снеговалежи. Наигравал съм се така с чисто нов Дънлоп - паднаха 5 сантиметра сняг, после стегна -4 и дори не можах да се изкатеря до вкъщи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Izolini написа:

Март го дават доста студен и със снеговалежи. Наигравал съм се така с чисто нов Дънлоп - паднаха 5 сантиметра сняг, после стегна -4 и дори не можах да се изкатеря до вкъщи.

За туй едната кола с летни , другата със зимни 😉

А Клебер , като гледам цената на всесезонните , май вече не са в средния ценови клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, b3lq7a написа:

И аз това чета за Ф1, бързо се износвала… тотално се оплетох в този избор на гуми. 

Пролетта бях в същата дилема. Взех колата с 2годишен Фалкен правен в Турция. Много прилично се държеше, но на 4-тата година вече беше твърд и го изхвърлих. Мислех си пак да си взема такива обаче в България трудно се намират, а на склад почти никой няма да държи. Тръгнах да гледам Мишелин и Конти като цена отиваха на 290 лв и се спрях на Ханкук, Клебер и Вредщейн на близо 70лв бр надолу. Четох тестове и избрах Ханкука и не съжалявам. За моите 10 000 км на година премиум марка е безмислено, а на 3-4 сезон може и да трябва да ги хвърля нали всичко вече е с "Еко" материали.

 

Преди 2 часа, The Best Forman написа:

За туй едната кола с летни , другата със зимни 😉

А Клебер , като гледам цената на всесезонните , май вече не са в средния ценови клас.

То каквото и да е всесезонно, ако не е безизвестен китаец цената му е с усмивка в големите размери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ханкук ВП4 взех преди 1 година за единичката от Примекс, но 16" и е Унгарски. За 17" не мога да кажа от къде идват. Въртеше ми се идея на тройката да мина на 17" отново с Ханкук, ако си намеря джанти, които да ми харесват и да сложа нови гуми и то като при @b3lq7a 225/50, но разликата в цената с препоръчания размер 225/45 е сериозна. А и колата дойде с нови 225/40R18 Бриджстон (отново Унгарски) и още с първите километри ме впечатлиха, та сега мисля да си ги търкалям, пък по-нататък ще го мисля.

Доколкото ви разбирам и на двамата си ви тежат обувките, та може би Евото или Спорт контакта са подходящи за вас, но трябва да имате предвид нещо друго. Такъв тип гуми са устойчиви след като се загреят и при високи скорости, съответно при градско шофиране няма да влизат в работен режим и представянето им може да бъде разочароващо, но предполагам че го знаете и просто трябва да си прецените при какви условия търсите оптимално представяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Izolini написа:

Март го дават доста студен и със снеговалежи. Наигравал съм се така с чисто нов Дънлоп - паднаха 5 сантиметра сняг, после стегна -4 и дори не можах да се изкатеря до вкъщи.

Карал съм Дънлоп - летни и зимни, не стават. Никога повече дънлоп не съм взимал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.